V#tuttaako?!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- ...
- 102
- Seuraava »
menin hävittään passin,mindiscit,kännykän,avaimet ja muuta nimeltä mainitsematonta sälää...prkl..toivottavasti ei ala tippuu postiluukust hobbarin laskuja :scared:
:angry: Vitutti koko viimmeisen viikon! :angry: Koko viikko meni koneen kimpussa.. Se alkoi vittuilemaan päin naamaa ja sain opettaa koko helvetin viikon sitä tavoille. Oikeestaan jokin viruspöpö sitä sitten lopuksi vaivasikin ja rankan säätämisen ja sähläämisen jälkeen se yskäisi nätisti ja nyt olemme olleet sulassa sovussa! :happyroll:
Kyllä!
Nyt vituttaa ja pahasti!!!
Palkkioksi siitä että satuin tekemään töitä 2 viikon aikana enemmän kuin riittävästi, sain tililleni niin vitun onnettoman palkan!
Kyllä vituttaa!
Sillä sitten pitäis lähteä risteilylle, maksaa passi, lainanlyhennyt, puhelinlasku...
Ja sitten vielä syödä kaiken sen jälkeen.
Voi saatanan saatana!
En mä tällaisen paskan takia tehny töitä jonkun vitun ravintolan avajaisten takia niin paljoa että omat ja vaimokkeeni hermot ovat olleet kireällä!
Voi helvetti!
Tekis mieli haistattaa paskat koko vitun firmalle ja kadota takavasemmalle.
Arvatkaa vain että onko tänään mielenkiintoa lähteä työvuoroon?
Vituttaa jo valmiiksi ja sitten vielä tällainen paskatemppu!!
Voi saatana! :mad: :mad: :mad: :mad:
Kiinalainen byrokratia osa 2:
Tässä eräänä iltana yksi asuntolan vahtimestareista juoksi hätäisenä mun perään kertomaan, että mun pitää mennä yliopiston toimistoon tarkistamaan rekisteröitymiseni. Siellä kuulemma ihmiset ihmettelevät mihin olen hävinnyt. Asuntolassa kyllä tiedetään, että asun siellä, ja opettajilla on kaikilla mun nimi listoissaan, mutta toimistossa eivät löydä mun nimeä mistään. Nyt ne uhkaavat erottamisella, ellen heti paikalla mene sinne ja selvitä sotkua, jota en ole itse aiheuttanut. Pitääkö kaikki aina tehdä niin vaikeaksi? Miksei niillä voi olla yhtä keskitettyä tietokantaa opiskelijoista, kysyn vaan. Onneksi en ole yksin, yhdeksänkymmentä muuta opiskelijaa on samassa tilanteessa.
Gaisi. :angry:
Vituttaa ihan kaikki saatana perkele taas niin paljon että.
:angry: :mad: :angry: :mad: :angry: :mad: :angry: :mad:
edit: itsään saa syyttää
Vituttaa kun joka aamu on pää kipeä kun on niskat niin jumissa. Muutama tunti menee ennenkuin pääkipu häviää. :crybaby:
Jos tää johtuu huonosta tyynystä, niin suosittelen ostamaan semmosen "ergonomisesti muotoillun terveystyynyn", joka muotoutuu nukkujan pään ja hartioiden mukaan. Esim. Kodin Anttilasssa n. 50 e, löytyy varmasti myös muista hyvin varustetuista tavarataloista (Sokos jne.). Itsellä on ollut enemmän ja vähemmän sama ongelma jo vuosia, kunnes viimeinkin tajusin investoida vähän enemmän tuohon em. tyynyyn, ja hokkus pokkus! päänsäryt ja hartiakivut ovat loppuneet oikeastaan kokonaan. Migreenikohtauksetkin ovat vähentyneet. Alkuun saa tosin varata pari viikkoa tyynyyn totutteluun, se kun saattaa aluksi tuntua hieman kovalta ja muutenkin oudolta, mutta kärsivällisyys palkitaan monin verroin!
Neljättä päivää non-stop elohiiri oikeassa hauiksessa. :mad:
Koeviikko vituttaa!!
Kemia: 7 :mad:
Maantieto: 5½ :mad: :angry: :mad:
Äidinkieli: 5- Dingdingdingding!! :angry:
:pääräjähtäähymiö:
Nyt vituttaa se, että tuli aikoinaan myytyä teknarit rahan puutteen takia. Nyt olen joutunut kärsimään tässä pari vuotta vittun romu Geminin levereilla, joista toinen meni viellä paskaksi just tänään. :angry: Vittu mä ostaisin uudet teknarit heti, jos vaan saatana olis rahaa.
vituttaa red hatin verkon graafinen konfigurointityökalu, joka ei osaa poistaa muutoksia itse ifcfg-fiilusta :mad:
saatana! kaiken joutuu tekee käsin, Red Hat on uusi vintoosa, perkele. Ikuna en sitä kotiini vie...
petraxx::
C'est une blague ou quoi?, ja jos ei auta niin..Combien de vos clients sont morts?..ja sinulle..serrer dans ses bras.. :)
Kuvat jakoon!
