Aamiaisesta...

Back to häröily O

Jos on töitä aamulla niin eipä siinä kerkeä mitään syömään mutta jos on vapaata.. niin aamiaiseks kelpaa melkein mikä vaan. Vitamiinipilleri on kyl must joka aamu!

riippuu yleensä miten herään kouluunlähtöön nähden. Yleensä 1.5l teetä ku se määrä mahtuu just sopivasti pannuun, teekannuun ja mukiin kerralla. Puuroo ja/tai leipää kaikil höysteil. Aika riippuvainen mitä ruokaa on kaapissa ja jos joku on vanhaa tai menos vanhaks ni sit se tietty.

Minuutti puuroa ja berokkaa....

siinäpä se ei sitä aamulla kumminkaan ehdi/jaksa syödä enempää

kyllä pitää sellanen 600kcal aamiainen saada Mielellään paljon proteiiniakin, mutta sitä tuntuu saavan aina liian vähän raejuusto, rahka jne. maksaa ihan liikaa.

Tänään poikkesin normaalista ja söin kokonaisen aplarin.

Hedelmämysliä vaniljajogurtin kera *kuolaa*.

valion vaniljajugurtti on aivan ihanaa Mut ehkä vielä parempaa on ingmanin puolukka-vanilja. Ja myslin kanssa tietty. Pisteet nousee entisestään, jos saa vielä jotain tuoreita marjoja tai hedelmiä sekaan (vadelmat ja mustikat kesällä *slurps*)

ois jo kesä

Arkiaamuisin en syö yhtikäs mitään, kun en vaan ehdi. Korkeintaan vetäsen lasin mehua naamaan ja sitten saakin jo juosta kohti bussipysäkkiä. Koululla tulee sitten juotua aamukahvit ja ehkä syötyä jotain, mutta sekin menee usein jo lounasaikojen puolelle.

Viikonloput on sitten eri asia, silloin on hienoa vaan istua rauhassa aamupalaa mutustaen, joka silloin käsittää ainakin kahvia, appelsiinimehua, leipää ja jugurttia. Ja munakkaan, jos sellaisen on jaksanut vääntää. Siinä sitä sitten istuu aamupalalla Hesaria lueskellen ja fiilistellen jonkin hyvän chilloutin tahtiin.

päivän tärkein ateria - sen kunniaksi pari leipää ja vitamiini

Aamuisin syödään leipää ja juodaan maitoa/vettä. Siis silloin kun ei ole kiire tai jääkaapis on jopa syötävää...

Heräämisajankohtani ovat varsin epäsäännölliset. Niin ovat myös aamiaistottumukseni. Esim. (nousevassa härskiysjärjestyksessä) :

* Jugurtti-/leipä-/puuro-/mehu-/yms perinteinen setti
* Salaatti/patonki koulussa tms
* Dr. Oetker's Ristorante-pakastepizza, a.k.a. Ötke. Mozza tahi vege
* Tortillat
* Naudan uf-/sf-pihvi + ranxalaiset

aikas mielenkiintoisia aamupaloja on ollut nyt, kun oot tos toista viikkoa testannut Atkinsin dieettiä...
-pekonia
-paistettua kananmunaa
-kalkkunaa
-kurkkua&tomaattia
-juustoa

vaan eipä paljon nälkä piinaa...

mut ei tätä montaa viikkoa viitsis.. alkaa tulla jo lihat korvista.. heh...

-onsitämitäsyöuhuuthepekoni

Syön juuri omaani, sisältönä:
-jugurttii
-special k-muroja
-myslii
-leipää
-aamupalajuustoo
-meetwurstii
-tuoremehuu
-vitamiinipilleri
-kananmuna
ja kuppi kahvii

- 250g rahkaa
- 2-3dl kaurahiutaleita
- 1prk ananasmurskaa
- jogurttia
- maitoa

noi kaikki kulhoon -> vatkulivatkuli -> naamariin

(+5g kreatiinia, vitskui, kofeiinia)

3-4 kuppia kahvia siinä minun aamiainen*ding*

lasillinen berocca plussaa*ding**hymy*

Heeiii, missä puurokohta oli?
Lautasellinen kaurapuuroa, jos on yleensä mansikkamustikka marjoja, litra maitoa ja kuppi kahvia.
Joskus tuli syötyä muroja, mutta niihin kyllästys. Tota puuroo varmaan jaksaa vielä vähän aikaa vetää lärviin ni sit taas varmaan alkaa kyllästyttämään.. Saa ny kattoo..
Sillon tällön parit sämpylät.
Mut päivä ei lähe käyntiin ilman litraa maitoa.*hih*

[q]PoisoN:
Kai mä oon vähän outo, mut mun mielestä syöminen on maailman tylsin asia.....*nukkuu*
[/q]

Eij, oon samaa miältä. Ruaka sinänsä on kyl ihan huippua, mut syäminben käy rankkuutensa pualesta vaikka urheilusta, hiki tulee melkein joka kerta. Ärs.

No, mutta koska olen jo alistunu siihen että syätävä o tai henki lähtee, ni harrastan myös aamiaista. Vakio on teetä ja juustovoikkari kurkulla tahi paprikalla ehostettuna. Ja voita pitää olla PALJON, jotta menee leipä paremmin alas

Ainii, kaikkii pillereitä pitää kans vetää niin paljon kun vaan sielu sietää, yleensä menee apaut neljä-viis, sit eij enää pysty. Mut heij, tää onki kasvissyöjien ja narkkien etuoikeus. (Kyllä, kuulun lahkoon, mutta vaan toiseen, arvatkaa kumpaan..ähhähhhähähhäää! *pahis*)

[muokattu 4.2.2004 17:27]

Lasi omenamehua tai red bull. Aika usein myös koululle mennessä takeaway-kahvi ja sämpylä.

Eli kun minä esim en syö aamulla mitään niin ihmettelin tässä et mitä te syötte?

NÄLKÄ!

O