lävistykset & tatuoinnit
- « Edellinen
- 1
- ...
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- ...
- 91
- Seuraava »
[q]Henna:
Tuli otettuu dragus molempiin korviin!
Seuraavaks vois ottaa jonku kuvan...sitä miettiny jo pidemmän aikaa. Mut en oikee tiiä mihi ottais ku niitäkin on jo 4.
[/q]
Siis TRAGUS?
Tuli otettuu dragus molempiin korviin!
Seuraavaks vois ottaa jonku kuvan...sitä miettiny jo pidemmän aikaa. Mut en oikee tiiä mihi ottais ku niitäkin on jo 4.
heti ku mie saan rahaa meen hakee niskaan piikit ^^
Mä oon kuulkaa pojat niin extreme et mul on noit läväreit ja tatzkoi!!
[q]W:
Meikä on joskus kaavaillut jotain tatuointia, tosin nykyään persoonallisen löytäminen on kait kovan työn takana.....mutta ollaanko me nyt sitten muuten niin kamalan persoonallisia ulkomuodoiltamme? joten kait sen voi jonkun tavallisemmankin ottaa....*nauru*
[/q]
Voihan sitä itse suunnitella tai tilata / pyytää jotain toista suunnittelemaan omien ohjeiden ja toivomusten pohjalta? Ei mun käsittääkseni kukaan pakota valitsemaan tatskaa jostain bookista. Jos niin teet, niin IMO kantsii mieluummin mennä R-kioskille hakemaan purkkapakettien mukana tulevia siirtotatskoja samoin tein; ne on halvempia, yhtä originelleja ja niitä voit sentään vaihtaa kun edellinen alkaa vituttamaan.
Siinä tapauksessa, että joskus ottaisin tatuoinnin suunnittelisin sen ehdottomasti itse.
Ei oo, eikä näillä näkymin tuu.
Nonnih, nyt on sitten molemmat nännitkin lävistetty Sattuu sattuu, tottuu tottuu...
Kovasti houkuttais ottaa lävistys toiseenkin silmäkulmaan - sit ne ois symmetriset ja vois hommata vaihtonupeiks pienet sarvet tai UV-pallot tai tai tai...
ajatuksena olisi ottaa pieni aurinko ranteen sisäpuolelle.
Lävistyksii on yks huules, kieles ja kulmas. Navassa on neljä..*hih* Tatuointei on yks isompi tribali alaseläs, yks kiinalainen merkki, lisko ja sammakko...*iloinen*
Itse en juurikaan pidä läväreistä, varsinkin se ihmetyttää kun moni kauniskasvoinen tyttö menee pilaamaan naamansa. Esimerkiksi eräs exäni, joka näytti ennen varsin miellyttävältä, näyttää nykyään foinikialaisen suolakaivosmiehen alaosastolta.
Noo, poikkeuksia on, mutta 95% läväreistä sukkaa.
Tatuoinneista en ole mitään mieltä, kuten en monesta muustakaan asiasta.
[q]Metz^^, 9.2.2010 01:00:
vois kuvitella et jotkut olkaimettomat vois olla jees :) riippuen miten päin se tulee sekään
[/q]
Siitä tulee niin iso, että toi kiinnikesydeemi (siis jossa hakaset) on kans tiellä. Mietin vaan, että kuin pahasti se mahdollisesti hiertää. Ehkä sporttiliivit ois enempi jees, dunno. Kokemuksia, anyone?
(Onhan se hyvä jo tässä vaiheessa miettiä moista... :D)
Onhan noita ollut, on vieläkin ja ehkä joskus tulee lisää. Turha niitä on tähän listata, en usko että kukaan tässä threadissa edes lukee muiden postauksia
Meikä on joskus kaavaillut jotain tatuointia, tosin nykyään persoonallisen löytäminen on kait kovan työn takana.....mutta ollaanko me nyt sitten muuten niin kamalan persoonallisia ulkomuodoiltamme? joten kait sen voi jonkun tavallisemmankin ottaa....*nauru*
Työt loppui torstaina ja saan viimein laittaa takaisin lävistykset :) Osa on mennyt harmi kyllä umpeen, koska en jaksanut avata niitä joka päivä. Kirteiset korut on ilkee työntää läpi, eli huuli pitää avata uudestaan... Todella ärsyttää, kun työn takia joutuu luopumaan osasta omaa tyyliä. Onneksi napalävistyksen sain pitää ja palautin jo 3 korua korviin*jiihaa*
kielikorun ja tatuoinnin oon aatellu ottaa *sydän* tatuoinnin sijainnista en oo vielä päättäny, todennäkösesti alaselkää.
Nyt olis sit tämä ihka ensimmäinen valmis tältä erää. Noin nelisen viikkoa sit sain varjostukset sun muut hässäkät siihen ja tänää ol viimonen päivä ku tarttee laittaa rasvaa*plur*
ps. Seuraava jo tiedos*blush* enempää ku 2 tai 3 en ota*hahjust*
[q]Ana:
---
1ncarnation:
ja kiinalaiset kirjaimet : evil bad boy
---
[/q]
mitä "justjoo"??? tajuuks et tää on tän juttu ja silleen!
mä ainaki ottaisin "iha vitu sama" -kiinalaisittain årseen..
no ei, mut on mul ollut suunnitteilla jo _vuosia_ eräs tatska, minkä sijainnin keksin vasta puoli vuotta sitten.
jes!!! vittu nyt mä keksin ihan saatanan omaperäisen tatskan itselleni, eli tribaali käsi täyteen tai vähintään hauiksen ympäri ja sit suomileijona ja kiinalaisia merkkejä "ihan vitun sama mitä" kunha näyttää makeelta = uskottavalta (= iha vitu turhalta nykyään).. :DDDDDDDDD
[q]ALIEN:
mä ainaki ottaisin "iha vitu sama" -kiinalaisittain årseen..
[/q]
Kemistikaveri mietti, josko ottaisi selkään ison tatskan, missä lukisi kiinaksi distereoisomeerinen.
"Ai mitä siinä lukee? Vittu 'distereoisomeerinen', kynäniska!"
Mutta, eipä tuo ollut vakavissaan :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- ...
- 91