onx autoo? jos ei, ni millaisen haluaisit?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- ...
- 97
- Seuraava »
[q]Mikco:
Aston Martin - Vanquish, DB9
[/q]
Tässä on kaksi kauneinta autoa mitä tältä planeetalta löytyy
Aston Martin on aina ollut suunnittelussa paras eikä DB9 muuttanut tätä. Noista kahdesta olisi vaikea valita
Nissan Skyline R34
ja joo, Top Gear on autointoilijalle ihan ykkös-ohjelma, kantsii etsiä niitä ~700mb kokoelmia ainaki
Hummer H1
[q]Blues:
---
Mikco:
Aston Martin - Vanquish, DB9
---
Tässä on kaksi kauneinta autoa mitä tältä planeetalta löytyy
Aston Martin on aina ollut suunnittelussa paras eikä DB9 muuttanut tätä. Noista kahdesta olisi vaikea valita
[/q]
DB9 on haukuttu aika paljon ajoominaisuuksiltaan((vaikka se onkin niiiiiin kaunis) ja Vanquishiin tuli juuri lisää tehoreserviä ja pientä updatea joten ei olis mitään vaikeutta päättää... ;)
Kannattaa tsekata edellis kuun EVO Mag siinä oli testissä DB9 vs Porsche 911 Turbo vs Bentley vs MB SL55AMG
Itselle kelpais vaikka tämmönen Murcielago R-GT
http://www.autoexpress.co.uk/picture_library/dir_33/car_portal_pic_16727.jpg?9802
[q]ee102:
Ei oo enkä haluais enkä tarvis. Koko ikäni pärjänny ilman autoa niin miks en nytki jatkais tätä vihreää linjaa...
[/q] Sama juttu.. Ei oo enkä tarvii. Mut jos ny toivoa saa niin tollanen ois ihan kiva kiesi.
http://bmw.hlabs.spb.ru/pics/e28/525e2.jpg
Mulla on tollanen, ei tosin tuo yksilö mutta samanlainen.
BMW 520i autom. '87 (e28)
Oon tässä miettiny et vois ostaa tollasen Opel Vectran. Siin olis ihan ok eka auto... Se olis niinkus suunnillee ton näkönen... about, mut ehkä vähän erivärinen
renault 5 gte -88 "pink bitch" ;)
ja käyttö "vessana" renault 11 -88
Autona on Citroén Xsara 2.0i 16V VTS Coupé n. 163hv vuosimallia 1998
Mulla oli käytössä viime kesän alusta Mazda 323, vm. -85, mutta se myytiin syksyllä kun leima meni umpeen :/
Mutta nyt välipäivinä me saadaan "uus" auto, Mazda 626, vm. -88 ^^
Tuntuu siltä, kuin saisi jonkun aistin takaisin =)
Niinjoo, ylppäreitä odottelee isin vanha Jeeppi, vm. -57. Jos se toimii vielä, niin se on kyllä pähee =)
on biili saab 9000T...mut jos ois tarpeeks massiii ni porsche.....ne olis kyl jotain.....
[q]styrOx:
on biili saab 9000T...mut jos ois tarpeeks massiii ni porsche.....ne olis kyl jotain.....
[/q]
Juu, Porschessa on jotain niin syntisen rajua yhdistettynä muotoilun kauneuteen parhaimmillaan.
Porsche mallisto on kyllä aikas laaja, alkaen Boxster mallista ja päätyen aina legendaarisiin 911 Turbo ja GT malleihin.
Hinnasto on tietysti kans vähintään yhtä laaja..
Mä kelpuuttaisin kyllä jonku ihan vapaastihengittävän 911 mallin jo.
Nimim. 911-mallia kerran ajanut ja" sydämmensä menettänyt" *sydän*
[q]WuZuul:
Tällä hetkellä löytyy Toyota Carina E jollaista ei toista Suomesta löydy, tekniikaltaan lähinnä.
[/q]
mitäs erikoista tuossa on?
Eilen tuli koeajettua kaverin faijan muuttoautona tuoma hopeinen Mersu ML320-maasturi Hemmetti että oli mukava peli, on se neliveto ja pito vaan ihmeen mukava asia talvella, tallan pystyi nakkaamaan pohjaan ja auto vaan _lähti_ oli miten lumista/liukasta tahansa, ihanaa. Pakko saada ensi talveksi neliveto tai muuttaa pois pohjolasta joksikin aikaa...
[q]WuZuul:
---
[
Moottori :) Tai siis sehän on vakio mutta ei oo kukaa täälpäin sitä tollaseen koriin laittanu ;)
[/q]
Celican motilla vai? Muistaakseni olen sellaisen virityksen jossain nähnyt...
Sitten aiheeseen..
Itseltä löytyy Honda Civic sedan vm -95. Tarvittavin lisävarustein (ja lisää tulee). Harmittaa vaan vieläkin kun sain rahat auton ostoon pari viikkoa liian myöhään... muuten alla olisi Toyota Supra Turbo mk.III
[q]Epailija:
Ne ovat isoja autoja, jotka kuluttavat paljon[/q]
verrattuna johonkin toyota prius-hybridiautoon?
toi on yhtä suuri harha, kuin että _kaikki_ jenkkiautot vie ainakin 100L/100km...
