Miksi? Virallinen tyhmien kysymyksien topikki.

Back to yleinen keskustelu O

Quote by mömmöemmi
Quote by serotonot

Onks viittomakielellä julkastu paljon teknoo? Tai muuta musiikkia?

Noo, en usko et teknoo on viittomakielellä julkastu, mut enpä siitä niin paljoo diggaakkaan.. :hah:
Kyl ku mä kävin perjantaina redboxissa kuuntelemassa spykeä, ni siellä oli oikee kolme viittomakielen tulkkia lavalla. Ainaki ne viitto sen musiikin tahtiin joka suuntaan.

Quote by Varvana
Miksi miehet usein jättävät vessan renkaan ylös kun he käyvät asioilla?
Miksi naiset jättävät vessan renkaan alas, muttei sitä yläkantta? Haluaako ne että miehet pissii siihen renkaalle?

Quote by Taedium
Miksi naiset jättävät vessan renkaan alas, muttei sitä yläkantta?

<kokemuksen syvä rintaääni>
Sen jälkeen kun on kerran kalastanut sieltä vessanpöntöstä esim. hiusvahaputelia on joutunut opettelemaan sitä kannen alas laittamista.
</kokemuksen syvä rintaääni>

Quote by Taedium
Plur tai pari naamaan, niin varmasti näkee kaikkessa sen kauneuden, mutta onko se fiksua?

On.

Quote by Taedium
Ja tästä päästään seuraavaan. Minkä ihmeen takia ne meikit on laitettava siihen vessanpöntön kannelle?

Ei ne ookaan siinä kannella. Kylpyhuoneeseen piti ostaa ihan oma kaappi mua varten kun muuten ne putelit olisi olleet pitkin lattiaa. Ja koska se kaappi on seinällä pöntön yläpuolella, saattaapi joskus käydä sellainen newtonilainen vuorovaikutus maan kanssa. Esimerkiksi silloin kun on aamukiire ja pitää nopeasti kaivaa sieltä kaapista tavaraa itsensä restaurointiin.

Mitä tähän vessa-aiheeseen tulee, vielä inhottavampaa on se kun joku ei vedä ison hädän jälkeen vessaa. Se joku laittaa kyllä kannen alas, mutta itse tuotokset jäävät pönttöön muhimaan. Tiedättekö miltä näyttää ja haisee yön yli pöntössä muhinut tuotos?

Niin että vetäkää niitä vessoja!

Varsinkin jos ne meikit on sellasessa oranssissa leveessä muovikorissa, jossa on 500 000 eri meikkiä.

Ei meikkejä säilytetä kylppärissä. Kylppärin valo on väärän väristä, ja jos meikkiä laittaa naamaan kylppärissä, on tulos luonnonvalossa aika karsean näköinen. Semmoinen vauvankakka-efekti helposti.

Sitä paitsi sun varmaan kannattaisi harkita tota meikkauksen vähentämistä jos kaapissa on 500 000 eri meikkiä. Ei ne ees näytä niin hyviltä pojan naamalla.

Ja minkä takia ne meikkikorit on aina ihan hirveen värisiä?

Sulla on ollut huono maku meikkikorien suhteen?

Quote by Daniel Braun
Ja toiseksi, miksi naisilla on niitä rasvoja niin paljon? Monta kasvoille, taas monta putelia kropalle, lisää sinne ja tonne ja parit tähän ja yksi tuohon? Ei voi tätäkään ymmärtää...

Miksi suomalaisilla ja vaikkapa grönlantilaisilla on niin monta sanaa lumelle ja sen eri varianteille, kun vaikkapa jollakin afrikkalaisella kielellä on vaan yksi tai ei yhtään?

Quote by Taedium

Ei mut oikeesti millasen shoun voi joku laittaa jalkapohjienkin hoitamisesta.

no sanos muuta. joskus ostin niit videoit ja luulin et se on se juttu, mut nyt siihenki puutui. Onneks on taloyhtiön huoltomiehet. NAM!

