Aamiaisesta...

Back to häröily O

Mä meen yleensä aamulla suoraan treenaa ruokailun jälkeen jote se ja kiire on muokannut aamiaisesta tälläisen...

Protskupirtelö (n. 40g prot. ja 50g hiilareita)
Monivitamiini

sitten treenin jälkeen syön suunilleen saman uudelleen

Leipä (päällä ainakin margariiniä ja juustoo) on se perusjuttu mun aamiaisessa ja juomana vesi (tai mehu)! Herkkuaamuina kaakao!
Sit lisänä aika usein vispipuuroo tai jugurttia.
Ja vitamiinitabu tietty!*pelle*

Aamupuuro tekee gutaa
Viimeks su-aamuna ennen illuja puuro pelasti aamun

Mä en koskaan ehdi syödä aamupalaa...
Paitsi yhen vitamiini tabun

ei aamusin pysty syömään mitään

[muokattu 1.11.2002 13:06]

Ei mitn...Haluu nukkuu niin pitkää kun mahdollista,ja sit kun on pakko nousta ja lähtee töihin niin sitte vasta ylös..
Kahvitunnilla sitten kahvia ja sämpylää

Mä nukun nykyään niin pitkään että kun herään niin normaali kansa syö jo lounasta... Mä vasta hörppäilen aamukahvia.... Pitäisköhän oppii herämään ihmisten ajoin... Nääh...*nukkuu*

PoisoN:[q]Kai mä oon vähän outo, mut mun mielestä syöminen on maailman tylsin asia.....*nukkuu*[/q]
Apua, pakko kommentoida!!!*voiei*
Siis syöminenhän on maailman ihanin asia...tai siis ainakin melkein...*vink*
Anyway siellä alkupäässä niistä nautinnollisista asioista se kuitenkin on...mulla ainakin!!!*plur*
Luuv ruokaa ja herkkuja!!!!*sydän*

Hmm... niin se olis kyllä hyvä jos ei tykkäs syömisestä.. mutta m' tykkää nja paljonkin.. siis varsinkin jos jakssaa joskus kunnolla tehdä ruokaaa ja kaikkia lisujjeita.. ja sitten semmoiset syömäkekkereet on kivoja sii missä on pöydässä kaikkea kivaa pikkusyötävää...

Niin unohtui tosta aamiaisesta mainita että kyllä söisin enemmään aamulla kun tällä etkellä (leipaa ja teeä) mutta yleensä kunnon aamiaisenkin tekemiseen menee paljon aikaa ja sitä ei aamulla liika ainakaan ole....

Pistää muuten silmaan että tosi moni ilmoittaa vitamiini-tabun aamupalaan. Ei siinä mitään, hyvää se tekee... Kyllä niitä tulee popsittua kun ruoka on muuten niin kehnoa...

Aamiainenhan on päivän tärkein pala.. ruisleipää, jugurttia, maitoa ja mehua, jotai murojaki voi pistää poskee jos löytyy, jotai pientä leivän päälle, mut jos on tullu bilettämästä ni lämmin ateria suoraa aamuun saa miehen takasi tielle, oho joku harakka törmäs just ikkunaa *voiei*, no onneks tuli sivuiltee kaipa se tosta tokenee *iloinen*. ja se maito on iha must ku on käyny bilettämäs

useimmiten käy niin että aamiainen jää välistä. sitten on päiväruuan aikaan kiljuva nälkä. thank gooooood mä saan töissä ihanaa safkaa

Kouluaamuina, ainakin jos kasiin menee, ei yleensä ehdi syömään mitään, ja sitten onkin hirvee nälkä ennen ruokaa.. Yleensä jos ehtii ni esim. leipää/mysliä/jugurttia, kahvia tai teetä, mehua tms.. ihan perusjuttuja..

Kirsikka:[q]Kouluaamuina, ainakin jos kasiin menee, ei yleensä ehdi syömään mitään, ja sitten onkin hirvee nälkä ennen ruokaa.. Yleensä jos ehtii ni esim. leipää/mysliä/jugurttia, kahvia tai teetä, mehua tms.. ihan perusjuttuja..[/q]

Toisinsanoen, ihan kunnollinen ja tukeva aamiainen

Yleensä tulee vedettyä napaan heti aamusta muroja ja appelsiinimehua.

Joskus saatan syödä leipää ja jogurttia*hymy*

Kyllä aamiaiseen kuuluu kahvi/tee ja leipää... Jotain vihanneksia ja lopuksi ISO lasi appelsiinimehua...

Kaks mukia kahvi (vähän kermaa mutta ei sokeria) ja paahto leipä*hih*

.puol litraa mehua.
.mieluiten saksalaista.*slurps*
.jos voisin, syömättä aina oisin.*piis*
.syöminen imee

Eli kun minä esim en syö aamulla mitään niin ihmettelin tässä et mitä te syötte?

NÄLKÄ!

O