lävistykset & tatuoinnit

Back to yleinen keskustelu O

Mulla on yks tribaali tatska.. ja oon toista hankkimassa... ja sit mulla on napa läväri... *joo**nauru*

[q]KittysDead:
Lävistyksiä... apua unohdin kuinka monta no jotain 23.
kehossa:
Rintakehä x2
napa x2
genitaalit x1
kieli x3
huuli x2
septum (venytetty) x1

Korvissa x3 venytyksiä (12mm, 10mm, 7mm)

Oli. Nännit x2
käsivarsi x1
käsi x1
rengas kielessä x1
naparengas toisess apaikassa x1

tatuoinnit:
2x tähteä - alaselkä
1x pääkallo ja ristiluut - vasen pohje.

Tahdon kokoselän tatuoinnin (renesanssiaikaista kirkkotaudetta mukaileva kyyhky ja sälää ((tod. vaike aselittää)) niskaan victoriaanisella tyylillä toteutettu + victoriaanisia ornamentteja + teksti Memento Mori))

Lävistyksiä tahdon lisää::
6x genitaali
2x nännit

JA MAHDOLLISIMMAN PALJON SURFICE BAR
Halukkaita lahjottamaan *sydän*
[/q]

no sua ei ihan hetkessä magneettikuvauksiin laiteta!

[q]JussiS:
Kolme lävistystä löytyy, kieli ja kummatkin nännit. Tatuointikin on...
[/q]eikö nänniläväri satu perkeleesti*ding*

[q]JussiS:
---
Fanatic:
eikö nänniläväri satu perkeleesti*ding*

---

nääh, ei niin paljoo. Se on sillee erilaista se kipu kun sen tietää et kohta sattuu. Enemmän se sattuu kun potkasee jalkansa kynnykseen tjsp.
[/q]

eiks kipu oo pahin jos tietää että se tulee*ding* ainaski mua. no en kyllä uskalla ottaa muutenkaa joku vielä suuttuu ja vetäsee irti*nauru*

Itselläni ei ole mitään läväreitä tai tatskoja.. Haavena ois kieleen ja tatska lapaluihin mutta en ole vielä uskaltanut..*blush* Mutta ehkä vielä jonain päivänä

Kielilävistys löytyy ja korvan rustosta myös... Kielilävistys parani ilman mitään ongelmia, mutta korvan rusto tulehtui aikoinaan joksikin aikaa, tosin otin sen ampumalla joten se saattoi vaikuttaa. Vuodenvaihteen jälkeen olisi tarkoitus ottaa niskaan tatuointi ja ehkä jossain hamassa tulevaisuudessa myös joku toinen tatuointi jonnekin. Jossain vaiheessa sitten ehkä myös se nännilävistys...

Tytöillä tosi *sydän* ovat kieli- ja nännilävistykset. *joo**iloinen*

[q]Ana-5000:
---
No totta helvetissä se tulehtuu jos sen ottaa ampumalla..
---
[/q]

Joo, mutta ei sitä silloin aikoinaan nuorena ja hölmönä ajatellut... Kun se oli niin halpakin ampumalla, niin sitä ajatteli että miksikäs ei...

...Tosin siitä kerrasta viisastui sitten aika lailla.

Ei oo vielä läväriä eikä tatuointia mutta ajattelin tossa että pieni Cyberdogin logo olis ihan jees olkapäässä*joo*
en tiedä mutta se vois olla semmonen mitä ei kaikilla ole kait*ding*

[q]e-will:
---
Fanatic:
Ei oo vielä läväriä eikä tatuointia mutta ajattelin tossa että pieni Cyberdogin logo olis ihan jees olkapäässä*joo*
en tiedä mutta se vois olla semmonen mitä ei kaikilla ole kait*ding*

---

voiski ite ottaa MicMac:in logon poskeen
[/q]

hyvä idea että siitä vaan*joo*

[q]fairi:
no hyvä että pillussane on reikää reijän perään.
[/q]

Mut jos onkin niin, että yksi ei riitä?!

himottais ihan hirmusti ottaa tollanen pikkuinen hymiö tohon masuun, mutta en sitten ihan tiedä, kuinka kamalan kannattavaa se olisi. hmmhmm.
tatuoinnin ottoa oon nyt miettinyt muutoisinkin jo hetken, mutta se paikka, ja se kuvio, vaihtelee mielessä vielä sen verta usein että en ihan vielä oo eksynyt moista ottamaan.
ehkäpä vielä joku päivä...

