Miksi? Virallinen tyhmien kysymyksien topikki.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- ...
- 62
- Seuraava »
Siis onko ihan varmaa, että Ali Quis ja Taedium eivät oo sama tyyppi eri nimillä? Hrrrr, salaliittoteoriaa...
USA USA USA!
Minkä takii mä perustaisin toisen nicin jollekki foorumille enkä käyttäis sitä aivan päinvastasten mielipiteiden leipomiseen?
Kuvittelin olevani yksilö.
Vinkki: Toisella meistä on kyynisiä, jopa nihilistisiä mielipiteitä, eikä uskoa ihmiskuntaan. Vahva itseironia ja egosentrinen tapa ilmaista itseään.
Sano Rosencrantz vaan. Ei ku Guildenstern. Ei ku...
Miksi edes seksi yleensä kiinnostaa. Hetken huumaa, ei sen kummempaa.
ehkä sulle, mun orgasmit kestää viikon.
Vaikkakin freestyle puoli, niin silti snadisti väärä topic... Koitas tätä.Tai sit drS oli tosissaan ja aukoo mulle päätä, taas kerran. Jep, vedä käteen, pallinaama ja painu imemään sen sun tuunatun tietokoneen muistitikkuja, vitun piilo****! (****=anus)
Mutta palatakseni aikaisempaan:
Eka mikä tuli mieleen oli, että ehkä sä teet jotain väärin siel sängyn puolella. Mut toisaalta, joo hetken huumaa. Ei kestä kauaa ja sit hetikohta tekee taas mieli. Sit toisaalta, kaikkihan on hetken huumaa. Meillä on keskimäärin alle sata vaivasta vuotta aikaa. Miks millää on merkitystä? Ehkä näistä pikkuhetkistä pitää vaa kasata se snadi elämä, joka päättyy ikävästi ja yksin joka tapauksessa.Miksi edes seksi yleensä kiinnostaa. Hetken huumaa, ei sen kummempaa.
Millään ei loppujen lopuks ole merkitystä. Sun teoilla et tuu vaikuttaa yhtään mihinkään, etkä sä ole kaunis perhonen, etkä ainutlaatunen lumihiutale. Ainoot, jotka on vaikuttanu maailmaan erittäin paljon, on vaikuttanu joko negatiivisesti tai sitten niitä ei tunneta, muisteta tai tajuta.
Ketkä tappo v*tusti juutalaisia?
Ketä on kiittäminen tosta loistevalosta mikä sun yläpuolella on?**
Mitä tapahtu Hiroshimassa?
Kuka keksi penisiliinin?
Monta maailmansotaa on käyty?
Minkä yrityksen patenttina oli asetylisalisylihappo?
Kuka oli Jack the Ripper?
Kenen idea oli tehdä niin halpa sarjavalmisteinen auto, että tavallisella kansalaisella on varaa ostaa semmoinen?
Ja koska kaikki on pa*kaa, elämä on lyhyt ja kaikki tulee kuolemaan yksin, niin ehkä sitä vaa pitää koittaa pitää vaan kaikkia kivoja juttuja täs lähellä. Niinku vaik toi seksi.
** Suurin osa varmasti vastais vielä väärin tähän näinkin yksinkertaseen kysymykseen...
Siis onko ihan varmaa, että Ali Quis ja Taedium eivät oo sama tyyppi eri nimillä?
Ehdottoman luultavasti. Tosin minun on vaikea esittää asiasta varsinaisesti objektiivista mielipidettä. Aamulla kun peiliin katsoin kyllä sieltä sama naama kurkisti, jota olen tottunut parturoimaan (tai sitten en).
Onko tästä konklusiiviseksi evidenssiksi?
On kyllä!Onko tästä konklusiiviseksi evidenssiksi?
Mä nimittäin en katsonu tänä aamuna peiliin. Eli on pakko olla kaks eri tyyppii, koska toinen katso ja toinen ei.
Pitää joskus verrata peilin kanssa, että onko ne naamat sitten samoja vai eri...
Tavoittelemanne henkilö on juuri nyt muistitikkuja imemässä.
Noh, Rosencrantz, mitäs siellä tänää näky?No mä katoin, mutta kun en yhtään muista mitä näkyi...
Itellä duunissa vessanpeilissä näky kuolema. Tai ehkä Saatana.
