Aamiaisesta...

Back to häröily O

mä juon kahvii poltan sen jälkee tupakan ja katon konetta minuutin ja laitan sen päälle sen jälkeen ja haen leipää*nauru*

mä voin muuten tehdä vaikka kaikille klubbareille semmosen super hienon aamiaisen sen on vaan siitä kiinni että kuka luottaa mun kokkitaitoihin

kaikki jotka haluu et teen teille mun oman special aamiaisen nostaa oikean käden(tai käpälän) ylös*dissaa*
*iloinen**iloinen**iloinen**iloinen*

ökkölle en viiti tehdä aamiaista koska se on muuten samassa
jamassa kuin purri (tarjosin yhtenä aamuna purrille palan leipää ja nyt huomaamme miten loistokunnossa se on*nyyh*)

Leipää ja kahveeta..välil sit jos jaksaa/ehtii ni muroja

No puuroo tottakai ja leipää. Välil kans hedelmii.

täysjyvämuroja
pala real leipää
protskujuoma

aina sama setti

KAhvi tai ei mitään.. Vaikka kyllä mä sen nesteenä nautin mielummin...

nyt kahveet nassuun ja ehkä jokunen voileipäkin.sitten jaksaa puurtaa töissä

Kouluaamuisin ei tuu syötyä mitään.. hyvä jos lasin mehua ehtii juomaan.. en oo mikään aamuihminen :/
Viikonlopulla sitten ku on aikaa enempi ni ehkä joku leipä tai bansku..

ai ai.. aamiainen starttaa mukavasti päivän.. ilman sitä olen kiukkuinen kuin ampiainen ja napostelutuulella pitkin päivää.

eka aamupala on kofeiini+asperiiniyhdistelmä ennen lenkkiä. sen perään heti sitten jotakin hyvää... eli eli... veteen keitetty riisipuuro ja sekaan hedelmäraastetta (banaani, persikka, omena, päärynä)

tai sitten vähän tuhdimpi vaihtoehto... kolme kananmunaa, 150g vähärasvaista kinkkua ja 5% juustoraastetta... sit vaan nauttimaan eikä tarvitse kärvistellä turhaan nälkänsä kanssa.

niin ja tietysti päälle kromi, d-vitsku, multivita, rautaa ja kalanmaksaöljyä (plääh...)

siinä aamupala... oih.. just sain...

-ainaniinkovinnälkäinenuhuu

oon kans huono syömään aamulla....ehkä tos 12-13 aikaa pystyy vast syömään...ehkä jotain leipää ja appelsiini mehuu...aamul on jotenki niin huono olo ettei ruoka maistu...pekonii ja tommost en ikin pystyis syömään aamupalax...*voiei*yök! mut makunsa kullakin...*joo*

Uhuu:[q]ai ai.. aamiainen starttaa mukavasti päivän.. ilman sitä olen kiukkuinen kuin ampiainen ja napostelutuulella pitkin päivää.

eka aamupala on kofeiini+asperiiniyhdistelmä ennen lenkkiä. sen perään heti sitten jotakin hyvää... eli eli... veteen keitetty riisipuuro ja sekaan hedelmäraastetta (banaani, persikka, omena, päärynä)

tai sitten vähän tuhdimpi vaihtoehto... kolme kananmunaa, 150g vähärasvaista kinkkua ja 5% juustoraastetta... sit vaan nauttimaan eikä tarvitse kärvistellä turhaan nälkänsä kanssa.

niin ja tietysti päälle kromi, d-vitsku, multivita, rautaa ja kalanmaksaöljyä (plääh...)

siinä aamupala... oih.. just sain...

-ainaniinkovinnälkäinenuhuu[/q]

kuulostaa erinomaiselta!!

terv.nälkäinen pikkutyttö

Ite en ennen pystynty syömään aamuisin mitään mutta oli pakko opetella koska koulussa ensimmäisellä tunnilla tuli niin kova nälkä. aamulla aina pakotti itsensä syömään vaikka teki pahaa. Mutta nykyisin herään koska on hirvee nälkä ja tekee mieli syödä. Päiväkin alkaa mukavasti kun ei ole nälkä ja on huomattavasti pirteämpi. Yleensä aina aamuisin mehua, muroja, teetä, leipää ja tietenkin tupakka.*plur*

Aamuisin PALJON pekonia, paistettuja kananmunia vaaleeta leipää, välillä myös muroja, appelsiini mehua & kahvii http://www.click-smilie.de/sammlung/ernaehrung/ernaehrung002.gif Siitä saa paljon tuhtia päivään et jaksais kouluu jne.

[muokattu 29.4.2003 22:41]

ei aamulla voi syödä mitään, pitää juoda pari kuppii kahvii ja lähtee juosten liikkeellä...

Kuppi kahvii ja rööki..Ei kyl aamusin voi/ tee mieli syödä mitään.

EDiiiiiiiii
*nukkuu*------>*jiihaa*

[q]PsyFox:
EDiiiiiiiii
*nukkuu*------>*jiihaa*
[/q]

ED on myös mun salainen ase :P

ISO lautasellinen kaurahiutaleita ja maitoa kylmiltään, ne turpoo sit viel vatsas lisää. Purkillinen raejuustoa tai jotain muuta proteiininlähdettä niin että saa about 30-40 g. protskua. Jos on banaania tai muuta hedelmää niin sellainen. Kylmäpuristettua rypsäriä n. ruokalusikallinen. 1 Kalaöljytabletti, 1 monivitatabletti, noin 500 mg c-vitamiinia. puol litraa vettä. Kahvia joskus, on tullut korvattua 200 mg koffari annoksilla.

Kuppi kahvia, siinä se.

Kattilallinen puuroa, joku hedelmä, joskus teetä ja jogurttia.

Eli kun minä esim en syö aamulla mitään niin ihmettelin tässä et mitä te syötte?

NÄLKÄ!

O