lävistykset & tatuoinnit
- « Edellinen
- 1
- ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- ...
- 91
- Seuraava »
jöö... :)
läväreitä ollu joka puolella mut enää kielessä..... !
tatuointeihin vuosia sitten pärähtäny, tribaali navan alla, teksti kädessä ja aurinko selässä...kohta muutama lisää mutta siltikään ei riitä?
[q]aiccu, 27.8.2009 14:45:
Mun molemmat kuvat on tehty Paradise Tattoossa: Kalle Koo teki selän keijun ja Max teki ranteeseen valkosella musteella tekstin.
[/q]
Mitä siinä kädessä lukee?
Jep, kyllä mun on pakko pian saada se tatska, ihan sama saako sen puudutuksen vai ei. Sitten vaan huudetaan ja syytetään miestä synnytyksessä...*lmao*
Sit pitäis vielä saada toinen lävistys. Tohon huulen alapuolelle olis kiva.
yksi molempia... tahtoisin vielä toisen tatuoinnin niskaan
Mulla on huulikoru, ja oon vähän harkinnut josko ottaisin kulmaan ja/tai kieleen.. en ole vielä kuitenkaan ottanut kun en ole ihan varma.. mun mielestä lävistykset on ihan kivoja, samoin tatuoinnit jos ne oikeasti näyttää hyvältä. itse en tatuointia ottaisi kun se on niin lopullista, ja koska mulla ei ole mitään sellaista kuvaa/kuviota joka olisi niin tärkeä tai ihastuttava että sen haluaisin itseäni koristavan..
mulla on tommonen rengas vaan huulessa, et se ei onneks osu hampaisiin/ikeneen.. ihan hyvä, joillain kavereilla on joo tosiaan menny aika pahan näköseks..
Mä kävin huululävistykseni ottamassa Shock Hairstoressa, en nyt niin tasosta tiedä mutta se on ainakin edullinen paikka.. Ja ei tässä lävistyksessä mitään ongelmia ole kyllä ollut.. Kulmaan haluisin laittaa ja kieleenkin ehkä, mut se on lähinnä uskallus- ja rahakysymys..
[q]Hansu:
---
KittysDead:
Vaikka pienestä vois alottaa ja käydä tyyliin nipsaseen jalasta pikkurillin puoliksi poies tmv.
---
- - - klipsis- - -
[/q]
Mullakin menee kosmeettisen amputaation kohdalla kylmät väreet pitkin niskaa, mutta se onkin sitten ainoa lajissaan.. toki jokaisella on omat mieltymyksensä, jotka varsinkin kehonmuokkauksesta puhuttaessa vaihtelee laidasta laitaan: toisten mielestä jopa korvakorut ovat inhottavia, ja toiset muuttavat koko olemuksensa kuten esimerkiksi tämä kuuluisa liskomies. IMO bodmod = *sydän*
EDIT: typoilua
Phuuuhh.. pahin on ohi ja oon "aika varma" ettei multa amputoidakkaan korvaa
Mulla kun oli tossa toisessa korvassa 2venytystä vierekkäin ja näppäränä tyttönä kelasin että hei vois leikata ton keskel olevan ihokaistaleen poies niin sit tulee YKSI ISO REIKÄ. mhjeaph mhjeaph.
...........Nooo..............
.....leikkasin sen suikaleen irti ja aattelin että jäällä vois tyrehdyttää vuodon.. kun just siin kohtaa sattuki sit oleen suoni joka vuos nii juma*****sti... verta valu housuille asti. ...mikäs siinä sitte...
helvetin isot umpijäiset kuutiot vaan korvalehden ympärille. Tyrehty vuoto ja olin ottamassa jääpaloja poies kun tajusin että ne oli jäätyny mun korvaan kiinni. Normaalisti ihminen varmaa tuntee sen kun joku mesta jäätyy?
Itsellä kipukynnys on liiankin säätelyyn tottunut, enkä siis huomannu koko paskaa. Anyway. Sellanen kiva siniliila siit tuli....
Vähitellen käytyään kaikki sateenkaaren värit näyttää pareempain olevan. Osa kudoksesta kuoli, arpeutu ja "tippu poies". korvaan näyttää jäävän pahalle palovammalle tyypillinen kiiltävä ryppynen pinta.
