onx autoo? jos ei, ni millaisen haluaisit?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- ...
- 97
- Seuraava »
[q]Ana:
oottekste muuten koskaan huomannu, et kaikki jotka ajaa hitaammin ku sinä on idiootteja ja kaikki jotka ajaa lujempaa ku sinä on sekopäitä?
[/q]
haha! näinhän se menee! ..oikeesti! *vink**nauru*
Hmm, mulla ei ole autoa - enää. Mulla oli, mutta annoin sen pois kun totesin, että mulla ei ollut sille käyttöarvoa sen verran, että maksaisin bensasta, mahdollisista huolloista, vakuutuksista ja veroista.
Uutta autoa en kyllä nykyisessä tilanteessa ostaisi, koska;
a) Auto on huono sijoitus - kuluttaa enemmän, kuin tuottaa. Harvoja poikkeuksia lukuunottamatta.
b) Asun Helsingissä, missä julkiset kulkuneuvot täyttävät lähes kaikki tarpeeni - mitä tulee liikkumiseen. Jos eivät, niin taksi ja tarvittaessa vuokra-auto korjaa tilanteen edullisemmin kuin oma auto.
c) Lapseni - olettaen, että mulla olisi lapsia - eivät "harrasta".
[q]remotion
Joo noissa ei oo ku yks vika, ne ei hajoo.
Meilläkin on yks tosin se on 4. autona mökillä. (tai no okei kolmantena, mun on mun oma.
lipuu niinku ruotsinlaivat yleensäkin ja kiikkerä kurvissa.
[/q]
on niissä kyllä yks toinenki vika. ne on hemmetin isoruokasia mut ei kyllä hajoo helposti ja hyvä niin, koska muuten mä hajoisin toi auto on mun faijan vanha auto eli ollu meiän perheessä aika pitkääki. onhan siihen tullu aina niitä pikkuvikoja mut pakko myöntää et on kestäny ihan hemmetin hyvin, ei oo tarvinu mitää suurempaa huoltoo tehä. hurraahuuto ruotsalaisille tästä!
http://gladstone.uoregon.edu/~gdegroat/Car%20Pictures/Aston_Martin_Vanquish_2003.jpg
Aston Martin Vanquish on mun unelma auto. Klassista urheiluauto desingniä briteistä varustettetuna 6 litran V12 moottorilla, joka kehittää noin 520 hevosvoimaa, kiihtyy 0-100 km/h noin 4,7 s ja huippunopeuskin on noin 320 km/h. Kyllä tollasella kelpaisi huristella pitkin kehä ykköstä töihin bussin sijasta.
Golf GTI ´02 (25th anniversary model) on nyt haussa, kunhan ensin löytyy sopiva agentti, joka sen mulle löytää. Saksassa kävin itte autoa etsimässä, mutta se oli aika turha reissu.
edit:lyökää joku tätä klubitusta..
[q]Blues:
En itse pidä vajaata 5000 puntaa kovin kalliina jos sillä saa kasvatettua tehot 280 bhp:sta 520:een hinta sisältää osat, työt ja säädöt jne. Koneet ovat kestäneet normaalikäytössä + välillä radalla) moitteettomasti vuosia.
[/q]
Heitäppä tuohon linkki tai kerro vaan mitä se paketti sisältää. Kuulostaa hirveeltä bullshitiltä.
[q]salama jack:
Emmä välttämättä mitä tahansa jenkkiraasii ottais. Mulle kävis mainiosti Starsky & Hutch leffasta tuttu Grand Torino (oliks?)
[/q]
´76 Gran Torino
Torino
Ei kastu kengät vaik ajaa vähän lätäköistä...
http://www.intercar.com.ua/vw_auto/img/touareg/touareg_c2.jpg
Löytyy kakski autoo Toyota harrastepelinä joka lepää kamun pihassa ja sitte bemari vuodelta 1983 käyttö/talvileluna.. Jos sais haluta auton ni varmaan joku uus diisel Yaris käyttöautoks ja joku harrastepeli sitte kans.. Skyline ois kyl ykjs hyvä mutta varmaan Toyota Chaser ois se mun valinta.. Hamri ku niit on saanu vaa Aasiassa Mut elämää ilman autoo en voi kuvitella, sen verran pidän ajelusta.. rentouttavaa puuhaa kruisailla vaa kamujen kaa..
tälläinen vielä joskus:
Though we´re not exactly sure what´s sensible about a vintage Impy that packs a carbureted twin-turbo 400 under the hood, a mill that churns out an estimated 1200hp and sends this SS from cruise mode to low-earth orbit in a cloud of tire smoke in nothing flat.
