Aamiaisesta...

Back to häröily O

Kunhan kahvia saa, niin päivä on pelastettu.

Hassu topikki!

En voinut vastata gallupiin, kun siellä ei ollut sopivaa vaihtoehtoa, joka olisi: ”Aamiaista syön miten sattuu, milloin sattuu, mitä sattuu tai en mitään, jos niin sattuu...”

[q]Chatte:
En voinut vastata gallupiin, kun siellä ei ollut sopivaa vaihtoehtoa, joka olisi: ?Aamiaista syön miten sattuu, milloin sattuu, mitä sattuu tai en mitään, jos niin sattuu...?
[/q]

sama juttu eli mitä kaapista löytyy

Ennen en syöny mitään, join vain kupin kahvia. Mut nykyään ei vain selvii luentoo loppuun jos ei vedä leipää, jugurttii, hedelmii, kahvii, mehuu, branflakesia, sitä ja tätä.

Tänä aamuna tuli tehtyä vanha suokkari: Ruisleipää paahtimeen ,voita +appelsiinimarmeladia ja juustoa päälle!

Perusvakkari aamupalani on piimä+ banaani+kahvi. Ja varmaan aina tulee myös otettua pala suklaata, sitä ilman ei pärjäis...

lautasellinen muroja, sämpylä ja lasi aplarimehua*blush*aamupala päivän ensimmäinen ateria, tärkeä sellainen*joo*

Pari leivänpalaa juustolla ja lasillinen mehua tai limua. Tuolla selviää tarvittaessa aamuyhdeksästä iltaseitsemään. x)

Mul on selkeesti kaks eri aamupalavaihtoehtoa...

Joko se, että kaadan kahvia kuppiin, ja yritän hörppiä sit samalla kun puen ja pesen hampaita. Saan juotua ehkä puolet...

Tai sit ku mä jaksan panostaa..

noin puoltoista desii mysliä ja jogurtit päälle
+ rasvahapot ja vitamiinit

Et sillee

nykyään kun on tottunut nousemaan hyvissä ajoin, niin pistän yleensä kaurapuuron mikroon ja heitän sekaan mansikkasurvosta.. ja appelsiinimehua on kanssa pakko saada, samoin kivennäisvettä.
kahvi sitten ärrältä matkalla kouluun

mikä se on..?

Banaani tai sysmän luomumysliä + kehviä...

meinasin vaihtaa kuitupitoiset murot vielä kuitupitoisempaan mysliin. Tulee kiva fiilis aamulla ku vetäsee kunnon kuidut naamaan. En pystyis kyl sellaseen jenkki-pekoni-munat-roskasotku-yöks aamupaloihin ollenkaan hyi

amerikkalaisista tuli mieleen, että kattelin kerran kaupassa sellasta american-mysliä, jossa oli rasvaa 25g/100g ei ihme, että siellä päin lihotaan, kun myslikin on noin epäterveellistä...

paras mysli mun mielestä on muuten alpen caribbean

Yleensä syön kyl puuroo ja sit vedän kahvikupin siihen päälle, mut joskus jos kerkee niin sit viel ainakin banaani ja / tai omena, päärynä, pari viipaletta leipää ja täytyy tunnustaa et jos on edellisenä päivänä innostunu leipoo kakkua niin sit viipale kakkua siihen päälle vielä...*slurps**slurps*(tosta kyl saattaa saada sen käsityksen et mä oon läski mut siis en tod. oo, minkä mä mun mieltymyksilleni voin...?)*nauru*

mitä se teitä liikutta, mitä mä syön aamuisin?

Tää on vain mun mielipide, mut mua ei vois vähempää kiinnostaa mitä tekään syötte

aamul ensimmäiseks ku lataa lautaselle purkillise raejuustoa purkillisen ananaspaloja ja kaataa päälle noin 3 desii jugurttia ja sekottaane ni hyvää on, ja siihen päälle tietysti viel iso kuppi kahvii

mikä aamiainen
tosi tosi harvoin syön aamupalaa, mielummin nukun 15min pidempää ku et meen säätää jotai naposteltavaa. kyl sitä sit koulus ehtii syödä 12 aikaa.

pari kuppia kahvia aamupalaks, ja sit duunis ennen puoltapäivää joku patonkihässäkkä tms.. iltapäivällä voi sit käydä syömässä jotain oikeeta ruokaa.

Ei välttämättä kauheen terveellistä tälleen, mutta aamusin ei pysty syödä mitään kun meinaa tulla oksu.

mulla on sillee tai oli sillee et jos syö aamiasta ni tulee nälkä koulus mut jos ei syö mitää ni ei oo sit nälkä ollenkaa enne kouluruokaa... eli en sit paljoo syöny aamiaisia... mutkun en oo enää lukiossa niin ”aamianen” on siinä 12 maissa ja se on yleesä jotai mitä kaapista löytyy, esim. jtn leipää kaikilla maustella.. tai sit jotain mikrojuttuu... yleesä vasta 16 maissa tulee ”kunnolla” syötyy...

Eli kun minä esim en syö aamulla mitään niin ihmettelin tässä et mitä te syötte?

NÄLKÄ!

O