On kyllä!Onko tästä konklusiiviseksi evidenssiksi?
Mä nimittäin en katsonu tänä aamuna peiliin
No mä katoin, mutta kun en yhtään muista mitä näkyi...
ß = ALT + 0223 nykyjänsä
¡ (tuo ei ole i, vaan ! väärinpäin.) = ALT + 173
(tuo ei ole välilyönti, vaan tyhjä merkki) = ALT + 255
... tarvinnu tehdä skidinä koneelle DOS aikaan hakemistoja, joihin ei pikkubroidi pääse... Kyl se ihmetteli, että miten voi hakemistonimessä olla välilyönti wanhaan kunnon 8+3 aikaan...
Ai nii, voi käyttää kahta ss:ää. Eli Scheisse on yhtä oikein, kuin Scheiße. Kuulemma. (En todista oikeudessa ton puolesta.)
No kai on, jos heität saksalaisen layoutin sun koneelles ja painelet sitä ALT+LEFT SHIFTiäs...Kait tuolle jokin kätevämpi tapa on olemassa? No toimiihan se noinkin tietty.
Nimim. Näsäilijä(tm)
(ALT+0153)
Miks aina ku puhutaa Amsterdamista, ni jengi assosioi sen aina yhteen yrttiin?Miks Amsterdamissa asuvilla on niin pirusti kysyttävää?
Eräs amsterdamilaisten käyttämä yrtti kuulemma heikentää muistia ja omaa ajattelukykyä.
Jos puhuis Utrechtistä, niin ei varmaa niin moni.
Miksei kukaan tiedä, että Amsterdam on vaa normis kaupunki ku siel asuu?
Onko Hollannissa muuta ku Amsterdam?
Oliko Jumala Kiinalainen, kun kerran neitsyt maria tuli raskaaksi kukasta, jonka terälehdet ovat valkoiset, ja keskeltä pojottaa sellainen keltanen mikälie?
Miks aina ku puhutaa Amsterdamista, ni jengi assosioi sen aina yhteen yrttiin?
Jos puhuis Utrechtistä, niin ei varmaa niin moni.
Miksei kukaan tiedä, että Amsterdam on vaa normis kaupunki ku siel asuu?
Onko Hollannissa muuta ku Amsterdam?
No, suurin osa ihmisistä tietävät mitä Amsterdamissa tapahtuu. Tottakai se on normaali kaupunki, mutta erilainen huumepolitiikka ja doupin saatavuus tekevät siitä kuitenkin hieman erilaisen kaupungin. Ja kaupunki kyllä tietää sen ja tietää kyllä, että se tietää kaupungille rahaa, kun turistit tulevat pössyttelemään ja syömään sieniä pitkälle viikonloppulomalle.
- Miksi ihmiset roudaa aina älyttömän kokoisia kantamuksia mukanaan? Mitä te teette esim. kaupungilla ollessaan sillä älyttömällä tavaramäärällä, joka siellä repussa/laukussa kulkee mukana?
- Kun DJ:t soittavat levyjä, niin yleensä levarit ovat DJ:n edessa poikittain - siis siten, että esim. teknarissa pitchi on oikealla kädellä. Joskus näkee soittimien olevan pitkittäin. Onko tällä jokin syvempikin merkitys, vai onko tämä ainoastaan yksi tapa erottua joukosta?
- Miksi ihmiset rupeavat vasta junassa/bussissa kaivamaan esiin matkakorttiaan ja näin jumittavat leimauslaitteen luona ja viivästyttävät matkan jatkumista? Mikseivät ihmiset tiivistä kunnolla ruuhkaisissa busseissa/junissa, vaan jättävät yhden penkin "hajuraon" muihin? Ja miksi ihmeessä vanhuksille ei anneta tilaa!?
- Mikseivät ihmiset muista omaa puhelinnumeroaan?
Miksi telkkarissa nyt mainostetaan noita tähtitieteellisen hintaisia (joo, olen ottanut selvää hinnoista) ryppyvoiteita? Miksi niitä mainostavat kolmekybäset naiset, joiden tuskin tarvitsee tuollaisesta murehtia vielä aikoihin?