1964 Turbo Impala
Kauan oon haaveillu Ford Sierra Coswortista, ja kyllä aion toteuttaa haaveeni... Vanhahan se kyllä jo on, mutta...
Unelma auto olis kyl joku Ferrari...
edit:prkln linkki
[q]salama jack:
Tollasii Puntoja on paljon Espoossa. Ne pitää semmosta wannabe V8 metelii, eikä ne kiihy tai kulje mihinkään.
Urpot laittaa X<1.6 litran koneella kulkevaan peliin teharin (+3-5hp) ja loput 10000 euroo korisarjoihin, kameleonttiväreihin, ylitehokkaaseen äänentoistoon, P7000 kumeihin ja ATP-vanteisiin. Ja hölmöimmät pilaa ainoatkin aerodynamiikat massiivisella (1600 euroo + asennus) alumiinitakasiivellä.
Wittu*grr* Laittaisvat rahat isompiin koneisiin, turboihin ja laittomiin moottorinvirityssetteihin...
Tuunaus on kun meikit, yritetään tehdä todellisuudesta kauniimpi kuin se oikeesti on. Eikä siinä mitään*piis*.
(IMO) Parempi treenattu ja meikattu, kun ei treenattu ja meikattu.
[/q]
suomessa on laitonta ajaa kovaa, mutta hyvältä näyttämiselle ei o lakeja =)
ps. Tuning != Styling ;)
pps. näkis vaan ku punto pitää wannabe V8-ääntä oh please :D
[q]Ana:
Oho. Nyt mä nauran kaks kertaa lujemmin ku nään sellasen :DD Luulin et ne maksaa jonku satasen korkeintaan :DD
[/q]
kerro mulle mitä saat autoon 100eurolla, ehkä nippa nappa tankillisen gasoo. 2h huollon saa satasella (pelkän työn osuus)
[q][Nuclear]:
Niin, kaikille kun se teho ei oo kaikki kaikessa. Ite kyl mielummin otan jonku ulkoisesti tuunatun pikku nipponin ku vuoden -76 V80000-koneella varustetun jenkin mis on +3000hp. Jos joku pitäis valita niin kyl menis noitten väliin, 150-250hp ja ulkoisesti ehostettu.
[/q]
No se onkin se mieltymyskysymys.
All go, no show / all show, no go.
Toinen tykkää mistä toinen sanoo epätykkäävänsä.*hih*
[Edit: Niin ja se Skyline (lue paljon ylempää) menisi vaikka vakionakin...]
[q]Blues:
Mutta miksi jättää se vakioksi kun siitä saa niin helpolla (ja kohtuu halvalla) paljon lisää tehoa irti
[/q]
Tuntuu olevan monen autottoman tia autoista tietämättömän harhaluulo tuo helposti. Kyllähän sitä tehoa saa, jos on 100 000$ rahaa.
tässä oikeeta tuuninkia:
kevennetty jarrulevy ota copy-pastella. linkki ei toimi suoraan.
Mä en oo koskaan ajanu autolla,mutta kun tässä männäkesänä kokeilin veljen skootteria, niin nuo moottoriajoneuvot kiinnostaan.Oon kyllä luvannu itelleni vanhana hippinä etten autoa hanki ennenku lentävä auto on sarjatuotannossa.
Mutta kyllä mä ymmärrän sen vapauden mikä siihen liittyy kun voi tiellä pistää menemään.Kaupungissa melko turha vehje.
[q]ezzy:
---
Blues:
Mutta miksi jättää se vakioksi kun siitä saa niin helpolla (ja kohtuu halvalla) paljon lisää tehoa irti
---
Tuntuu olevan monen autottoman tia autoista tietämättömän harhaluulo tuo helposti. Kyllähän sitä tehoa saa, jos on 100 000$ rahaa.
[/q]
En itse pidä vajaata 5000 puntaa kovin kalliina jos sillä saa kasvatettua tehot 280 bhp:sta 520:een hinta sisältää osat, työt ja säädöt jne. Koneet ovat kestäneet normaalikäytössä + välillä radalla) moitteettomasti vuosia.
Tähän väliin yks kevennys.
Mr.Ghostriderin lelu :Suzuki Hayabusa Turbo Special
PERFORMANCE:
Power, 499bhp on the back wheel
Topspeed, enough even on one wheel
Performance, 0-300km/h 9.1 second
Ghostrider
Verrarin
Mä ostan pögsä 106 gti ja sen jälkee paljo heebelei.......
- « Edellinen
- 1
- ...
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- ...
- 97
- Seuraava »