urheiletteko?

Back to yleinen keskustelu O

Pyöräilijöitä täällä, luksusta :) Itte oon nyt kohta ollu 1½ tekemättä tasan mitään pohjeluun murtumisen takia, viikko vielä ja kipsi katoaa :) .

Itte ajalen MTB:llä DH/FR/DIRT-systeemejä ja bemaksilla DIRT/STREET/PARK. Välineinä Santa Cruzin Super 8, ystävät ja perhe kutsuvat neitiä Sanniksi. Edessä 151 Boksu ja takana se 7,5" juustoa..Sitten tolla Specializedin Vegas tr-x:llä, Veeralla. Taitaa mennä uuteen bemaksiin tarkotetut rahat cd-soitattimeen, kerran pysty ajamaan oikein tän jalan takia ilmeisesti tänäkään vuonna, ja ens kesänä intti :(.

Futista valmentelen kanssa, niin siinä ohessa tulee juostua yms aika paljon.

Töissä käyminen käy aika hyvin punttiksesta, kun siellä joutuu nostelemaan jatkuvalla syötöllä isoja säkkejä yms..

->Jusu

Ai, säkin olit lohjalla :) Mikä tiimi? Oisit ihmeessä tullut moikkaamaan =P Oli kyllä tosi harvinaisen perseestä taas tuo, Rata oli ihan tylsä ja liikaa ulkopuolisia osanottajia, sisäpiirin tapahtumana oli sentään ainutlaatuinen. Sadettakin olivat mokomat taas tilaneet ja ovelana kaverina olin makuupussinkin unohtanut kotio, yöllä ei suinkaan ollut kylmä...

Fudis ollu aina se juttu.

Tällä hetkellä kolmos divarissa pelailen ja pari kertaa viikossa salilla.
Hyvässä kunnossa pysyy ja treenejä riittää.

Joutuu vaan välillä jättää hyviä kekkereitä väliin pelien takia:007:

Quote by Keba

Itte ajalen MTB:llä DH/FR/DIRT-systeemejä ja bemaksilla DIRT/STREET/PARK. Välineinä Santa Cruzin Super 8, ystävät ja perhe kutsuvat neitiä Sanniksi. Edessä 151 Boksu ja takana se 7,5" juustoa..Sitten tolla Specializedin Vegas tr-x:llä, Veeralla. Taitaa mennä uuteen bemaksiin tarkotetut rahat cd-soitattimeen, kerran pysty ajamaan oikein tän jalan takia ilmeisesti tänäkään vuonna, ja ens kesänä intti :(.

Mulla oli kanssa muutama vuosi takaperin Santa Cruzi, Heckleri kylläkin.

Nyt mulla on Tällainen. Tuo ei ole mun, mutta omistan samanlaisen.

->Boot

Oon törmännyt tohon kuvaan joskus aikasemminkin, kirjottet kai tonne f-lehden pulinaankin? Ihan helvetin nätti vehehän toi haisuli on..!

http://img-2.irc-galleria.net/00/02/44/02/217130.jpg Siinon mun Sanni <3

http://img-2.irc-galleria.net/00/02/44/02/245773.jpg

Ja Veera..:)

No tjoop tulee liikuttuu fillarin kaa aikast paljon (joka päivä duunii ku vaa kelit antaa periks) ja sit tietenki ihan noku "kakara" meinigil jotai pienii droppei ja tommost maasto räpellyst...
Ja sit tietenki salil kaks kerta viikos.
Välil tulee tietenki vaellettuu muutaman kerran vuodes.
:002: :002:

Minä taas nuorena ihmisenä ajan BMXllä dirtissä ja lisäksi pelaan salibandya ja katukorista muutaman kerran viikossa kavereitten kanssa. Näitten lajien lisäksi tulee silloin tällöin oltua myös salilla.

JOS en olis intissä, nii kävisin salilla ja leikkisin bleideillä. Nyt ei jotenkin jaksa tehä mitää. Valtion 9kk (vielä 3½kk jäljellä) dieetillä oon laihtunu vaa 12kg :mad:

Quote by Keba

->Boot

Oon törmännyt tohon kuvaan joskus aikasemminkin, kirjottet kai tonne f-lehden pulinaankin? Ihan helvetin nätti vehehän toi haisuli on..!

http://img-2.irc-galleria.net/00/02/44/02/217130.jpg Siinon mun Sanni <3

http://img-2.irc-galleria.net/00/02/44/02/245773.jpg

Ja Veera..:)

Kerro perhellesi terveisiä!:003:

Saa nähdä koska joku ehdottaa Platinum MTB-Teamin perustamista...

tai Trial.
nimim. uuden pyörälajin treenaaminen aloitettu.

ja v***u sellaset känsät käsissä että...:D no, ainakin takarengasfreeze ja pomppiminen alkaa onnistumaan. Pikkuhiljaa... :rolleyes:

Korista, korista, korista!!! Koska?
Tänään kun pyörähdin duunista hietsussa oli kenttä oikein houkutteleva. Geimit kehiin ja äkkiä....

Penkkiurheilua kahdella eri tyylillä, kuntosalilla ja kotona tietsikan ääres!

Quote by Timmo
no, ainakin takarengasfreeze ja pomppiminen alkaa onnistumaan. Pikkuhiljaa... :rolleyes:

mikä on takarengasfreeze?

