V#tuttaako?!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- ...
- 102
- Seuraava »
Ei.
Miksei? :eek:
Jukiakin kiinnostaa :D
Ei nyt vaan just satu vituttaan !
Mites teikällä ?
Tuo Felix-sivu taitaa tulla pelastamaan päiväni monta kertaa :D
Ku ei oo rahaa oikeen mihinkään...
Vaikka töissä käyn. :mad:
Siinä ja siinä
Ei helvetti, eihän tollasesta empimisestä mitään tule. Kyllä se nyt on selvitettävä, että kallistuuko fiilis enemmän vitutuksen vai plurrailun puolelle. Iso pullo Jääkärimestari-totuusseerumia ja suoraan nukkumaan. Aamulla tiedät sit varman päälle.. :D
No kyl!
Tota perhanan tuulta ja sadetta on ollu jo viime yöstä saakka! Loppuis jo!! :angry:
Kyllä, mikä vittu siinä on että kaikenmaailman apukoululaisten täytyy alleviivailla kirjaston kirjoihin. Vittu että se syö miestä :mad:
Yllätin taannoin yliopistossa opiskelevan tyttöystäväni kyseisestä puuhasta :) Joutui pitämään pienen saarnan.
Mut asiaan. Kyllä nimittäin vituttaa aika reippaasti, iski tuossa pari-kolme tuntia sitten ihan yllättäen kesken työvuoron kunnon hc mahataudin päälle. Joutui lopettamaan taksivuoron kesken kun rupesi olemaan lähellä rattiin laattaaminen. Nyt on tullut tyhjennettyä mahalaukkua varmaan tusinaan otteeseen, voin kertoa että aika tyhjä alkaa jo olemaan. Sen lisäksi palelee aivan älyttömästi eikä toivoakaan että saisi unta. Ja bonuksena päälle jäi sitten huomisillan pikkujoulujuhlijoiden rahat keräämättä :(
Voi vittu. Hukkasin luottokortin pari viikkoa sitten ja pankista sanottiin, että Luottokunta lähettää uuden kortin automaattisesti. Tässä sitten odottelen korttia, ja kun soitan Luottokuntaan, ilmoitetaan että joo eihän me uutta korttia tehdä ennen kuin erääntynyt saldo on maksettu. Duh, mähän voin maksaa sen vaikka heti, mutta vittu kun ei voitu SANOA siitä missään vaiheessa mitään, vaikka katoamisilmoituksen vastaanottoilmoitus on tullut kotiin.
Vitun Luottokunta, syökää paskaa :mad:
Miten helvetin vaikeaa se voi olla tajuta ettei jalkakäytävän viereen valkoisella viivalla erotetulle kaistalle johon on maalattu muutaman metrin välein polkupyörän kuvia ole tarkoitus parkkeerata autoa/muuta moottoriajoneuvoa/pällistellä juoruamassa/parkkeerata lastenvaunuja/seisoskella muuten vaan? :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Saatana, seuraavaksi ajan päälle!
Pyöräilijät! Jos voitte, kiertäkää Helsingin Malmi kaukaa!
T. Totaalisen kyrsiintynyt työmatkapyöräilijä
Vitun Luottokunta, syökää paskaa :mad:
Ota luottokortti jotain toista kautta (diners, amex)?
Vittukun kesälomaan on vielä yli 4 viikkoa :angry: Alkaa jo päässä vähän napsua tää duuninteko.
Vittu pitkästä aikaa sellanen päivä et elämä tuntuu hymyilevän ees vähän, niin eiköhän jonkun monkkiksen pitäny sekin pilata. Muuttopalvelu Niemen runkku oli peruuttanu Atecollaan mun auton konepeltiin kivan klommon. Vittu et mua vituttaa tällänen ylimääränen säätö :angry:
Joo. Vituttaa.
Vituttaa tää Platinumlaisten sisäänpäinlämpiävyys ja sisäsiittoisuus.
Saatanan vitun perkeleen vittu.
Ei hyödytä hirveesti kysyä tuotantovinkkejä demos-osastolla jos kukaan ei niihin koskaan kuitenkaan vastaa.
Ehkä oon sitten dissailulistalla ihan tietämättäni?
Vittu ihan sama!
Kuolkaa syöpään.
En minäkään teitä auta sitten sairaalassa. :mad:
CJDaft
toimitusjohtaja, joka on ihan helvetin läski tuli huoneeseen ja sano ilosesti että katos, "sähän oot lihonut, yhtä läski kuin minä!"
Siis mitä vittuu saatanan saatanan perkeleen helvetti?!?!?!? :angry: :confused: :eek: :mad:
Kuntosalilla ei vissiin kannata käydä kun siellä vaan lihoo...
Mun G4 iBook puolitoistavuotiaan muksun käsittelyn jäljiltä :crybaby:
Perun kaikki puheeni lapsista mukavina ja ihanina ihmisinä tuolla skidit -topiikissa :angry:
Mun G4 iBook puolitoistavuotiaan muksun käsittelyn jäljiltä :crybaby:
Perun kaikki puheeni lapsista mukavina ja ihanina ihmisinä tuolla skidit -topiikissa :angry:
Tuo on kyllä ihme.
Pahin painajainen:
Levyt postissa, mutta sähköposti ei toimi jotta sais lähetystunnuksen...
Vitun luukku :mad:
Mut kai sit huomenna saapuu lappu kotiin...
Vituttaa hapankorppujen voiteleminen. Toimenpiteeseen menee yhtä kauan kuin sen syömiseen.
Vielä vittumaisempaa on voidella pehmeää sämpylää kovalla levitteellä (esim. Oivariini) :angry:
Vielä vittumaisempaa on voidella pehmeää sämpylää kovalla levitteellä (esim. Oivariini) :angry:
Hä! Sehän on just hyvä kun se voitelu kestää niin kauan. Se vahvistaa sitä makuelämystä minkä oivariini tarjoaa. Kaikki hyvä on progressiivista!
Progevoitelu :)
Hä! Sehän on just hyvä kun se voitelu kestää niin kauan. Se vahvistaa sitä makuelämystä minkä oivariini tarjoaa. Kaikki hyvä on progressiivista!
Progevoitelu :)
No ei!
Voitelu tasaisesti leivän päälle on mahdotonta. Sämpylä hajoaa käsiin ja sen pinnalle jää epämääräisiä klimppejä voita. :right:
Voitelu tasaisesti leivän päälle on mahdotonta. Sämpylä hajoaa käsiin ja sen pinnalle jää epämääräisiä klimppejä voita. :right:
Syöt kuitenkin jotain kaupan leipää, jossa on 99% ilmaa ja loput sallittuja lisäaineita. Tosimies leipoo leipänsä itse, ja ongelmat ratkeaa :)
Muistan sananlaskun: Huono seppä työkaluja syyttää...
Se voitelujuttu alkaa sillä kun otetaan voita, eikö? Elikkä, voi tulee kaapia purkista niin että se tulee siihen veitseen sellaisen "ohuena levynä" ja näitä levyjä laitetaan sit leivälle sen verran mitä tarvii (2-4)ja niitä levitetään vain hieman. Näin saat myös ohuen kerroksen voita, itse pidän triplavoimäärästä suhun verrattuna, mut niin...
Sun ihan ikioma vika!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- ...
- 102
- Seuraava »