lävistykset & tatuoinnit
- « Edellinen
- 1
- ...
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- ...
- 91
- Seuraava »
[q]Rubicon:
tatuointiin mä sit jo suhtaudun vähän harkinnalla,onhan ne mageita mut miettikää sit ku on mummo ja ryppynen ja perseessä on kipeen kokonen kotka...ei ehkä magee enää siinä vaiheessa*hahjust*[/q]
Niin no ei se perse ilman sitä tatuointiakaan kovin hyvältä tule näyttämään, että aika tyhmää ton perusteella olla ottamatta tatuointia esim. perseeseen. Ymmärtäisin perustelun vaikka naama/kämmen-tatuoinnista joka näkyisi joka päivä sitten vanhemmallakin iällä.
[q]1ncarnation:
kädes kiinalaiset merkit : Soul Devotion Dragon
ja kiinalaiset kirjaimet : evil bad boy
[/q]
Anteeks, mut *nauru**lmao**nauru**lmao**nauru*
nyt sitte 7.6. kävinkii lävistyttämässä molemmat nännit..
Eipäs se niin kummoista ollutkaan, kaikki väittäny mulle että se muka sattuis hirveesteen... ei ainakaan vielä oo kipeytyny pahasti. Ainut vaan, että paranemisaika parista kuukaudesta vuoteen.
[q]Luminescent:
Haaveena on ottaa itse suunniteltu aurinko yläselkään.
[/q]
ota yläselän vastakkaiselle puolelle kehoa niiq mulla, kih kih!*joo*
Kielilävärin aattelin hakee tässä joku päivä...
kuusi värinen tribaali oikeassa olkapäässä.
Alahuuleni ajattelin jossain vaiheessa lävistyttää..
nyt tuli sitten otettua tapit molempiin nänneihin pari tuntia sitten jee...
Tunti sitten kävin ottamassa kieleen lävistyksen...Ei sattunu yhtään Ihmettelen täs just että miksi ei oo aikasemmin tullu hommattua
Alaselässä tribaalilohikäärme ja kaks kiinalaista merkkiä.
Lävistystä tuskin tulen ottamaan. Joskus haaveilin napakorusta mutta nähtyäni erään tutun tulehtuneen navan tulinkin toisiin ajatuksiin...*sars*
Olenpas nössö, minulla ei ole edes korvakoruja saati sitten tatuointia...
Lävistykset on navassa ja kulmassa. Aikasemmin oli toisessa kulmassa, mut se kasvo ulos ja varmaan toikin tosta kohta pompahtaa pois
Tatska suunnitteilla alaselkään tai lapaluuhun kesän jälkeen
Tältä tytsyltä löytyy korut molemmista kulmista ja kielestä..*plur*Lisää tulossa kun oma lävistäjä palaa maisemiin,ja kantti kestää ottaa niitä mitä o suunnitellu.Jos ei ihmeitä tapahdu,ni meen hautaa nää metallit päässä.Ne on vaan mua...Tässä naamassa lävistyskin on kaunistus!!!
[q]Ana:
Onhan noita ollut, on vieläkin ja ehkä joskus tulee lisää. Turha niitä on tähän listata, en usko että kukaan tässä threadissa edes lukee muiden postauksia
[/q]
Mä luen kaikkien kaljujen postaukset.
Okei, tyttöjen kans.
jos ensviikolla sais lävistettyä ton korvan yläosan, kun on ollut jonkinaikaa suunnitelmissa
täytyy minunkin nyt leveillä, oon meinaan aika raju pimu! lävistäjän ex-tyttökaverina mulla on ollut monta lävistystä. osa niistä on edelleenkin tallella. tässä raflaavimmat: neljä kielikorua, kaksi tappia ristiin molemmissa nänneissä, kolme napakorua, kuusi rengasta häppäreissä, tappi välilihassa ja hupussa, smiley, tappi pikkusormen ja nimettömän välisessä lihassa, laajennukset korvissa, tapit molemmissa kulmissa, kaksi huulikorua....
[q]innae:
Olenpas nössö, minulla ei ole edes korvakoruja saati sitten tatuointia...
[/q]
Samoin... On kyllä ollut kaverin kanssa puhetta että hommattais samaan aikaan kulmalävärit - sille vasempaan ja mulle oikeaan. Mä menisin vaik tänään jos sillä ois rahaa ja uskallusta...
oikeassa olkavarressa tribaalitatska ja vasempaan aion ottaa elo-syyskuussa.. en kyl tribaalia vaan jonkun omaperäisemmän
Mulla on itellä napa- ja kulmakoru...enkä luopuis mistään hinnasta kummastakaan!!!
Haluisin tatskan tohon perseen ja selän ”liittymäkohtaan”(mene ja sano kumpaa aluetta se sitten on)!!! Ainut ongelma siin on se, etten tiiä minkälaisen tattoon ottaisin...Koska siihen ei saa kyllästyy!!
Ja kielikoru ois kans siisti ottaa!
Toisilla tykkään...*ding*hmm...enpäs tiiä. Se niin riippuu tyypistä!
Mut jätkillä ehdottomasti nännikoru!!!*kuolaa*
[muokattu 1.8.2004 20:50]
[q]hardstyle:
1) Mistäs päin Tampereelta sais halvalla tauointeja
2) millä perusteella kannattaisi ottaa tatuointi? Eli esim. uskonto, elämänfilosofia, eläin joksi tuntee itsensä, suosikkijoukkue, kiinakielinen merkki jonka tarkoitusta ei tiedä? Ottaen huomioon että se on seuraavat 60 vuotta ihossa?..
[/q]
1)millä perusteella kannattaa ottaa halpa tatuointi?
2)lisko, lohikäärme, kissapeto tai kiinalainen kirjain. valitse joku näistä.
otin just muutama viikko sit käsivartee suomenleijona tatskan. edellisistä tatskoist oli jo kulunu n. 9 vuotta. kulmaläväri ois tarkotus joskus ottaa...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- ...
- 91
- Seuraava »