Miksi? Virallinen tyhmien kysymyksien topikki.

Back to yleinen keskustelu O

Quote by Tapsa

Niinisalon Tykistöprikaatin rivi-vitosilla

Been there, done that :happyroll:

Quote by Miika Kuisma
äääk. logicin dongle pysyy jossain vaimon kätköissä kunnes olen imuroinut..

ja nyt kun vielä tietäis mikä v**tu toi dongle on niin tunkisin sen jonkun hanuriin kunhan toi ainainen jargonhelvetti hiljentyisi edes silloin tällöin
;)

mut tää on kyllä jo aika OT.

en oo lukenu koko topiccia läpi, joten kysyn nyt sit jos tästä ei oo vielä ollu puhetta.

Miks jälkapallossa syötetään, miksei siinä juoteta? Ja sama juttu pesäpallossa!

..ei sinällään et mua kiinnostais, koska mua ei oikeesti kiinnosta.

Quote by kukaan
Miksi miehiä kiinnostaa cubaset ja naisia kakkulapiot? :confused:

-nimimerkillä aamiaspöydässä keskusteltua-

miehiä voi kanssa kiinnostaa logicit yllättävän paljon. mua ei kauheesti kakkulapiot kiinnosta, mut semmonen on ihan hyvä olla olemassa.

-nimim. huoh kuinka kyllästyttää studiopossen iänikuinen läppä jostain ihme erikoisominaisuuksista ja uusista tosi hienoista softasynistä...plääh.

hihihi

nyt ei varmaan jäänyt epäselväksi sekään että kuka se vaimo on :hearts:

Quote by master bator
Kuinkakohan moni IRC-Gallerian käyttäjistä tietää mitä yhdyssana tarkoittaa?

9%

Mut kuinkakohan moni IRC-gallerian käyttäjistä tietää mikä IRC oikeasti on...?

Quote by Daniel Braun
Quote by master bator

9%

Mut kuinkakohan moni IRC-gallerian käyttäjistä tietää mikä IRC oikeasti on...?

Täh? Siis kaikkihan ny tietää et se IRC on vaan niinku lyhenne IRC-Galleriasta :confused:

Quote by Daniel Braun
"Eiks se oo semmonen nettisivusto johon voi laittaa omia kuviaan jne..."

:king:

Quote by master bator
Täh? Siis kaikkihan ny tietää et se IRC on vaan niinku lyhenne IRC-Galleriasta :confused:

:D
Totta...

Tähän väliin olis hyvä jos muistaisin mistä löytyy se pikku pätkä joka on kaapattu maikkarin chatistä.
Siinä chatin juontajatyttönen vastaa kysymykseen "mikä on irc?" todella fiksusti:
"Eiks se oo semmonen nettisivusto johon voi laittaa omia kuviaan jne..."

Quote by SamZa
C-lamellin rivivitonen! :heart: Sekin meni nyt sit remppaan..

Kaikki hyvä pilataan nykyään. :mad:

Kun asia on pihvi, niin tilanne on kaikin puolin OK. Toisaalta ihminen voi joskus olla "tyhmä kuin paisti". Mistä johtuu pihvin ja paistin näin perustavanlaatuinen ero?

Quote by khatt
Kun asia on pihvi, niin tilanne on kaikin puolin OK. Toisaalta ihminen voi joskus olla "tyhmä kuin paisti". Mistä johtuu pihvin ja paistin näin perustavanlaatuinen ero?

Minkä takia tyhmä ei voisi olla
myös OK? Yksinkertaisilla
henkilöillä ja objekteilla kun
on usein vähemmän ongelmia, eli
ovat ns. OK.

Quote by Hexe
Miksi kännykänlaturin johto menee todella usein solmuun?

Koska sä et vaan osaa. :D

Mutta miksi koirien ja kissojen korvien ulkosyrjässä on sellaiset pikkuiset taskut?

Quote by khatt
Quote by mark hamilton
Miksi Seppo on niin tyhmä nimi?

Ei se Seppo edes ole "tyhmin". Kiinnostavampi kysymys on, miksi sellaiset kauniit nimet, kuten Urpo, Yrjö ja Einari ovat saaneet ihmeellisiä sivumerkityksiä.

Nimethän saavat merkityksiä myös muissa kielissä, kuten englanninkielinen nimi Dick. Nykyisin sitä pidetään vakiintuneena kirosanana, joka sensuroidaan monilla foorumeilla automaattisesti. Niinpä joskus kuulee puhuttavan Philip K. £#!&:stä.

Seppo on lähempänä separia kuin urpo.. ni

On tässä ollut hieman tylsää ja olen miettinyt:
Miksi ns. "oikeilla" meteorologeilla on aina niin kummalliset nimet? Esimerkiksi Mette, Visa, Tapio Tourula, Pekka Pouta ym. Myös muillakin Ylen meteorologeilla ja osalla MTV3:sen tuntuu olevan vähän keksitty nimi.

Quote by Marc Whyte
Miksi ns. "oikeilla" meteorologeilla on aina niin kummalliset nimet? Esimerkiksi Mette, Visa, Tapio Tourula, Pekka Pouta ym. Myös muillakin Ylen meteorologeilla ja osalla MTV3:sen tuntuu olevan vähän keksitty nimi.

Yksikään noista nimistä ei minun mielestäni ole kummallinen. Tunnen 2 muuta Metteä, olen seukannut yhden Visan kanssa ja hei, Tapio ja Tourula on aika perus-suomalaisia nimiä. Pekka Poudan tapaukseen voi vain todeta, että nomen est omen. Olisiko vähän tylsää jos kaikkien nimi olisi tyyliä Eero Virtanen? Itse ihan mielelläni omaan ainakin erikoisen sukunimen.

Aihetta kevyesti vasemmalta viistäen: tunnettu meteorologi Lea Saukkonen
on oikealta nimeltään Anu Lea Saukkonen :P

Miten menetellään kun skootteri, mopo, motski tai joku vastaava jätetään esim 1h-parkki alueelle? Ei siihen nyt parkkikiekkoakaan voi jättää. Mitä lappuliisa sanoo?
Itte en omista sellasta mut tul vaan mieleen...

Quote by Hexe
Jos pallon sisällä on vaikkapa ympyrän muotoinen "tila" jota ei tietenkään voi nähdä koska se on sisällä ja sinne ei pääse mikään eikä sieltä ulos... Mikä sen nimi on? Ei se nyt reikä tai kolokaan ole, nehän on molemmat sellasia mitkä näkee ja mihin pääsee ja mistä pääsee pois.... mikä se "tilan" nimitys on?

Öh.
Villi veikkaus: ydin?
Olettaen että siis se pallon sisällä olevassa tilassa on jotakin niin mä ainakin sanoisin et se on pallon ytimessä...

O