päivän :)
[q]petraxx, 16.11.2008 18:10:
---
Amma, 16.11.2008 15:10:
Tuliaiset Alankomaista:
2 heppalehteä ja curry-ketsuppia (*kuolaa*).
^___________^
---
Tota kyllä tulee välillä ikävä. Alankomaissa on toi ruokapuoli kyllä kohdillaan 
[/q]
Hmmh, heräsin äsken päikkäreiltä, hetken aikaa ajattelin, että oltiin siinä "Reseptejä ja ruokalinkkejä -topicissa" Oli vähän sillee WTF pienen hetken :D
Järjestelin "vähän" kämppää uuteen uskoon ^___^
[q]mayah, 5.9.2007 21:43:
*släp* Aina tarvii tulla tänne vittuilee.
[/q]
No mut mä oon ens viikon hiljaa. :P
Mukava juttutuokio kaverin kanssa.
[q]Unik, 15.6.2009 23:42:
[color=darkgrey]IHMEBANTU - Tyttö Ja Spurgu[/color]
http://www.youtube.com/watch?v=pYsYr-I1PGs
*nauru**aplodit*
[/q]
ahahahah nyt hajos ja pahasti *nauru**lmao**lmao*
[q]KooKie, 20.4.2008 20:28:
Eilinen ilta monien wanhojen ja uusien kamujen kanssa päättyi ennen pilkkua mieheni syliin ja romantiikkaan. Mulla on ihania ihmisiä ympärilläni lukematon määrä. Elämä on kaunista. *sydän*
[/q]
Ihunata! <3 Minulla lauantai-ilta päättyi pilkun jälkeen, melkein tunnin kotimatkakävelyn päätteeksi, mieheni nenäkarvojen ihasteluun. :D Matkalla ihmiset luulivat, että olemme Rixun kanssa olleet polttareissa, ja sain hyödynnettyä aamubileflaikun antamalla sen random ohikulkijalle, joka kyseli olenko ollut Laserpointeissa. Kysyi mukaan aamubileisiin, ja totesi vain, että "et sä kyllä vaikuta yhtään siltä että oisit unen tarpeessa" kun ilmoitin meneväni nukkumaan. Nooh, tanssiminen piristää. :P Onneksi ei tarvinnut sanoa notta **** toimii kun en käytä. :D
Mutta jooh, komppaan, ympärillä on tosiaan ihania immeisiä täälläkin ja elämä on kaunista. *sydän*
Huomenna pääsee viikon breikin jälkeen duuniinkin, jee! Ikävä niitä tyyppejä siellä. :)
Niin, ja tänään näin miekkosen liituraitapuvussa.
:D
[q]wiwi, 29.1.2009 12:17:
Ja tänään luennon jälkeen kokeilemaan kuntonyrkkeilyä! Hii!
[/q]
Ooh, se oli mahtavaa! Varmasti meen ens viikollakin. Huomenna saattaa olla pientä kipua havaittavissa käsissä tosin...
Töissä menee loistavasti
lisäksi on viikon paras päivä, mukava viikonloppu tiedossa, leffaan menoa, rapuja, treeniä, nukkumista jne... 
Tänään 9:n ihanan tytön kanssa illastamaan ja syömään tapaksia 
Kävin töpöttelee sauvakävelylenkin, isä toi just tuliaisina Gwen Stefanin hajuveden, pitäis riittää seuraaviksi vuosiksi tuo tonkallinen*iloinen*
Löysin eilen kaupasta Valion mustaherukkakeiton, joka on aivan sairaaaaan hyväääää!!! Ihmettelinkin miksen ollut nähnyt sitä kaupassa aikaisemmin, mutta siinä ihan lukeekin "kausituote."
Täytyy varmaan siis lähiviikkoina hamstrata kaikki lähikaupat tyhjiksi noista, että saan nauttia tästä mausta mahdollisimman pitkään. *sydän*
Vihdoin tiedossa päivä, jolloin mulle laaditaan opintosuunitelma oppisopimukselle :)
Sain Keskon mestarimyyjäkoulutuksesta stipendin
Härkää, nelosolutta ja http://www.lemmikkipalstat.net/foorumit/Forum20/HTML/271909.html *lmao**tirsk* :D
Mulla on kiva olla *sydän*
Elämä on ihanaa ja sillee 
Parasailing, brunssi, kuumuus.. Huomenna snorklailemaan! :o
Paras loma ikinä
Tulipa levollinen olo kun sain eilen vähän purettua sydäntäni avoimesti
Sain nukuttuakii niin hyvin ja syvästi etten meinannu saada itteeeni hereille aamul
Päivä rintees :)
Hieman otin lähikontaktia rinteeseen perseellä, nyt on vähän kipeä. Tästä saunan lämpöön parantaan mustelmia :)
vuokratoimisto löysi uuden asukkaan mun vanhaan kämppään loppukuuksi eli ei tarvitse maksaa koko kuuta turhaan kun ei kerta asu enää tässä puolen kuun jälkeen, Jeeee!!
Systeri on tasan vuorokauden päästä täällä *sydän*
[q]Epicuros, 7.12.2008 09:18:
unohtamatta sitä, mitä olen jo vuosia unohtanut tubettaa, eikä ole vuosiin ennen tubeakaan tullut vastaan TV:ssä -> NYT MUISTIN!
Way Out West - Blue
[/q]
Uus albumi ulkona ensi vuoden alussa, lisää infoa täältä:
http://wayoutwestonline.blogspot.com/