V#tuttaako?!

Back to häröily O

Quote by mark hamilton
Multivitutus! :angry:

Otaa päähän toi elisan internet yhteys joka ei toimi kunnolla

Outoo. :confused: Mulla toimii moitteetta siitä asti, kun tämän otin..

Kyllä.
Se että ihmiset omaa napaansa hehkuttelevat niin v*tusti.
Se ettei osaa kirjoittamatta mitään ilman (vähintään) 1 kirjoitusvirhettä.
Ja eniten ihmisten tyhmyys (omani eniten). :angry:

Quote by soile
Tuleepi koko ajan niin painokelvotonta tekstiä, et paras olla vaan hiljaa..

:confused:

:angry: :panic: Veden, siiderin, shootien ja kaljan sekoitus.. jyllää edelleen..

Ei hyvää päivää :(

Mä näin kans aikoinaan mun eks-tyttöystävästä monena yönä peräkkäin unta. Se mikä siinä pisti vituttamaan oli se, että sillä oli joka unessa eri luonne. Ja aina se lähti menee... :mad:

Siinä oli sitä jotain!!

Quote by poet
Quote by rewind
Kosahdin TV-lupatarkastajaan.

Ei kai niitä tarvitse sisään päästää vaikka oven avaisikin... sanoo vaan et ei oo teeveet ja morjess!!! Vai?? :scared:

Ei todellakaan tarvitse. Suomessa tunnetaan sellainen käsite kuin kotirauha ja sitä TV-lupatarkastajilla ei ole ainakaan toistaiseksi oikeus rikkoa.

AINA JA IKUISESTI. :angry: :mad: :mad:

Napsahti äsken jotenkin virheellisesti autosta hifit täysille. n. 3 sekkaa kesti ennenkuin tajusin ja sain auton pois käynnistä.
Ja ne soi sitten aika helvetillisen kovaa, en oo ikinä ees kokeillut alle-20dB, nyt siis luki ruudussa -00dB eli :eek: ...
Nyt särkeekin sit hieman korvia, kuka tietää kuinka kauan... :angry: :angry: :crybaby:

Quote by poet
Quote by rewind
Kosahdin TV-lupatarkastajaan.

Ei kai niitä tarvitse sisään päästää vaikka oven avaisikin... sanoo vaan et ei oo teeveet ja morjess!!! Vai?? :scared:

No soittivat tietenkin ja menin siinä vaiheessa niin solmuun etten tajunnut kieltää TV:n olemassaoloa. Jälkiviisaus on kivaa.

hemmetti taas.. aina tuun kipeeks viikonlopuks :mad:
miksei ikinä viikolla.. :crybaby:

Quote by Hasse G
Quote by Reksa
Sain juuri kuulla että tänä vuonna ei sitten päästäkkään avi risteilylle!
Voi perkeleen perkeleen perkele :mad: :mad: :mad: :mad:

Ei hätää, tulkaa meidän mpeg risteilylle!

Voi helvetti, mä nauroin tälle.

Ja nyt haluan ampua itseni :(

Quote by Ana--
Quote by Hasse G
Quote by Reksa
Sain juuri kuulla että tänä vuonna ei sitten päästäkkään avi risteilylle!
Voi perkeleen perkeleen perkele :mad: :mad: :mad: :mad:

Hei älä ny analooki stressaa liikaa, äkkiä kanki pois pikkukakkosesta tai susta tulee hapan vanhus vielä :)

(y):tuttaa pahasti orastava syysflunssan alku: nokka vuotaa, aivastuttaa, päätä jomottaa, kurkku alkaa kipeytyä ja välillä on semmonen kalmanhiki päällä, on kuuma ja palelee samaan aikaan. :angry:

Olis paljo mielenkiintosia proggiksia tällä viikolla juuri sopivasti. Joko jatkaa sähläämistä välittämättä oireista ja päätyy viikon päästä korkeeseen kuumeeseen. Tai sit koittaa voittaa flunssan kunnon kännillä. Mut ehkä mä jään ihan kiltisti peiton alle oottamaan toipumista...läppäri olis nyt poikaa.

Quote by Remotion
Quote by Ana--
Quote by Hasse G

Hei älä ny analooki stressaa liikaa, äkkiä kanki pois pikkukakkosesta tai susta tulee hapan vanhus vielä :)

Eiku ei nörttivitseille saa nauraa, muuten niitä tulee vaan lisää ja lisää
ja lisää ja lisää!

OMG NRD RUSH!!

Quote by Hempp@
Taas vituttaa...

Et vaan osaa. En varmaan kahta haavaa oo viimisen 6 vuoden aikana saanu noilla Mach 3:silla tehtyy. Se kantsii välillä kato se terä vaihtaa (n. kuukauden välein jos ei parta kasva paljoo), ni säästyy paljolta silpomiselta. Kaikki koneet ja muut höylät on kyl saatanasta (paitsi naisten Venus, jolla tulee kyl silkinpehmeää jälkeä :))

Quote by JussiS
Quote by Hempp@
Taas vituttaa...

Et vaan osaa. En varmaan kahta haavaa oo viimisen 6 vuoden aikana saanu noilla Mach 3:silla tehtyy. Se kantsii välillä kato se terä vaihtaa (n. kuukauden välein jos ei parta kasva paljoo), ni säästyy paljolta silpomiselta. Kaikki koneet ja muut höylät on kyl saatanasta (paitsi naisten Venus, jolla tulee kyl silkinpehmeää jälkeä :))

Hah, mul menee tollanen terä alle viikossa :P

vitun vitun vittu :angry: :angry: eilen oli mukava päivä, iltakin sujui tosi kivasti, mutta sitte yöllä saa herätyksen jollaista EI toivoisi.

:angry: :angry: :mad: VITTTU!!!! :mad: :angry: :angry:

Quote by Juki54
vitun vitun vittu :angry: :angry: eilen oli mukava päivä, iltakin sujui tosi kivasti, mutta sitte yöllä saa herätyksen jollaista EI toivoisi.

Ei saa kiusata tällä lailla, nyt kerrot kaiken!
Täsmennä, tarkenna ja kuvaile!

Quote by Hasse G
Quote by Juki54

Ei saa kiusata tällä lailla, nyt kerrot kaiken!
Täsmennä, tarkenna ja kuvaile!

ennyjaks

Quote by Tapsa
Ei.

Miksei? :eek:

O