Audi RS6 Avant
Mercedes Benz SL500
[q]Epailija:
Kaupunkimaasturit (BMW X5, Volvo XC90, Porsche Cayenne jne.) saisi kieltää lailla. Täällä Ruotsissa on heitelty ajatuksia ilmaan niiden kieltämisestä kaupungissa. Voi olla vähän hiljaista, että tuollaiset ideat menisivät läpi...
[/q]
Saanen kysyä syytä ko. asiaan? Kyllä minulle vain Porchen Cayenne kelpaisi ja mielelläni sillä ajalisin jopa maastossa. Tosin onhan totta että ei ole lantikan voittanutta oikeassa maastoautossa. Silti perusteluja kaipaan.
. Pian pitäisi tämän herran olla pränikän skylinerin onnellinen haltia, Miten pian siitä ei ole varmuutta, mutta pian toivottavasti.. Kyllä sillä kelpaa ajella.
[q]Epailija:
---
Cloud:
Saanen kysyä syytä ko. asiaan? Kyllä minulle vain Porchen Cayenne kelpaisi ja mielelläni sillä ajalisin jopa maastossa. Tosin onhan totta että ei ole lantikan voittanutta oikeassa maastoautossa. Silti perusteluja kaipaan.
---
Maastossa, siis _oikeasti_ maastossa, etkä millään mökkipoluilla, joista selviää mikä tahansa muu käyttöauto? Sen hintaisella statusautolla? Olet rohkea kansalainen.
Mutta tosiaan, kuten jo aikaisemmassa viestissäni mainitsin, niin muistaakseni kyse oli siitä, ettei kaupungin liikennejärjestelyjä (parkkipaikkojen koko, kaistojen leveys) ole suunniteltu tuon kokoisia autoja silmällä pitäen. Jos ne lisääntyvät kaupunkikuvassa, niin ongelmat tulevat todennäköisesti lisääntymään kanssa. Menee mutuksi, mutta uskon, että noiden autojen yleinen turhuus on myös ollut vaikuttava tekijä.
[/q]
Mikä on yleistä turhuutta ja kenen mielestä. AIka moni asia on yleistä turhuutta ja silti niitä käytetään.. voidaan ruveta puhumaan aina juotavista jugurteista, välipala patukoihin, Jätti kokoisiin kultaketjuihin ja niistä vaikkapa Sähköhammasharjoihin "ihmiset voivat pestä hampaansa manuaalisestikin" etc etc mikä nyt on kenestäkin turhaa ja mikä nyt on statusta ja kenelle. Itse pidän aivan yhtä turhana esim omistaa lantikka ja ajaa sillä vain kaupungissa.. Itse asiassa ainoastaan hyväksyisin lantikan ostamisen jos todellakin asuisi aavikolla/jäätiköllä tms tai ajaisi oikeasti ofroadia jokamies luokassa. Muuten sanoisin maastoauton omistamista turhuudeksi, jos sitä näin ajatellaan. Tavallinen farmari/ familyvagoni kyllä riittää kaupunki ajoon samalla lailla tilantarpeessa.
Koko on tietty ongelma.. miksiköhän esim italiassa tms edeleen ajatetaan paljon pienillä rättäreillä, lancioilla tms.. Heh =) tottakai pikku kaduilla joihin hummerit eivät edes mahdu on vaikea mennä ajamaan niillä. Silti en nyt usko kieltoa tulevan, sillä hinta näillä leluilla on sen verta kova ettei niitä monikaan tule/pysty ostamaan.
Niin ja jos oikeasti olisi varaa ostaa esim nyt tuo cayene niin minulla varmasti olisi varaa sitä huoltaakin, hankkia siihen vakuutukset, joten en näe mitään syytä miksen sillä ajaisi maastossakin. Niin ja loppu huomautukseksi noita "Näiden" kyseisten autojen nimike ei ole maasturi Vaan "KaupunkiMaasturi" siinä on ero joka kertoo jotain eikö?
[q][Nuclear]:
Pistä pennis Peugeot 206:een...jossei muuta, niin ihan pehmee ajaa ja kaupungissa älyttömän näppärä, kääntösäde varmaan 30 senttii.
[/q]
[q][Epailija]:
Itse suosittelen Renault Clioa,
[/q]
Miten teistä voi kumpikin onnistua suosittelmaan ranskalaista... Kaipaisin näppärää pikku-/keski- kokoluokan autoa, semmonen joka ei vaadi 3v huoltosopimusta ollakseen luotettava (tjeu esim. renault/peugeot). Voinette pyrkiä korjaamaan ennakkoluulojani mikäli se on mahodllista. Polo ois erinomainen, mutta liian kallis.
Mulla tulee olemaan paljon maantieajoa (espoo-porvoo 2x päivässä). Ibizastakin olin kiinnostunut mutta koeajettuani vm2001 mallin otti fiilikset kovasti takapakkia kamala rohjo, en sitten tiedä oliko erittäin huono yksilö kyseessä. Toisaalta ihmetyttää että niitä on vm2003 1.4 sporttia myynnissä suorastaan epäilyttävän paljon, eikös nuo uudet ole käytännössä vw-tekniikalla mutta kasattu hispaniassa...(?)
-Kuten tekstistä voi rivien välistä lukea niin tässä ollaan vielä todella hukassa noiden kanssa, mutta joku olisi jossain välissä silti ostettava.
e: quote fiksattu
- « Edellinen
- 1
- ...
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- ...
- 97
- Seuraava »