lävistykset & tatuoinnit
- « Edellinen
- 1
- ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- ...
- 91
- Seuraava »
onhan noita tatskoja pari tullu hankittuu.
[q]Rx, 11.11.2005 17:08:
lävärit on täs, mut tatskoja tulee varmaan viel lisää... toi oma logo pitäs tikkaa jossain vaiheessa johonki osaan kehoo... :)
[/q]
Minnes laitettaan... *ottaa koneen käteen*
Mä kaipaan mun läväreitä*nyyh*
3 kuvaa ja 16lävistystä...ollu 18 lävistystä...saa alkaa riittää*nauru*, vaik kaikista tykkään enkä yhtää ottais pois!!!- niin ja kyl niitä himoitsee lisää mut mut...
+ yks lävistys...nyt kyl loppu!!!*nauru*niinhän sitä aina lupailee*nauru*
Iteltä löytyy vasemman käden olkapäästä "Tunnel" tatuointi.
Oon miettiny et jos ottais toisen tatskan joskus kun ei se kerran sattunut edes..
Mulla on navassa, nännissä ja kielessä lävistykset ja pieni tatska yläselässä..värillinen tribaali jonka oon osaks ite suunnitellu. Vähän harmittaa kun on niin pieni, otin sen hetken mielijohteesta bulgariassa pari vuotta sitten. Nyt suunnittelen itelleni uutta, oon piirtäny myös siskoilleni omat mikä onki huomattavasti helpompaa ku itelleen tekeminen*eiei*
Mikään lävistyksistä/tatuointi ei oo sattunu lähes ollenkaan eikä tulehtunu. Molempiin korviinki oon tehny ite hakaneulalla 5 reikää ja hyvin nekin jakselee. Navasta kyllä tuli jostain syystä ihan älyttömästi verta vaik kellään kaverilla ei niin oo käyny.
Tarkotus ois ottaa vielä ainakin niskaan lävistys kun kerkee ja on rahaa. Johonki naamaanki haluisin mutta en taida ainakaan vielä uskaltaa kun oon palvelualalla töissä*joo*
Nänneissä lävistykset (renkaat) ja käsivarressa tribaali, jatko on ollut suunitteilla jos jonkin aikaa jo :).
*odottel* hmm...
oiskohan aika taas pikku hiljaa ottaa uusi tatuointi *sydän*
[q]coolcat82, 12.1.2006 19:31:
---
Individual, 12.1.2006 19:29:
---
coolcat82, 12.1.2006 19:26:
Nyt alkaa tatuoinnit olee kyl hiljallee otettu jo.. ne on niin isoja kaikki ettei viitti enempää, muuten on jo liikaa.
---
Ei missään tapauksessa! Lisää vaan, Teksi hakkaa.
---
Joo... just.. Teksi hakkaa tosiaankin Siis menepäs ite siihen rääkkiin kokeilemaan kun joku saa koneen ekaa kertaa kouraan ja vetelee raivolla ja innolla huumassa menee sillä... Good luck, sähän voisitki olla sen seuraava uhri kun multa loppuu tila kesken
[/q]
En mä ota kuvii. Mä olen just hyvä tällaisena. Eli koiranpentukasvoinen söpö naapurinpoika ja pellavapäinen teinipoppari.
[q]ReiNe, 23.1.2006 20:20:
---
wiwi, 23.1.2006 19:39:
---
ReiNe, 12.1.2006 21:14:
päivitys:
oikeaan korvaan ilmestynyt kumma koru.. syksyn mittaan vaan kasvanut, nyt n. 7mm
tuumasin et pakko alkaa varustaa vasentakin korvaa kohta.. hieman hassua kun toisessa korvassa nyt 5 lävistystä ja toisessa nolla..
molemmat tragukset oon myös suunnitellut lävistäväni ja ja yhden kuvan lisää ja ja..
---
Sulta katoo kohta balanssi ja joudut kulkee lopun elämäs pää vinossa*tirsk*
---
'ei ei.. se balanssi on menny jo ajat sitte.. nyt ois sitä tarkotus alkaa korjailee..
[/q]
viel on balanssiin matkaa, mut enää ei oo pää niin vinossa
nyt on vasemmassakin korvassa plugi- 3mm..
EDIT: vinossa mikä vinossa.. oikean korvan tragus ny myös lävistetty..
Kymmenen lävistystä löytyy, eli
1 kielessä
2 navassa
1 nenässä
6 korvissa
(2 x 1 mm, 2 x 10 mm, 1 x rusto ja 1 x industrial)
Lisäksi alaselässä tatuoituina tassut :)
Rook ja Inner Conch tulossa vielä.
Mahdollisesti myös Tongueweb.
Monilla niebuhr on tosi kiva ja miehillä menee kieli ja nänni.
Tatuoinnitkin kohtuudella jees :)
edit: päivitystä korviin
[q]Tiikerriii, 22.1.2006 12:45:
3 tatuointia nytte*hihu* eiköhän taas hetkeksi aikaa riitä,siihen asti kunnes taas kovasti haluaa lisää*nauru*
[/q]
ja taas tuli lisää kuvia ja napakoru siinä samalla
wihii nyt se on otettu
syy miks näyttää oudolle on ku siihen just levitetty Raswaa :) ei tulehtunut ;)
[q]typo, 21.7.2005 01:11:
Irrotin juuri renkaan alahuulestani. Pysyvästi. Lepää rauhassa, rakas lävistykseni - olit ihana, mutta liian hankala.
.pi.
[/q]
Mä tein tuon saman jo 8 kk sitten ja hole on edelleen huulen alla... eikä oo tietookaan että se menis umpeen. No joskos karsivällinen monen vuoden odottelu sitten palkitaan lopulta?
mä oon yrittänyt työntää tota sarvista korvista läpi väkisin ja liukastein jne, mutta se ei mene
pitää nyt oikeen kysyä neuvoa siitä miten sadaan iso sarvi pieneen vuosia käyttämättömään reikään, jos ei mee liukasteilla eikä väkisinkään???
kielikoruani kyllä kaipaan, enköhän joskus käy ottamassa reijän takaisin.
Tatuointi löytyy, ja suunitteilla pari muutakin
[q]Lyra, 31.8.2009 23:58:
Mä suosittelen koko syömmestäni Hidden Bonesia. Teemu siellä duunailee hyvän huumorin kera, oon ollu erittäin tyytis ja mun frendi kans jo monta vuotta sitten tekemäänsä..
http://hiddenbones.fi/
[/q]
Pahan näköinen :P
Miltäs vlkosella musteella tehdyt näyttää ruskettuneessa ihossa.
Aurinkoon siitä! :p
Tekisi kovasti mieli ottaa uusi lävistys, mutta en enää uskalla ottaa mitään. Mun iholla kun näyttää olevan taipumus tehdä noita keloideja :(
Sama juttu tatuoinnin kanssa, että nyt en uskalla ottaa sitä, jos siihenkin tulee jotain epämääräistä. Tosin, paikka mihin sen ottaisin olisi sen verran piilossa, että se ei pahemmin haittaisi, mutta silti. Ehkä pitäis vaan suosiolla jättää väliin ja tyytyä ihailemaan muiden lävistyksiä ja tatuointeja ;)
[q]
http://hiddenbones.fi/
---
Pahan näköinen :P
Miltäs vlkosella musteella tehdyt näyttää ruskettuneessa ihossa.
Aurinkoon siitä! :p
[/q]
anteeks mitä? nyt tais tulla huti postaus?
Valmista tuli :) (Siinä lukee siis MIX TAPE, ei esim. mix face :DD)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- ...
- 91
- Seuraava »