Aamiaisesta...

Back to häröily O

tällä hetkellä on sellanen tilanne että on herätys aina klo 6 ja sit 6.20 on aamupala......puuroa, leipää ja kahvia........alkaa jo kyllästymään intin liisteriin, mutta on pakko vaan syödä!!!!*hmph*

Just söin ihania muroja.

Mut lemppari aamiainen vois olla semmonen, mitä saa kun äiti tekee. ja siihen kuuluu leipää ja sit kaikkii kivoi lisukkeita. ja teetä.

Hmm, olispa meilläkin joskus appelsiinimehua, no tää kahvi on kyllä parasta ja paahtoleipää jälleen (sen kahvin kanssa)

Myfinesthour:[q]Lasi vettä+rööki. Siinä on riittävästi kalkkia ja tervaa. Eikös ne ole tarpeellisia nuoren miehen rakennusaineita? Ainiin! Jos jääkaapissa on kokista edellisillan kofeiiniryyppäjäisten jäljiltä, niin otan sitä hörpyn. Hammastahanaa tulee nieltyä vahnigossa joskus.*vink**eiei*[/q]

Krrööhöm, tuota noi kofeiiniryyppäjäiset on kunnon meininkiä ja vedin mäkin 3 tupakkia eilen illal ku porukat oli jossain mutta hienoa heti aamusta alottaa tollain terveellisesti

- iso lasi kahvia maidolla
- pieni lasi appelsiinituoremehua
- 2 paahtoleipää juustolla, kinkulla ja kurkulla/tomaatilla

ja noita on sit kans oltava!
muuten on -olo.
viikonloppuisin kun on aikaa, kahvin määrä tuplautuu.

yleensä en syö mitään aamusin, mut jos syön niin 2-6 paahtista kinkulla höystettynä ja maitoo... Mut duunissa aamupala saattaa olla joskus teetä monen monta kuppia

PUUROA!!!!

Normaalisti menee muutama leipä mut sit viikonloppusin kun herää niin huomaa et jee tos on eilisii sipsei ja sit siirtyy suoraan sohvalle uudestaan peiton alle ja sit sipsipussi siihen viereen ja alkaa mussuttaan. Tietenkin joku hyvä leffa tai sarja siihen Joskus on harrastanu sitäkin et suoraan aamiaiselle johkin raflaan vetää pihvii, pääsiäisenä tuli tehtyyn niin

Noin 6h kattilassa kylmennyttä puuroo ja 1.5l teetä

mä kyllä myöhästyn mieluummin koulusta/töistä (nyt kun ei ole kumpaakaan...) kun jätän aamiaisen väliin! mä en yksinkertaisesti käsitä, kuinka ihmiset kykenee olemaan aamupäivän tolpillaan ilman aamiaista *täh*

yleensä se on ½ litraa jugurttia myslin kera, joskus hedelmiä, mustaa kahvia ja leipää juuston ja kinkun kanssa...

kahvia ja leipää, jos ehtii...silon tällön tulee syötyä myös puuroa. Pitkät aamiaiset on ihania jos vaan aikaa riittää niihin*plur*

kahvia ja paljon...

Oon vähä huono syömään aamiaista, mutta jos kerkeen syömään niin sillon vetäsen muroja ja kaakaota...ja ehkäjonkun leivän...

[muokattu 24.4.2003 22:14]

mä en syö mitään.. vaikka pitäisi.. mut ei vaan maistu aamuisin..

Hammastahnaa ja vettä*nauraa*
Tykkään nukkua mahdolisimman pitkään, niin sit ei ikinä kerkee millään syödä mitään.

[muokattu 25.4.2003 00:19]

kaurapuuroo,ruisleipää voilla ja kinkulla,aplari mehuu ja sit teetä päälle, antaa laskeutuu 5 min ja sitte COCACOLAA!!!!!!!
buahahahahaha*hih*

vesi, joskus tee ja leipä, sit välillä nakertelen kuivaa näkkäriä...*nauru*

söin tänään aamiaiseksi paistettuja fasaaninmunia

si ku o heränny ni tunti siitä etiäpäin ni koittaa aamupala- vakio taitaa olla kahvi röökillä.*igor*

Eli kun minä esim en syö aamulla mitään niin ihmettelin tässä et mitä te syötte?

NÄLKÄ!

O