Kuvat jakoot!
:D :D
Eih nyt sentään, ikävää tollanen sairastelu.
Paska säkä...
Vituttaa taas.
Rahatilanne.
Helvetti kaikki menee mikä tulee.
Eli sitä tulee aivan liian vähän.
PRKL! :mad:
Tai sit menee liian paljon?
Joistakin jutuista on helppo säästää ilman että elämänlaadusta joutuu tinkimään yhtään. Esim. omasta kännykkälaskusta katos 60% pelkällä operaattorin vaihdoksella. Kannattaa pitää vaikka kuukauden verran kirjaa kaikista menoistaan, niin selviää mihin ne rahat todellisuudessa katoaa. Jos sen siis ylipäätään haluaa tietää... :scared:
Mut selvispä sekin että silmätulehduskin oli poskiontelontulehdus joka levisi silmään. En edes tajua miten toi on mahdollista mut meneepä (tämäkin) viikonloppu kivasti sairastaessa.
kyynelkanava on suora putki poskionteloista silmään. Etkö ole koskaan tukkoista nenään niistäessä saanut ilmakuplia kyynelkanavan kautta silmäluomen alta ulos :D
Tai sit menee liian paljon?
Tai sit sitä tulee aivan liian vähän ;)
Tulot - (Vuokra + lainanlyhennys + puhelinlasku)= max 80-100e siihen kaikkeen muuhun, eli ruokaan, vessapaperiin jne jne...
KK siis...
Toisinsanoen about 20e viikon ruoka/muu budjetti.
Ei siinä paljon hymyilytä jos kerralla joutuu ostamaan sen vessapaperin, shamppoon ja hammastahnan :mad:
Että siihen sit meni siitä budjetista jo reilu 1/3!
Vittu!!
Opiskelijoista puhumattakaan :(
siis tarkoitatko, et opiskelijat pärjäävät hyvin opinto- ja asumituella?
Ei kun just päinvastoin, taisin vaan ilmaista itseni hieman epäselvästi.
vituttaa kun oman hölmöyteni ja huonomuistisuuteni takia tuli kirjaston myöhästymismaksu 12,10e. Vittu saatana!! :angry:
vrk-rytmi taas ihan vitun sekasin.. nukuin tossa "päikkärit" klo 20-24, ja sen jälkeen uni ei oo tullu ollenkaan.. väsyttää, mutta ei vaan tuu uni, oon oikeestaan semmosessa horros-tilassa, eli aivokapasiteetti on laskenu kymmenesosaan.. tentti alkais tossa 6 tunnin päästä, siihen mennessä oon varmaankin jo nukahtanu tosin :) ei sinne auttais tässä tilassa mennäkään..
palailin torstaina parin viikon paasiaislomalta damista kotiin kultaiseen myohaan illalla ja reissussa rahjaantyneena ja huomasin ettei sahkot toimi. ensin kaikki jaakaapista ja pakastimesta roskiin ja sitten kynttilanvalossa soitteleen electricité de franceen etta koskahan ne sahkot tulis takas. totesivat sielta etta mademoisellen sahkot on katkaistu kun ei ole laskuja maksettu johon mina kerroin satasen maksavani kerran kuussa ja luulisi riittavan. no lopulta selvisi etta se onkin naapuri joka on jattanyt maksamatta ja armollisesti lupasivat palauttaa meikalaisen sahkot.
keskiviikkona :eek:
taalla ollaan jo neljatta paivaa vailla lammitysta, ruuanlaittomahdollisuutta, jaakaappia, valoja ja lamminta vetta. takaisin luontoon :heart:
kiitos! ei tosiaan tullut edes anteeksipyyntoa mut sanoivat sentaan et 'tama palvelu on teille maksuton' :laugh:
oon yrittanyt leikkia kesamokkia ja viherpeukaloida puutarhassa kun lampoa on onneks 22 astetta. jarvi ja sauna vaan puuttuu. hyvia puoliakin loytyy; naapurit on osoittautuneet kivoiksi ja tulleet akkia tutuiksi :)
mutsilti. enka pysty ees vaihtaan tota sahkoyhtioo :angry:
- « Edellinen
- 1
- ...
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- ...
- 102
- Seuraava »