[q]Ana-5000:
---
Peppi:
---
fairi:
no hyvä että pillussane on reikää reijän perään.
---
Mut jos onkin niin, että yksi ei riitä?!
---
No siis luonnostaan ihmisessähän on vaan yksi läpireikä, loput ovat oikeastaan onteloita.
[/q]

Ah. Meinaat siis, että multa jäi jotain uupumaan ihmisen fysiologian ja anatomian opinnoista?

Tuossa linkissä on kerrottu mitä kaikkia riskejä on tatuoinneissa ja lävistyksissä:

http://www.silikonitieto.net/artikkeli.phtml?ID=29

Ne jutut on siellä sivun puolivälin paikkeilla. Aika paljon kaikkea muutakin asiaa ja valokuvia löytyy.

[q]Essi:
---
Ana-5000:
Miesvauvoilla

---

Ooi ku söpö ja hassu sana, miesvauva.
[/q]

Manbabies!

[q]Fanatic:
---
JussiS:
Kolme lävistystä löytyy, kieli ja kummatkin nännit. Tatuointikin on...

---
eikö nänniläväri satu perkeleesti*ding*
[/q]

Sattuu.

[q]Jone:
Mun mielestäni päätös, jonka lopputulos on näkyvissä lopun elämää on kaikkea muuta kuin "aivan sama." "Aivan sama" on ajatusmallina mun maailmassani käsittämättömän huono lähtökohta tatuoinnin ottamiseen ja mulle onkin "aivan sama" joudunko joskus mahdollisesti jopa lentämään Jenkkeihin ja pysymään siellä jonkin aikaa saadakseni ihooni juuri sellaisen tatskan, jonka tunnen omakseni.

Mut hei, sä voit käydä edelleen siellä Kalle Koolla ottamassa kuvia suoraan bookista ja kehottaa muita Mäkkäri-sukupolven edustajia samaan.
[/q]

Mä allekirjotan tän kyl kans. Vaik otin omat käsivarsitatskani aika ex tempore, ni mul oli ollu suunnitelmissa tehdä se jo viimeset kuus vuotta, kuviosta oli vaan epäselvyyttä. Loppujen lopuksi päädyin erittäin yksinkertaiseen, voimakkaaseen ja ajattomaan kuvioon. Olen tyytyväinen, vaikka tiedänkin että elämässä tulee vastaan paljon tilanteita, jossa joudun ne pitkähihaisilla peittämään. Ei se mitään, mä tunnen ne jo osaksi itseäni <3

[q]tez:
---
Ana-5000:
---
tez:
Ehkä se on naisilla eri asia miltä tuntuu, kun nännin rakenne on sisältä kuitenkin erilainen.

---

Miehen ja naisen nännien rakenteellinen ero on aika minimaalinen; ero on lähinnä koossa, eli tossa mielessä se ei siihen tuntemukseen juurikaan vaikuta. Hermoja siellä on about sama määrä, tosin miehille nännilävistys tehdään nännipihan kautta, naisille yleensä (jos mahtuu), itse nänniin.

---

Onko miehilläkin maitotiehyet keskellä nänniä? Käsittääkseni ei?
[/q]

On. Miesvauvoilla tulee jopa joskus maitoa niistä tiehyistä vauvana, kun äidin estrogeenit jylläävät vielä elimistössä ja oma testosteronintuotanto on vähän, no, vaiheessa.

[q]vanhus:
sitten tatskat on niitä ihan hienojakin mutta onko kenellekkään tullut mieleen että miltä ne sitten näyttää ku on pikkasen vanhempi[/q]

En usko et *kukaan* joka on ottanut tatskan on ajatellut *hetkeäkään* päätöstään yli juuri tämän hetken ja seuraavan viikon!!

[q]diezel:
---
Silikonitieto.net
"Vuonna 2002 tehdyssä tutkimuksessa todettiin, että nuorella iällä hankitut tatuoinnit ja lävistykset voivat liittyä riskikäyttäytymiseen, kuten alkoholin, tupakan tai huumeiden käyttöön, syömishäiriöihin, riskiseksiin, väkivaltaiseen käytökseen tai itsemurha-ajatuksiin. Mitä nuorempana tatuointi tai lävistys on hankittu, sitä suurempi on myös riskikäyttäytymisen vaara."
---
[/q]

Missä tätä riskiseksiä ois tarjolla? Kuulostaa jännältä!

[q]nebula:
korvan rusto tulehtui aikoinaan joksikin aikaa, tosin otin sen ampumalla joten se saattoi vaikuttaa. [/q]

No totta helvetissä se tulehtuu jos sen ottaa ampumalla..

O