Tämmösen topicin löysin tuolt pölyttymästä, niin jatketaan sitten tätä uuden avaamisen sijasta:

Eli tossa jonkin sorttisen tauon (urheilua viimeks elokuussa) jälkeen ajattelin taas starttailla urheiluharrastuksia. Keväästä kesän läpi on tullu yleensä kohtuullisesti rullaluisteltua, satunnaisesti pyöräiltyä ja uitua. Sekä välillä erinäisiä joukkuepelejä harrastettua (fudis, rantalentis, frisbee-pelit).
Sen sijaan loppusyksyt, talvet ja kevään alut on menny enemmän ja vähemmän laakereilla leväten. Satunnaisesti sählyä ja jotain pientä lihaskuntoilua. Ainoa säännöllinen liikuntamuoto on kaikki kävelymatkat. Ja tietty juna-asemille, bussipysäkeille yms. aikatauluihin sidottuihin "juttuihin" myöhässä juokseminen. :eek:

Tänä talvena aattelin tehdä poikkeuksen, ja alotella aktiivisempaa liikuntaa jo reilusti ennen lumien sulamista. Pitänee siis kaivaa laskettelu- ja murtsikkasukset kellarista ja käydä ostamassa uudet luistimet.

Kiinnostaiskin tietää, miten ihmiset nykyisin urheilevat talvisin, kesäisin ja yleensäkkin ympäri vuoden. Lisäksi keskustelu ja kokemukset urheilun vaikutuksesta psyykkeeseen kiinnostais. Monesti mietityttää, miksei talvella liiku ja ulkoile enempää, kun mieli menee muutenkin helpommin maihin mm. pimeyden takia.
Masennuksilta tässä on vältytty kyllä, mutta hieman liian passiivista tuo oleminen välillä tuppaa olemaan.

Tennistä ja sulkkista on tullut paukutettua, viime aikoina vähemmin (ei ollenkaan). Jotenkin talvella ei vaan jaksa lähteä töiden jälkeen laahustamaan pimeään ja kylmään kohti hallia. Kesällä jaksaa helpommin.

Salibandyn pelailua ja kuntosalilla käyntiä. Molempia muutaman kerran viikossa \o/ Kesällä koripallo ja rantalentis on aikasta jees :heart:

Niin joo ja biljardia on tullut nyt talvella pelattua melkoisen ahkerasti :)

Katsos, tällainenkin topic on olemassa...

Urheilenko?
En.
Ja sen kyllä huomaa. :D

No, päivittäin tulee käveltyä about 3 kilometriä työmatkoja + tietyst duunissa sellasta reilut 100m pitkää hallia päästä päähän varmaan 100+1 kertaa.
+ se kaikki mitä joutuu satunnaisesti varastolla auttelemaan...
Kesäisin rullaluistelen, sauvojen kera.

Mut siihen se sit jääkin.
Paitsi jos nyt välikesän jälkeen ostais itselleen polkupyörän.
Mut sekin tulis pääsääntösesti streettikikkailuun, joten sitä ei urheiluksi voi millään sanoa.

Eli yhteenveto, mä olen tämmönen peruna joka ei paljoa liiku...
Mut vois vaik hieman ryhdistäytyä ja alkaa kuntoilemaan

Quote by jouni a

Eli tossa jonkin sorttisen tauon (urheilua viimeks elokuussa) jälkeen ajattelin taas starttailla urheiluharrastuksia. Keväästä kesän läpi on tullu yleensä kohtuullisesti rullaluisteltua, satunnaisesti pyöräiltyä ja uitua.
Sen sijaan loppusyksyt, talvet ja kevään alut on menny enemmän ja vähemmän laakereilla leväten. Satunnaisesti jotain pientä lihaskuntoilua. Ainoa säännöllinen liikuntamuoto on kaikki kävelymatkat.
Tänä talvena aattelin tehdä poikkeuksen, ja alotella aktiivisempaa liikuntaa jo reilusti ennen lumien sulamista.

Aikasta samaa rataa on tullu jo pari vuotta eleltyä. Mutta nyt teen poikkeuksen ja jatkan säännöllisesti, pitäis tommonen 20 kg pudottaa
painoa niin olis sitte ihmisen painoluokassa. :happyroll:

Lisäksi keskustelu ja kokemukset urheilun vaikutuksesta psyykkeeseen kiinnostais. Monesti mietityttää, miksei talvella liiku ja ulkoile enempää, kun mieli menee muutenkin helpommin maihin mm. pimeyden takia.
Masennuksilta tässä on vältytty kyllä, mutta hieman liian passiivista tuo oleminen välillä tuppaa olemaan.

Omasta kokemuksesta: Kyllä sen huomaa että on huomattavasti
mukavampi (fyysisesti ja henkisesti) olla kun on liikuntaa harrastanut.
Masennukselta en ole välttynyt, mutta muista syistä (kuin yllä). Syitä en tässä rupea vuodattamaan :hah:

Olen alkanu taas käymään salilla ja uimassa, tulee hyvä olo sen jälkeen.. yritän myös ainakin kerran viikossa mennä lenkille

Kuntosali, salibändy ja joskus laskettelua ja tanssia tietysti. :excellent:
Kuntosalista sen verran et 5 vuoden treenin jälkeen on ruvennut tuloksetkin näkyy jossain. kroppa kasvaa pikkuhiljaa...

Kerran tai 2 (talvisin kelistä riippuen) viikossa 9,7km lenkki.
N. 5 kertaa viikossa pienimuotoinen kotitehoilu käsipainoilla
ja rekkitangolla. Salilla kävisin, jos moiseen olisi varaa.
Urheilusta tulee :heart: olo.

O