Miksi? Virallinen tyhmien kysymyksien topikki.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- ...
- 62
- Seuraava »
Mutta millä ihmeellä se poistetaan?!
Kandesko ostaa joku SANAPONIKKI?!?!
On kyllä. Ja sieltä kansiosta saa auki ne kuvat. Ja saa zoomattua kuvia. Ja scrollattua kuvia. Mutta ei saa millään poistettua.Jos se yhtään menee sen symbianpohjasen series 60-softan mukaan niinq siemens ja nokia, ni siel o erikseen joku 'arkisto' tai 'kansiot' jossa noi kuvat on kauniisti piilossa. Kyseistä mallia ja merkkiä en tunne mutta luulis et se on aika samalla tavalla.
Kaikki valikot oon käyny läpi.
Tyhmä kysymys, mutta...
Ei kellään ole kokemusta Panasonic EB-GD87 mallin kanssa? Siinä kännyssä on vaikka mitä ominaisuuksia kamerasta lähtien, mutta millä ihmeellä niitä kuvia saa poistettua? En vaa oo löytäny mitään delete komentoa kuville. Prkl.
On taas kiva kännykkä... Voikohan näillä nykyajan kännyköillä myös soittaa puhelinsoittoja?
Ah, kiitti.Ota se kuva siihen ruudulle ja sit hiero sitä peukalolla niin pitkään, ettei
kuvaa enää näy.
Ei ku oikeesti mulla on toi ongelma. Kuvan saa otettua, sen saa lähetettyä suoraan e-maililla tai toiseen samanlaiseen puhelimeen, sitä saa zoomailtua ja vaikka mitä... Mutta millä ihmeellä se poistetaan?!
Ah, kiitti.Ota se kuva siihen ruudulle ja sit hiero sitä peukalolla niin pitkään, ettei
kuvaa enää näy.
Ei ku oikeesti mulla on toi ongelma. Kuvan saa otettua, sen saa lähetettyä suoraan e-maililla tai toiseen samanlaiseen puhelimeen, sitä saa zoomailtua ja vaikka mitä... Mutta millä ihmeellä se poistetaan?!
Jos se yhtään menee sen symbianpohjasen series 60-softan mukaan niinq siemens ja nokia, ni siel o erikseen joku 'arkisto' tai 'kansiot' jossa noi kuvat on kauniisti piilossa. Kyseistä mallia ja merkkiä en tunne mutta luulis et se on aika samalla tavalla.
Olen miettinyt...
Jos vihollisen viholliset ovat ystäviä, niin tarkoittaako se sitä että ystävien ystävät ovat vastaavasti vihollisia?
Miksi sanotaan housut? Sehän on monikko muoto. Vai sanotaanko Lahkeita/puntteja jossain päin housuiksi? Niitähän on kahdet. Yhtä hyvinhän voisi sanoa että laittaa puntit jalkaan. Ja sehän se kuulostaisi fiksulta.
miksi taiteilijamiehet, tanssijat ja hintit puhuu niinku ämmät?
nimim. ottaa päähän
niiden on pakko
Kiitos. Oletkin näköjään etevämpi käyttämään Googlea, kuin minä.Mullapa on hyvää Valentine's puuhastelua, ettin googlesta ton luurin käyttöohjeet. Tässä PDF-muodossa (tosin sulla voi ollakkin ohjeet jo).
Kyllähän ne paskoo ympäriinsä, mut en oo nähny minkään linnun kusevan pelkästään.. sekoittuukse pissi samal siihen kakkiin kun se lintu tekee tarpeensa.
Linnuilla on pissimistä, kakkimista ja jälkeläisten tekoa varten yksi yhteinen reikä, jonka kautta kaikki hoituu. Pissa ja kakka sekoittuvat keskenään ja tulevat sitten molemmat samalla vaivalla ulos kun siltä tuntuu.
Usein vielä ruuhkajunissa/busseissa ei niihin rakoihin edes mahdu kun ihmiset ovat tunkeneet niihin laukkujaan tai muuta.
Tuohon auttaa kohteliaasti mutta määrätietoisesti lausuttu "anteeksi, tuossa on varmaankin tilaa".
Ei kellään ole kokemusta Panasonic EB-GD87 mallin kanssa?
Mä oon nykyisessä työssäni huomannut, ettei muita paitsi Nokian kännyköitä kannata ostaa. Kaikki osaavat käyttää niitä ja vain niissä toimii oikeastaan kaikki palvelut moitteetta.
Meillä on nyt reippaan viikon pyöriny yks koira.
mitä sille hauvalle kävi?
Miksi oman äänen kuuleminen äänitettynä kuulostaa niin oudolta ja vieraalta? Olen juuri kuunnellut läpi reilut 18 minuuttia omaa spiikkausta otsikolla 'Linda Svenssonin ruåtsinkieliset löpinät vol. 1'. Eihän se kuullosta ollenkaan minulta.
Miksi oman äänen kuuleminen äänitettynä kuulostaa niin oudolta ja vieraalta? Olen juuri kuunnellut läpi reilut 18 minuuttia omaa spiikkausta otsikolla 'Linda Svenssonin ruåtsinkieliset löpinät vol. 1'. Eihän se kuullosta ollenkaan minulta.
Puhuttaessa osa äänestä kulkeutuu kallon luiden kautta kuuloelimiin ja siten aistituntemus on erilainen, jos kuulee oman äänensä nauhalta.
Ja voi siihen jotain muutakin liittyä, mutta ainakin toi.
Ja voi siihen jotain muutakin liittyä, mutta ainakin toi.
Ainakin äänentoiston laatu on huonompi (yleensä kotinauhoituksissa erittäinkin huono), jonka lisäksi kaiut sun muut puuttuvat.
Vai puhuuko m:t kuin taiteilijamiehet, tanssijat ja rumasti sanotut homoseksuellit?miksi taiteilijamiehet, tanssijat ja hintit puhuu niinku ämmät?
Miksi ihmeessä salamalla otetuissa valokuvissa etenkin tietyillä eläimillä silmät näyttävät niin kirkkailta? Kyllä sen ymmärtää että verkkokalvo heijastaa valoa takaisin, mutta se pelkästään ei selitä sitä kirkkauden voimakkuutta (kai).
Ja tuosta vastauksesta tiedänkin ihonvärisi. (Jos muuten en tietäisi.)Olen aivan satavarma siitä että seepra on valkoinen ja sillä on mustat tehosteraidat.
Miks mä taas keikun plattarilla, kun pitäs olla jo nukkumassa :confused:
- « Edellinen
- 1
- ...
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- ...
- 62
- Seuraava »