Quote by Daniel Braun
Muuten, miksi hitossa naisilla tarvii olla ne meikit aina samassa paikassa?
Eiks semmoset meikit mitä ei käyty kun kerran kuukaudessa/kahdessa vois olla jossakin "jemmassa" ja nää käyttömeikit ihan erikseen?
Ja miksi hitossa niitä meikkejä on se 1000+1? :confused:

Mulla on kahdessa paikassa, eli käyttömeikit yhdessä boxissa, vähemmän käytössä olevat toisessa. Se on todettu tosi käteväksi.

Niitä eri meikkejä on eri esim. vaatteiden väreihin sopivia, hiusväriin sopivia, tilaisuuksiin sopivia. Mä en ainakaan käytä samoja meikkejä hautajaisissa ja teknobileissä...

Toivottavasti auttoi.

Quote by Blondie

Niitä eri meikkejä on eri esim. vaatteiden väreihin sopivia, hiusväriin sopivia, tilaisuuksiin sopivia. Mä en ainakaan käytä samoja meikkejä hautajaisissa ja teknobileissä...

Tästä päästäänkin taas asiaan.

Miksi hautajaisissa ei soiteta teknomusiikkia?

Quote by Remotion

Tai no jos joskus naimisiin päädyn niin häämarssi on ainakin "jotain ihan muuta". :happyroll:

eli jätkän häissä katotaan Nelosta telkusta. Aika persoonallinen valinta, sanoisin....

Quote by Daniel Braun
miksi kakka on ruskeaa? Eikö se voisi olla vaikka sinistä?
Eikö kuolleet verisolut tms. värjää sitä? En tiiä. No syö purkki hiilitabuja ja kurkkaa sit pöntöön. Ts. syö se sisältö, mut ota se pumpuli eka pois purkista.

Quote by serotonot
Quote by Remotion

Tai no jos joskus naimisiin päädyn niin häämarssi on ainakin "jotain ihan muuta". :happyroll:

eli jätkän häissä katotaan Nelosta telkusta. Aika persoonallinen valinta, sanoisin....
"jotain ihan muuta", eli englanniksi "And now for something completely different."

Morsian astelee alttarille "Ministry of silly walk"-tyylisesti.

Pappi lausuu hääparille: " "Oh Lord, you are so big, so absolutely huge, gosh we're all really impressed down here, I can tell you. Forgive us, O Lord, for this dreadful toadying and barefaced flattery, but you are so strong and, well, just so super...fantastic.
Amen.
",
jonka jälkeen pappi kertoo, ettei edes halunnut ryhtyä papiksi. Eikä hän edes ole uskovainen. Oikeasti hän vain halusi... ryhtyä metsuriksi!

Juhlissa siellä on kalanläpsyttely tanssi häävalssin sijaan.

Seuraavana päivänä joudutaan menemään avioliittoneuvojalle, joka tekee huorin vaimon kanssa, kun mies odottaa ulkopuolella, pian puu karkaa ja matkustaa koko maailman laidalle, tippuu tyhjyyteen ja sen tilalle kasvaa jalkoja. Pienet lastenrattaat, joissa jokaisessa Elvis vauvana kyydissä lentää jalkapuiden ohitse ja kaikki elävät elämänsä onnellisena loppuun saakka.

Quote by Blondie
Mutta ajattelin järjestää miehille semmosen kurssin missä opetellaan levittämään hammastahnaa hammasharjan päälle ilman että sitä on ympäri seiniä.
Toi onnistuu kämppikseltä, mut mä voisin ton jatkokurssille lähettää kämppiksen: "Hammaspesun jatkokurssi II: Kuinka puristan hammastahnaa tuubin päästä, enkä keskeltä. 1ov."

Quote by Taedium
Toi onnistuu kämppikseltä, mut mä voisin ton jatkokurssille lähettää kämppiksen: "Hammaspesun jatkokurssi II: Kuinka puristan hammastahnaa tuubin päästä, enkä keskeltä. 1ov."

