V#tuttaako?!

Back to häröily O

...tai sitte otatte sen voin pois jääkaapista ajoissa ennen leipien tekoa? :confused:

Quote by Juki54
Quote by Hexe

Elikkä, voi tulee kaapia purkista niin että se tulee siihen veitseen sellaisen "ohuena levynä" ja näitä levyjä laitetaan sit leivälle sen verran mitä tarvii (2-4)ja niitä levitetään vain hieman.

Ei. Voin kuuluu levittyä tasaisesti leivän päälle, ettei siihen tule mitään klimppejä/levyjä.

Se levittyykin jos sen tekee oikein. Eikä voin kuulu levittyä. Voin tarkoitus leivällä ei ole levittyä vaan maistua hyvältä. Hyvältä se maistuu ilman leviämistäkin, se leviäminen on vain bonus juttu johon sun kaltaset hienohelmat on tottunut :right:

Quote by JussiS
Quote by Juki54
Voitelu tasaisesti leivän päälle on mahdotonta. Sämpylä hajoaa käsiin ja sen pinnalle jää epämääräisiä klimppejä voita. :right:

Syöt kuitenkin jotain kaupan leipää, jossa on 99% ilmaa ja loput sallittuja lisäaineita. Tosimies leipoo leipänsä itse, ja ongelmat ratkeaa :)

Tosimies syö leivän ja voinapin erikseen koska ne kuitenkin sekoittuu vatsassa.

Quote by osenoko
Quote by JussiS
Quote by Juki54
Voitelu tasaisesti leivän päälle on mahdotonta. Sämpylä hajoaa käsiin ja sen pinnalle jää epämääräisiä klimppejä voita. :right:

Syöt kuitenkin jotain kaupan leipää, jossa on 99% ilmaa ja loput sallittuja lisäaineita. Tosimies leipoo leipänsä itse, ja ongelmat ratkeaa :)

Tosimies syö leivän ja voinapin erikseen koska ne kuitenkin sekoittuu vatsassa.

Tosimiehellä ei ole voinappeja

Quote by Hexe
Quote by Juki54

Miksi sitten pistät leivälle niitä "ohuita levyjä" etkä yhtä isoa klimppiä?

Mutta sen vuoksi levitän voin jotta sitä olisi myös muissa leivän kohdissa eikä ainoastaan keskellä tai siinä mihin klimpin nyt laittaiskaan. Eikä tosi isot klimpit maistu enää hyvältä...

Nimenomaan! \o/ Eli eikös sen tehtävä ole silloin myös levittyä, koska niin se maistuu paremmalta? :)

Noni, nyt alko vituttaan tää koko topikki :D:D

Perkele!

On se kumma, on sit mis työpaikas vaan, niin aina se pikkupomo on niin vitun juntti, ainakin täs nykyises! Ei ne tajuu! :angry:

hitto, mitä ääliöitä!! :mad:

edit:

mä käytän margariinia ja se levittyy ihan hyvin

vitun pomo saatana! :mad: :angry:

Quote by Hexe
Mun omassa koneessa ei ole Line In:iä :sad: , täytyy mennä kaverin luo...

???

Onks siin sit mic in? Se toimii meinaan ihan samalla tavalla.

Nauhoitin onnistuneen mixtapen.
Olin siirtämässä minidisc-soittimesta koneelle, kun se ilmoitti et tarttee ottaa kirjotussuoja pois diskistä ennenku voi siirtää koneelle.
Ja sit........
:angry: Blank Disc! :angry:
Uusiks sit vaa..

Quote by Daniel Braun

Miks et tallentan suoraan koneelle? :confused:

Quote by JussiS
Quote by Hexe

???
Onks siin sit mic in? Se toimii meinaan ihan samalla tavalla.

Juu, mut saaksiit muka samanlaatust tavaraa sisälle? Minä huima ATK-nero olen aina kuvitellut et siin on jotain erilaista siin mic-sisääntulos ko lainis...Voisin koittaa enskerralla (huomenna) kyl jos näin on?...

Nyt vituttaa. Autosta lähtenyt soitin yön aikana. Ei se soitin vituta mut tukka hulmuaa ikävästi näillä keleillä kun yks ikkuna puuttuu autosta :angry: :mad: :angry: :mad: :sad:

Quote by Loopy
Onneksi ei ollutkaan kenties kuin paras setti tähän saakka.

Ja mä soitin vielä techiä! :mad: :mad: :mad:

Tarjoon hymiöt tähän: :eek: :eek: :eek: :crybaby: :(

Vitun saatanan Klubitus on rikki. :mad:

Kun nauhoitetaan settiä, niin laitetaan se piuha tietokonessa kohtaan line-in eikä phones-kohtaan!

Onneksi ei ollutkaan kenties kuin paras setti tähän saakka.

Ja mä soitin vielä techiä! :mad: :mad: :mad:

Quote by ipe
Quote by Bio
Quote by Funkatronik
Kaksi sanaa:

Naiset.

Perkele.

olen myös todennut saman monta kertaa, etenkin ton eka sanan

Allekirjoitan tämän (ainakin nyt just tällä hetkellä). PRKL!

:mad:

Pojat pojat.
Mä pääsin tuosta jo yli.
Vaikka suhde onkin katkeamistilassa, niin vitutus on kadonnut.
Parempi se on jatkaa kavereina kuin kituvassa suhteessa.

kyllä. tulin kouluun kello 8 ja luin sähköpostin jossa kerrotiin että opettaja on sairaslomalla :angry: En ois halunnukkaan nukkua yhteentoista näin pääsiäisen jälkeen.

nyt on semmonen kuiku päällä et huh.. muijal on jotaa koulu juttui ja en oo nähny häntä kolmeen päivään, tännä oon venannu kuus tuntii et se soittaa mulle, mut eii oo kuullu vielkään, taitaa olla pitkät esset työn alla.. ongelma on siinä et mul ei oo mitään tekemistä, mut vituttaa kuitenkin.. :mad:

Vituttaa katsoa kiekkoa. Vitun Metropolit! Se huitominen loppuu! Ja vitun Tim Thomas! Opettele torjumaan! Vitun kömpelön näköistä räpiköintiä, liigan paras maalivahti, just :angry: Onneks on sentään jokereilla mutta vituttaa vaan katsoa tollasta sähläystä.

Quote by JussiS
Quote by Kosmonaut
Vituttaa katsoa kiekkoa. Vitun Metropolit! Se huitominen loppuu! Ja vitun Tim Thomas! Opettele torjumaan! Vitun kömpelön näköistä räpiköintiä, liigan paras maalivahti, just :angry: Onneks on sentään jokereilla mutta vituttaa vaan katsoa tollasta sähläystä.

Kannustat väärää joukkuette ;)

Ha :) Taisin antaa vähän väärän kuvan, mun lempijoukkue kyllä vei mestaruuden :heart: 10 vuotta oon ite pelannu maalivahtina ja ärsyttää vaan katsoa tommosta räpellystä. Okei okei, eihän esim. Hasekkikaan (miten toi muuten taipuu? Hasekkaan?) torju ihan "oikeaoppisella" tyylillä mutta sen peliä katsoessa ei sentään tarvinut kiehua kun joka veto jää tuurilla johonki paidanhelmaan/mailantuppeen tms :excellent:

Quote by Hugo
Löysin yhden sibeliuksen ja kasan 10 ja 50 pennisiä :( Olishan nekin rahat voinu käyttää johonkin silloin joskus...

eiks suomen pankki vaihda niitä jonneki 2006 loppuun asti?

O