Aamiaisesta...

Back to häröily O

yleensä aamut menee kyl euroshopperin corn flakeilla, mut sellanen saksalainen superaamiainen ois kyl jees!

tuleeks kukaan laittaan mulle sellasen?

aamu on syömisen kannalta mielenkiintosta aikaa...

yleensä kauhee nälkä muttei tee mitään mieli.

Aamulla janottaa myös, minkätakia murot maistuu mulle maidon kanssa.

Aika usein ei tuu kyllä syötyy yhtään mitään ja sitte tehääki nälkäkuolemaa parin tunnin päästä heräämisestä.

Juustoleipää, monivitamiinipilleri ja iso lasi appelsiinimehua. Aika beisikkiä, vaan ei löydy listalta leipä...

jotai pitää juoda aina mut ruokaa ei mee alas kovin usein :/

Just nyt taidan kuolla nälkään. joten taidan mennä syömään muroja ja leipää. ja vaiks juon kaakaoo. ok

melkein joka aamu ruisleipää ja jugurttii*justjoo*
mut sit jos jaksaa...paistan itelleni kanamunaa ,pekonia,papuja...ja sit heittää kaikki leivän päällee....*slurps*oioi nyt tuli nälkä*hih*

[muokattu 29.10.2002 08:39]

Aamuisin, sillon kun jaksaa lenkille venyä, on ainakin juotava jotain.
Yleensä hyvin nestemäinen aamiainen, tuoremehua ja teetä.

Kouluaamuina en yleensä edes ehdi syömään mitään: ylös sängystä, vaatteet päälle ja pikavauhtia junalle...

Vapaina aamuina sängystä ylös könyttyäni yleensä juon teetä ja syön ruisleipää höystettynä salaatilla, juustolla ja kurkulla.

Allbran & tuoremehu

KAHVIA!!! Mä en herää jos mä en saa kuppii ihanan lämmintä kahvia.. Viikonloppusin nautin myös vadelma tai mansikka keitostakin....*slurps**hih*

Aamulla ei ole kova nälkä joten:

tee maidon kera
+ 1 mars
+ 2 pepe lakritsia

joskus muitaiki suklaapatukoita

Kellogs Red Berries, hula-maitua, porkkana-aplarimehua, multitabs. Ja sitte joskus viikonloppuna kun jaksaa, niin bageleita, croissanttii yms. ja maitokahvia, mehuja.

jos jääkaappi on pullollaan mä kahmin sieltä kaikkee mitä löytyy, tietysti aamupalallaki pitää olla vielä jälkkäri :=;) eli vähintää kahvia ja kolme pullaa :=:D hei, oikeesti... en mä oo ylipainonen

Aamukahvia, puuroo/myslii, leipää kaikilla herkuilla ja tietty ruisleipää eikä mitää muuta. Ja melkee puol litraa maitoo.

söisin puuroa jos jaksaisin tehdä..

palkataan hyvä puuron keittäjä!

Syön yleensä ruisleipää ja juopottelen mitä mieli tekee. Jos en syö kunnolla aamulla niin mulla on saman tien nälkä kun pääsen töihin.

Yleensä en syö mitään vaikka eikö se juuri niin ole, että aamulla ennen kaikkea pitäisi syödä. Mulle tulee vaan aamusyömisestä ihan karmea olo...

Syön sitten taas illalla ihan kaikenlaista, eli vähän niin kuin väärin päin!

Minä varmaan kuolisin nälkään ennen kymmentä jos en söis aamulla ennen koulua mitään.

Syön useinmiten leipää. Ja vettä tai maitoa sen kans. Jugurtti on kans aika usein käytössä. Myslillä tai ilman. Joskus saatan syödä aika heikostikin ennen kouluun lähtöä ja suuhun on menny vain yks mandariini, pari porkkanaa tjsp. Mutta sitten oonki nälissään koko aamun.

Kai mä oon vähän outo, mut mun mielestä syöminen on maailman tylsin asia.....*nukkuu*

leipää ja teetä. tosin eipä ole paljon vaihtoehtoja kun tälläinen aamupala kokonaisuus on jo pöytään katettuna kun jaksan sinne asti raahautua

..mutta tyytyväinen olen.

psst. miksei tosiaan leipää löytynyt listalta? kun eiköhän se kuitenkin aika basic aamupala-aines ole :)?

Eli kun minä esim en syö aamulla mitään niin ihmettelin tässä et mitä te syötte?

NÄLKÄ!

O