päivän :)
Kesä
Skumpat ja kaikki haettu valmiiksi. Olis jo v-loppu. Räjähteet tosin vielä puuttuvat.
en tiedä miksi, mutta fiilis on 10++
Pääsin kuin pääsinkin ylös sängystä ja kohta salille. Kyljetkin on nautinnollisesti kipeet eilisen treenin jälkeen. Huomenna alkaa viikonloppu (ei sillä että mulle tekis viikonpäivät paljon eroa tällä hetkellä) ja pääsee tekemään jotain kivaa pupun kanssa.
:)
Pitkästä aikaa hyvä olo!
*sydän*
On ollut niin muikee päivä, ettei ees haittaa vaikka jäi laserpointit tänäkin vuonna välistä, eikä alkoholiakaan päässyt nauttimaan.
Nautin elämästä senkin edestä.
*sydän*
3h päikkärit!
Huomenna jaksaa sit tehä duunia.
Päivän MEGAJEEEEEE:
Sulatettiin mun pakastinlokeron paksut jääkerrokset hiustenkuivaajalla sellain, että ne sai lopulta revittyä irti isoina jäälaattoina. Sit laitettiin niitä vessanpönttöön ja pissittiin niitten päälle! Sit ne suli sellai hassusti ja tuli reikii! 
Halvat lauantai-illan huvit! 
Tää on ehkä näitä viestejä, jotka just nyt tuntuu hauskalta, ja jotka jotenki mystisesti poistan jälkeenpäin. :D
Hahaa, ei väsytä tänä aamuna!!
Now it's official... Tampester, here I come
[q]noena, 5.2.2010 16:01:
Monen vuoden takainen ystäväni laittoi minulle yllättäen tekstiviestin, jossa ilmoittaa pohtineensa elämää ja hyviä tekoja, ja tulleensa sellaiseen tulokseen että olen poikkeuksellisen reilu ja kiltti ihminen. Hirveän hämmentävää, mutta samalla olen hyvin otettu, harvoin kuitenkaan ihmiset toisilleen suoraan kertovat positiivisiakaan asioita. Taitaa olla koko kuluneen viikon "päivän :)".
...plus tänään pitkästä aikaan polkkaamaan<33
[/q]
Ohos, deeppiä. En kyl keksi mitään parempaa asiaa, kun että joku arvostaa ja vielä muistaa sanoa sen ääneen. :)
löyty taas uus potentiaalinen duuni.. toivottavasti
meni testi hyvin ja pääsisin haastatteluun pian! :)
Kiva pomo :)
Saan pidettyä ne kaks palkallista vapaata ens viikolla. Ei mee ku 3 päivän palkka pois :)
Lomalle lompsis.
Arrrghh kuinka ihanaa tää voi olla et kone toimii taas!! Iso veikalle iso kiitos siitä 17h urakasta minkä tää kone vaati mut herran jees että on mahtavaa kuunnella musaaki ilman että se pätkii
Kaikesta huolimatta päivä on kääntyys iltaan ja mä oon yhä elossa. Hitto mikä olo.
Kaveri, jota en ole nähnyt pariin vuoteen, enkä muutenkaan pitänyt yhteyttä lähetti viestin ja kutsui keikalleen. En tosin pääse keikalle duunin vuoksi, mutta tulipa silti hyvä mieli.
Päivän öbaut ainoa :) oli postilaatikon sisältö. Pikkusiskon yo-kuva ihanalla takatekstillä sai kyyneleet silmiin ja sen synttärilahjaks lähettämät geelipohjalliset osuivat sopivasti uusien korkkareiden sisäänajovaiheeseen.
Pikkusisko <3
Sitä tuntee tehneensä jotain. Ainakin käyneensä lähellä kuolemaa, puuh. Onneks ei oo sykemittaria, mistä kattoa kuinka ylhäällä se koko aja oli.
Muutenki iha jees fiilis. Vois nauttia siitä viel enemmän ja mennä nukkumaan ja nähdä kivoja unia ^__^ ainaki toivottavasti. :)
[q]Annakins, 19.6.2008 08:44:
Vakituinen virka 
[/q]
Hei JES!