onx autoo? jos ei, ni millaisen haluaisit?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- ...
- 97
- Seuraava »
[q]Ana:
Huu, mikä malli? 300- vai 500-sarjaa? vai jopa 700?[/q]
Eipä taida 500- tahi 700-sarjalaisissa pahemmin Compactia olla...
Auto olis kiva kyl mul on semmonen valkonen romurellu vm öööh... 92? faija joskus vetäny ovee ja peltii ryttyyn..
mut haaveena olis joku kiva auto joka ei hajoo käsiin.. tossaku tuppaa vaihdekepin nappi lentämään ties minne välillä
Auto olisi todella kiva, nyt kun vihdoin sai kortinkin.
Mulla on aina ollut haaveissa kupla jonka konepeltiä koristaisi iso kukkanen *piis**iloinen*
[q]Rysty:
Ps. avoautoilijoille suositellaan aurinkovoidetta nimim. kärähti otsa
[/q]
Enpä oo kyl moista huomannu. Eilenki tuli päristeltyä reilut 4 tuntia puhtaassa auringonpaisteessa. Tosin en ole herkästi palavaa sorttia muutenkaan. Käsien väri oli kyl aamulla huomattavasti tummempi kuin illalla.
Pohdin hetken, että ajelisko ilman paitaa, mut olis jääny turvavyöstä rusketusraja varmaan :)
Lainasin töistä BMW 325i cabrion ja oe voe kun on ollut mukavaa kruisailla. Aurinko paistaa taivaan täydeltä, katto alhaalla ja poppi soi ja kun vieressä istuu kaunis nainen niin ei tästä loma parane ja kyllä tuommonen 2,5l motti antaa jo riittävästi potkua tuommoiseen mukavan rivakkaan etenemiseen
Tahtoo tämmösen itelleki! Mutta kai näillä velkamäärillä on paras vaan tyytyy lainaamaan tätä.
Vanhalla Volvolla ajelen, mutta vaitaisin heti pikkuisen piieniruokaisempaan. Tilaa kuitenkin tarvitsee olla...
[q]akir0:
---
Rysty:
---
Enpä oo kyl moista huomannu. Eilenki tuli päristeltyä reilut 4 tuntia puhtaassa auringonpaisteessa. Tosin en ole herkästi palavaa sorttia muutenkaan. Käsien väri oli kyl aamulla huomattavasti tummempi kuin illalla.
Pohdin hetken, että ajelisko ilman paitaa, mut olis jääny turvavyöstä rusketusraja varmaan :)
[/q]
Mä oon suhteellisen helposti palavaa sorttia ja 4. päivä putkeen pihalla auringonpaisteessa teki tehtävänsä.. nyt pitää päristellä sitten jonkunsortin huivi tahi muu riepu päässä. Mietin itse myös tuota ilman paitaa ajamista ja päädyin samaan tulokseen että rusketusrajat varmaan jäis turvavöistä, ois kyl aika reteet rusketusrajat
[q]Ana:
Huu, mikä malli? 300- vai 500-sarjaa? vai jopa 700?
Paljon makso?
Mistä?
Valokuvia?
Puhelinnumero!
[/q]
Katos,katos olin sit unohtanut mallinumeron*iloinen*
Eli se on 316ti ja maksoi kyllä ihan tarpeeksi....20 kieppeillä pyörii hinta. Laakkoselta metsästin, mutta Veholta löysin. Pistän valokuvan heti, kun saan sen koneelle*nauru* Mitään erityisiä lisävarusteita siinä ei ole, edellinen omistaja oli hommannut siihen vaan BMW:n business cd/radion ja vakionopeudensäätimen. Enpä mä nyt muuta tarvitsekaan.
Tähän mennessä ainoastaan positiivisia kokemuksia, mitä nyt kauko-ohjaus eilen tökki, kun avain latasi itse itseään...Hmm..toi on ihan uutta mulle. Voinpa sanoa, että meielstäni erittäin miellyttävä ajaa.
mulle kelpais kesäkruisinkiin sellanen kiva vanha riemukupla tai sit uusin mini....*hihu*
pientä ja kätsää....
Tällasen huolisin kesäkruisailuun ja muuhun letkeilyyn.
Ja talveks ja pitkille matkoille Audi A4 avant 1.8 turbo quattro.
VW Polo vm 2000> TDi tai Seat Ibiza vm 2000> TDi
Mielummin tommosen polo ottaisin, kun nyt vaan löytyis jostain sopiva... Auto tarttis kumminkin saada ens syksyyn mennessä.
yhyy, kohta menee huviajoneuvo talviteloille ja pitää ajaa 1984 300D mersulla talvi
Olen kärvistelly tämmösen takia nyt jo jonkin aikaa...Saas nähdä.
Vectra 3.2 V6
Jos realistisia ollaan, niin ei mulla tommoseen varaa ole. =/
[muokattu 8.7.2004 12:38]
peugeot 405 gri sedan -91 (ajettu n.426 000km ilman koneremppaa).... ....ens keväänä vaihtuu Tdi Golffiin -02...
[q]tubayumi:
Ja talveks ja pitkille matkoille Audi A4 avant 1.8 turbo quattro.
[/q]
Vantaalta varmaan voi varastaa tollasen.
Jaahas, vammainen klubitus-koodi ei osaa linkittää.
http://tinyurl.com/2tj2a
http://tinyurl.com/35qvt
[muokattu 21.3.2004 23:06]
..täs on mun "auto"... :j
[q]Epailija:
---
Late:
Ei ole vieläkän autoa hirveä pähkäily käynnissä mikä kosla olisi järkevä, vaihtoehtoja kun riittää.
Tuore japsi / saksalainen 1,4-1,6 koneella on vähän niiinkun oikea suunta.
---
Järjen tuulahdus näiden turhuuksien joukossa. Ihanaa. ^^ Muista harkita dieseleitä. ; )
Omalle listalleni on ilmestynyt uusi Skoda Octavia tuon edellistä (ei siis tätä suht rumaa nykyistä) korimallia edustavan Audi A4:n rinnalle.
Kaupunkimaasturit (BMW X5, Volvo XC90, Porsche Cayenne jne.) saisi kieltää lailla. Täällä Ruotsissa on heitelty ajatuksia ilmaan niiden kieltämisestä kaupungissa. Voi olla vähän hiljaista, että tuollaiset ideat menisivät läpi...
[/q]
..mitäs v*tun väliä koko asialla..sana maasturi kun on muutenki nii pahasti tärvelty!!
kyllähän se auto löytyy
Fiat Bravo Stile vm -00
tollanen perusauto
- « Edellinen
- 1
- ...
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- ...