Toisaalta olen alkanut miettiä että voisin käydä amputoimassa tuon korvalehden nipukan muutenkin. ((SIIS VAAN NIPUKKA, en siis koko korvaa *nauru*)) kun on alkanut amputaatiot himottamaan. JA muutenkin.. on tuo kudosvaurio loppujenlopuksi aika hottis.. ainakin jännän tuntunen *ikuinen hiplailu*. Vaikka pienestä vois alottaa ja käydä tyyliin nipsaseen jalasta pikkurillin puoliksi poies tmv.
[q]KittysDead:
Vaikka pienestä vois alottaa ja käydä tyyliin nipsaseen jalasta pikkurillin puoliksi poies tmv. *hih*[/q]
Sori, mutta mä en kyllä pysty käsittämään tällaisia "trendiamputaatioita". Ensin pikkuvarvas, kohta koko jalka, kun viimeisimmät uutiset maailmalta kertovat, että "on trendikästä olla amputoitu". Joitakin vuosia sitten Hollywood-tähtien keskuudessa taisi olla trendinä laittaa hammasraudat ja hymyillä välkkyvää metallihymyä, vaikka raudoille ei mitään lääketieteellistä syytä ollutkaan. Amputaatio menee mielestäni jossakin määrin samaan genreen, mutta on seurauksiltaan ja lopullisuudeltaan aivan toista luokkaa.
(tällä kirjoituksella ei nyt sitten ollut tarkoitus tuomita Kitty's Deadia, kukin tehköön keholleen mitä lystää, itse en vain pysty ymmärtämään, mitä upeeta on amputoinnissa)
Erilainen näkökulma asiaan liittyen.. (asiasta voi ollakkin jo mainintaa mutta en jaksanut alkaa selaamaan
yli 30:tä sivua)
Itse en voi ottaa lävistyksiä tai tatuointeja vartalooni koska
niistä saattaa syntyä patteja ts. keloideja.
"Silloin tällöin tapahtuvaa arven liikakasvua sanotaan keloidiksi.
Keloidissa on kysymys sidekudoksen (kollageenin) liiasta kertymisestä
arpikudokseen"
Toisen reiän ottamisen jälkeen oikeaan korvanlehteeni
ilmestyi tuommoinen keloidi jota hoidettiinkin moneen
otteeseen monella eri menetelmällä. Loppujen lopuksi
kyllästyin hoitoihin ja totesin että patti olkoon korvanlehdessäni,
so what. Eipähän se ole haitannut elämääni millään lailla.
En kyllä sitten tiedä ottaisinko lävistyksiä tai tatuointeja
jos "keloidi vaaraa" ei olisi.
Linkki asiaan liittyen:
http://www.arsmedicina.fi/keloidi.html
Löytyy lävistys ja tatuointi... Lävistyksiä toisinaan 2, tatuointeja tällä hetkellä 1, mutta vielä toinen tulossa.
edit: Korvis on kans 3 yhteensä..
Mun tekee kans jo mieli lisää lävistyksiä ja tatuointeja
Edellisestä tatuoinnista 2 vuotta aikaa ja lävistyksestäkin 1,5...
Molemmat uudet suunnitteilla,
joku kun vielä ne rahoittas...
vieroitusoireita
Kulmaläväri harkinnassa*ding* pitäsköhän ottaa...
Nyt on kielessä läväri *jiihaa*. Itse lävistys ei sattunut oikeastaan ollenkaan ja viikonloppu menee tässä kotona löhöillessä, jätskiä ja keittoja syödessä. Vähän tuntuu vielä oudolta ja ei uskalla leikkiä vielä että parantuisi nopeammin :)
- Garo
Parit Transdermal implantit olisi kyllä aika jees muttakun ei ole rahaa sellaisiin.
Mä suosittelen koko syömmestäni Hidden Bonesia. Teemu siellä duunailee hyvän huumorin kera, oon ollu erittäin tyytis ja mun frendi kans jo monta vuotta sitten tekemäänsä..
http://hiddenbones.fi/
[q]plaque, 16.7.2005 12:17:
Jatketaan ihmeessä:
Onko ainutlaatuisempaa nykypäivänä, jos EI ole tatuointia?
(Fyr: Tähän voi vastata esim. "Kyllä", "Ei", "Ehkä" sekä perustelemalla vastauksensa :)
[/q]
Kunnon teini-ideologiaa, oikeasti mitä v*tun välii :D
Jos tuntuu kivalta kun ihossa on tahallisesti tehtyjä reikiä / piirroksia niin sehän se rulesq niiq
Valmista tuli :) (Siinä lukee siis MIX TAPE, ei esim. mix face :DD)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- ...
- 91
- Seuraava »