Kyllä naisten (ja oikeastaan miestenkin) pitää käyttää hoitavia voiteita jo aikaisemminkin kuin nelikymppisenä. Jo kaksikymppisille on omat hoitovoiteensa ehkäisemään ihon ikääntymisen merkkejä. Yleisestikin suositellaan voiteiden käyttöä ennaltaehkäisevästi, eikä niin että voiteilla ruvetaan läträämään siinä vaiheessa kun ryppyjä on jo ilmestynyt.
Se on kyllä totta että noita 40-50 -vuotiaille suunnattuja tehovoiteita mainostavat usein parikymppiset mallit. Tosin tästäkin on ilahduttavia poikkeuksia: esimerkiksi Lorealilla on ryppyvoidemallina Andie MacDowell, joka on 45-vuotias.
Toi tuotteiden hinta on sitten ihan oma lukunsa. Jokainen voi mielessään päättää onko valmis maksamaan esimerkiksi Lumenen naamarasvasta kympin, vai Kanebon naamarasvasta satasen.
- Kun DJ:t soittavat levyjä, niin yleensä levarit ovat DJ:n edessa poikittain - siis siten, että esim. teknarissa pitchi on oikealla kädellä. Joskus näkee soittimien olevan pitkittäin. Onko tällä jokin syvempikin merkitys, vai onko tämä ainoastaan yksi tapa erottua joukosta?
Skrätsäävät deejiit taitavat pitää noita pystysuunnassa siksi, että käsi ei osuisi niin helposti äänivarteen. Toinen syy miksi olen nähnyt tuollaisen ratkaisun on se, että pöydällä ei yksinkertaisesti ole ollut tarpeeksi tilaa.
- Miksi ihmiset roudaa aina älyttömän kokoisia kantamuksia mukanaan? Mitä te teette esim. kaupungilla ollessaan sillä älyttömällä tavaramäärällä, joka siellä repussa/laukussa kulkee mukana?
- Miksi ihmiset rupeavat vasta junassa/bussissa kaivamaan esiin matkakorttiaan ja näin jumittavat leimauslaitteen luona ja viivästyttävät matkan jatkumista? Mikseivät ihmiset tiivistä kunnolla ruuhkaisissa busseissa/junissa, vaan jättävät yhden penkin "hajuraon" muihin? Ja miksi ihmeessä vanhuksille ei anneta tilaa!?
- Mikseivät ihmiset muista omaa puhelinnumeroaan?
1) Pitää olla valmis - mihin tahansa.
2) Kyseessä on kaks eri koulukuntaa. Battle -tyylissä levarit on pystysuunnassa, jotta skrätsäys onnistuu paremmin, sanovat, että Hip Hop DJ:t suosivat kyseistä tapaa, siinä missä tavalliset miksailijat yleensä pitävät levareita vaakatasossa. Tietysti asiaa tulee katsoa kaksiulotteisesti, tuskin kukaan nyt levaria pystyyn nostaa (kop kop).
3) Ihmiset eivät ole koneita.
4) ks. 3
Miksi telkkarissa nyt mainostetaan noita tähtitieteellisen hintaisia (joo, olen ottanut selvää hinnoista) ryppyvoiteita? Miksi niitä mainostavat kolmekybäset naiset, joiden tuskin tarvitsee tuollaisesta murehtia vielä aikoihin?
Se on kyllä totta että noita 40-50 -vuotiaille suunnattuja tehovoiteita mainostavat usein parikymppiset mallit. Tosin tästäkin on ilahduttavia poikkeuksia: esimerkiksi Lorealilla on ryppyvoidemallina Andie MacDowell, joka on 45-vuotias.
Kiitos Vaavu, että kirjoitit tämän! Olin aikaisemmin tänään vastaamassa juuri näin, mutta en millään muistanut k.o. kauniin naisen nimeä. Ja Andien rypyt tosiaan näkyvät näissä mainoksissa. Sama nainen mainostaa tietenkin myös hiusvärejä motolla "and not a single grey". Big up L'orealille!
- Mitä kepsutti sanoo?
- Voiks kuuta nuolla?
- Voiks kalaa halata?
- Eihän pesujauhoo voi laittaa puuroon - kanelii vaan?
- Miks isillä on parta?
- Miks meidän tarhassa on punainen portti?
Osaan kysymyksistä on tullutkin jo vastaus reippaassa parissakymmenessä vuodessa. Osa on vielä hämärän peitossa.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- ...
- 62
- Seuraava »