Toi kuuluu itseasiassa siihen peruskurssiin. Katsoppas, kun kurssin ekalla tunnilla opetellaan jo se oikea ote siitä tuubista.

Kysy multa mitä vaan, mä vastaan sulle mitä vaan... Tai hei, vedetäänkö tää kurssi yhdessä?

Mieltä ahdistava kysymys...
Miksi minä olen täällä?
Mitä virkaa ihmisellä nimeltä Daniel Braun on?

...mikä ihmeen dilemma tosta vessanpöntön kannesta on tullut? Mulle on ihan *n sama joudunko vessaan mennessä nostelemaan tai laskemaan sitä...

no, mä järjestän sitten sen kurssin: "Näin selviät arjen pulmista hengissä menettämättä hermojasi n kertaa. Sisältönä mm. pulmat kylpyhuoneessa, miltä tuntuu viedä roskat oma-aloitteisesti jne." Nyt saatavissa videona ja dvd-nä ainoastaan 30e. Jos tilaat ystävällesikin, saat kaksi videota hintaan 45e/kpl!!!

Lisää kysymyksiä: nää koskee Chileä

Miksei täällä ole keskuslämmitystä vaikka talvella saattaa olla yöllä pakkasta ulkona eikä päivälläkään paljon lämpimämpää?

Miksi Pisco Sour on niin hyvää?

Miksi on olemassa vain musta ja valkoinen? *

Miksi tv-ohjelmat ovat luokattoman huonoja?

Miksi mainokset on vielä pascempia kun paikalliset tv-ohjelmat?

Miksi mun t-paidat lyhenee ja levenee joka pesussa?

Miksi ihmiset on niin mukavia?

*= Jumala päätti ilmeisesti jättää harmaan leijumaan Santiagon ylle.

Quote by Daniel Braun
Illalla alkoi mua mietityttään seuraava asia:

Onko sitten "Suomalainen o ja Suomalainen t"-kirjaimet olemassa?

ei.

Jotkut kuvailevat musiikkia adjektiivilla 'deep'. Joku esim. kuvaili biisiään deephouseksi demo-osastolla - muistaakseni. Jos kommentoin deep-sanaa käyttäville, että heidän tekeleensä on todella syvältä, niin suuttuvatko he vai iloitsevatko he?

Ok, töissä on v#tun tylsää...

Quote by r.pete
Jotkut kuvailevat musiikkia adjektiivilla 'deep'. Joku esim. kuvaili biisiään deephouseksi demo-osastolla - muistaakseni. Jos kommentoin deep-sanaa käyttäville, että heidän tekeleensä on todella syvältä, niin suuttuvatko he vai iloitsevatko he?

se riippuu siitä kuinka syvältä. Yltääks sinne käsi? Satuuks se?

Quote by Taedium
Ja mikä ihmeen lippukuntalehti?

Tietsä semmonen partiolippukunnan oma lehti.

Quote by Gnizhak
Miksi tiskaaminen, tai lähinnä sen aloittaminen on joka kerta yhtä vaikea toteuttaa?

Suosittelen tiskaamista heti päivän aterian jälkeen.
Saa tiskattua heti tuoreeltaan ruuanlaittovälineet eikä aikaa menee 10 minuuttia kauempaa (vrt. viikon verran kasvanut tiskivuori, jonka pinttyneiden likojen pesuun tarvii teräsvillaa ja n. 2 tuntia).

Quote by George Shield
Suosittelen tiskaamista heti päivän aterian jälkeen.
Ai nii ku ruuan jälkee ku on juonu kaffet ja polttanu tupakan on niin energinen olo, että mieluummin tiskaa tiskit tai juoksee taloa ympäri ku makaa sohvalla huilaamassa...

Itse tiskaan ruuanlaittovehkeet samalla ku tekee safkista ja jälkeenpäin valuttaa vedet lautasten päältä, ni on riittävä. Ei safkan jälkeen jaksa oikeesti ruveta mitää tiskaamaan, ellei oo syöny jotain jäniksellekin kelpaavaa.

O