Aamiaisesta...

Back to häröily O

kahvia kahvia kahvia *sydän*

kahvi + ed

mikä sellanen on...??? *täh*

[muokattu 17.3.2004 14:39]

tänään:

valion jugurtti, 1kpl
ruishiutalepuuroa + mehukeittoa
omena
ruisleipä, yksi

...ja 2 h myöhemmin lounaalle*vink*

Mä pyrin aina varaamaan aamulla sen verran aikaa et ehdin juoda rauhassa kupin teetä ja lueskella vaikka päivän lehteä.. Usein jos aikaa ei ole, niin silloin sitten myöhästytään vaikka, mutta kiirehtimään en lähde. Häseltää ehtii sitten päivällä ihan tarpeeksi.

jugurttia ja lämpimii leipii.

Tänään ei sit ehtiny syömään aamiaista...
Oli niiin kamala olo, kun verensokeri oli liian alhainen.
Tästä lähin varmasti en enää missaa aamiaista.
*sydän* aamiainen rules *sydän*

mitä väliä sillä on Teille, mitä te syötte aamuisin?

Tiedän kyllä, kuinka tärkeä se ateria on, mutta syöttekö sitä tottumuksesta (mitä oletan suurimmaksi syyksi) vai ihan vain sen takia, koska se on ”tärkeä” annos?


Mulle nimittäin on ihan sama, mitä syön, kunhan saan jotain suuhuni

Kahvi. Ja jotain mitä löytyy (jos löytyy) ja jos maistuu...

Alien:
[q]mitä väliä sillä on Teille, mitä te syötte aamuisin?[/q]

mä syön siksi, että
-keho on joutunut olemaan pahimmillaan 12h ilman energiaa, joten on jo aika saada sitä lisää
-liittyen edelliseen, en muuten saa tarpeeksi energiaa päivän mittaan ruoasta
-olo on ihan kamalan heikko, jos ei saa kunnon 600kcal aamiaista. Mulla on aina aamuisin järkyttävä nälkä.

A= sä luet liikaa lehtiä

B= kokeile huviksesi muutakin välilllä

C= kuuntelet teknoa!

KÄVELEVÄNÄ ESIMERKKINÄ : mä voin sanoa, että Sä voit vetää vaikka pizzaa joka aamu ja silti näyttäää nk ” hyvältä”.... et tottaa----

[q]alien:
Tiedän kyllä, kuinka tärkeä se ateria on, mutta syöttekö sitä tottumuksesta (mitä oletan suurimmaksi syyksi) vai ihan vain sen takia, koska se on ”tärkeä” annos?
[/q]

mulla on heikko olo vähintään lounaaseen saakka, jos en syö kunnolla aamulla. Usein se heikko olo jatkuu jopa lounasta pidemmälle - kestää hetken ennenku keho jotenkin pääsee tasapainoon.

Mä syön joka aamu kunnon aamupalan, jos vaan en ole pahasti myöhässä! Mä en ikinä vois lähtä liikkeelle syömättä, kun muuten tulee heti kauhee nälkä ja sit musta tulee kiukkunen! Yleensä mä syön jonkun sämpylän tai leivän, juon kaakaota tai mehua ja sit NamiNami! Eli siis aamupala rules! *sydän*

Syön ainoastaan hotelleissa majaillessani. Eli about seitsemänä päivänä vuodessa. Kotona ei ehdi eikä jaksa, eikä mulla ole aamuisin nälkäkään.

oli vähän kännisen turha kysymys toi, et tottaaa....

mä en ikinä koskaan kerkee syödä aamiaista himas, arkisin siis.. tottakai siis juon vettä aamul, mut sitä ei voi laskee aamiaiseks. yritän aina herää aiemmin, mut kyl nukkuminen pidempään voittaa aamiaisen mennen tullen!! joskus jos on aikaa ja rahaa, ni ostan koulumatkalt kahvin. hyvin harvoin on rahaa tai aikaa..

Oon huomanne et aamiainen on kyl hyvin tärkee. Aikasemmin meni vaan puol litraa kaakaota (kouluajoista jäännyt tapa) mut nyt vaikkakin ei olis hirvee nälkä niin yritän aina vetästä pienen kulhollisen jotain branflakes tyylistä muroo jugurtin kaa. Ne vast pistää elimistön liikkeelle eikä oo hirvee nälkä sit klo.11.00. Saa ruokatottumukset parempaan järjestykseen. Ja painokin putoo jos on sellanen tarve.

[q]mä en ikinä koskaan kerkee syödä aamiaista himas, arkisin siis.. [/q]

oonko mä ainoa, joka on valmis myöhästymään aamiaisen vuoksi?

Eli kun minä esim en syö aamulla mitään niin ihmettelin tässä et mitä te syötte?

NÄLKÄ!

O