lävistykset & tatuoinnit
- « Edellinen
- 1
- ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- ...
- 91
- Seuraava »
[q]André, 14.2.2010 01:51:
---
Metz^^, 13.2.2010 23:05:
ajatuksesi kuvastavat 99% omiani. Itsellä vielä se ongelma, että tykkään piirustella ja tehdä grafiikkaa joten on iskostunut myös tuo "pitää olla omatekemä" päähän ja sittenkun pitäisi tehdä joku mitä jaksaisi oikeasti katsoa loppuelämänsä...
---
Tähän voin vain todeta, että on kyllä aikamoinen sattuma. Varsinkin kun tykkään myös itse piirtää http://andre-cosmo.deviantart.com/ ja teen myös jonkin verran flaikkuja Tosin mulla on se, etten luota omiin kykyihin niin paljoa että itse piirtämääni kuvaa ainakaan vielä iholleni hakkauttaisin(ehkä tulevaisuudessa).
[/q]
Haha :D teen kanssa grafikkaa, flaikkuja yms :) ajattelin koittaa tehdä itelleni jonkun tavotepäivän mihin mennessä asia olis edes edistynyt että tulee joskus vielä se leima otettua ihoon ennenkun on vanha ja ryppynen!
[q]Vampyrella, 14.2.2010 23:19:
---
Metz^^, 13.2.2010 23:05:
ajatuksesi kuvastavat 99% omiani. Itsellä vielä se ongelma, että tykkään piirustella ja tehdä grafiikkaa joten on iskostunut myös tuo "pitää olla omatekemä" päähän ja sittenkun pitäisi tehdä joku mitä jaksaisi oikeasti katsoa loppuelämänsä...
---
Mä olen myös aina rakastanut piirtämistä ja aluksi ajattelinkin, että jos tatuoinnin joskus otan, niin sen on ehdottomasti oltava omaa käsialaa. Sittemmin olen muuttanut mieleni, koska esim. mun tatskaaja on niin taitava piirtämään ja ideoimaan pitkällä kokemuksellaan, etten itse kykenisi samaan. Olen myös oppinut, että piirtäminen ja tatuoiminen ovat kaksi eri asiaa - vaikka asiakas olisikin omasta mielestään luonut hienon kuvan, tatskaaja joutuu useimmiten muokkaamaan sitä jonkin verran eniveis, koska tatuoimisessa pätee omat lakinsa. Se mikä toimii piirroksessa, ei välttämättä aina toimi tatuoinnissa.
Tämän vuoksi tykkään antaa tatuoijalle mahd vapaat kädet, edesauttaa nääs kuvan onnistumista. :) Ymmärrän myös hyvin sen, että tatuoijat haluavat jättää kuviin oman kädenjälkensä, aivan kuten ketkä tahansa muutkin taiteilijat. Toki heidän on kuunneltava asiakkaan toiveita tarkasti, mutta kannattaa valita tatskaaja hyvin (heitä kun on tyyliltään ja taidoiltaan niin monenlaisia) ja antaa myös hänen kädenjäljelleen ja ideoilleen tilaa, niin hyvä tulee. :)
[/q]
Yep, ja kun toi oma grafiikka ei oo ihan tatskamateriaalia normaalisti niin jonkinsortin kmpromissi on vaan pakko tehdä tatskaajan kanssa jos meinaan velä kehdata joskus esitellä sitä ihmisille.. big trust issues! :D Nyt on muutto helsinkiin edessä, pitää ruveta bongaileen sieltä jotakuta joka sopii omaan tyyliin..
Tatuointiaika vihdoin varattu!<3
Jäi vaan hieman arveluttamaan kun tatuoija oli kuvasta sitä mieltä että haluaa muokata sitä (mikä on toki ihan jees, varmasti taitava kaveri) mutta kun kerroin että haluan raikkaan vihreää, niin alkoi kovasti vänkäämään että tekee turkoosilla ja laittaa vaan vähän kirkkaampaa. Vaikka sanoin nimenomaan ettei saa olla missään nimessä mitään ns. "tunkkaisen" väristä vaan kunnon tuoreen vihreää. Noh, päädyttiin varaamaan koko päivän aika ja piirrellään sitten suoraan iholle ja katsotaan kuinka monta tuntia menee ennenkuin oon tyytyväinen :D jokatapauksessa aion pitää kiinni siitä väristä.
[q]wiwi, 8.2.2010 22:14:
---
crissy, 8.2.2010 14:29:
Eli muotokuvatatska tulis kyynärvarteen sisäpuolelle. Muotokuva on mun edesmenneestä pikkuveljestä ja sit tulee ortodoksinen risti mis on nimi ja elinaika.
---
Onks se sellanen sikatarkka joka tehään valokuvasta? Frendillä on olkavarressa mutsinsa kuva ja se on kyl mielettömän hieno ja aidon näkönen!
[/q]
Ihan sellanen kunnon tarkka kuva ja näinkin tän jätkän aikasempia tekeleitä ja muotokuvia ja oon kyl luottavaisin mielin menossa et osaa kans tehä.
enää 2pvää!!
[q]kmmo, 8.2.2010 14:33:
---
crissy, 8.2.2010 14:29:
sit saan 3. kuvan ja se onki sit pikkasen isompi:D
---
uujee, kuulostaa hyvältä :)
laita sit kuvia!
[/q]
tottakai kuvaa paan sitte:D
Huamena taas uutta leimaa ihoon
-
Pistänkö kelmun ensinmäiselle yölle, jotku sivut sanoo, etä pitää ja jotku, että ei kannata?
[q]Ana-5000:
Edit - Fuck; Beaten!
[/q]
Nopeus on valttia (paitsi sängyssä :P)
Jos ottaisin tatuoinnin, niin se tulisi jalkapohjaan. En tiedä, onko se mahdollista.
[q]Lyra, 28.8.2008 15:18:
---
Aurinkoneiti, 17.8.2008 01:23:
Jos ottaisin tatuoinnin, niin se tulisi jalkapohjaan. En tiedä, onko se mahdollista.
---
on se mahdollista, vaan helkkarin vaikee paikka. en suosittele ensimmäiseksi tatuointipaikaksi.
[/q]
No niin aattelinkin.
[q]Anselmi, 28.8.2008 15:34:
---
Aurinkoneiti, 17.8.2008 01:23:
---
Ei ole. Tai kyllä siihen pystyy kuvaa takomaan, mutta se ei siinä kauaa pysy. Käytännössä mahdoton paikka.
[/q]
okei.
Mä laitoin just uuden, nilkan sisäpuolelle kaks tähteä. Pientä ja sievää ja oli kiva istuu vaihteeks siin penkis vartti eikä kolmee tuntii*hikoil*
napakoru ja selässä olkapäästä peppuun tribaalikäärme. vaikka on iso kuva niin ei kyllästy kun ei sitä nää, on ihan toiselle tyypille vaan iloksi enempää kuvia tai reikiä ei tuu.
Mun rustokoru on alkanu temppuilee vaikka oon yrittäny varoo sitä nytte viime aikoina erityisen paljon. En oo nukkunukkaan sen päällä ollenkaan. Silti hirveän kipee ja turvonnu. Alkaa pian tappi käymään lyhkäseks jos tää ei tästä rauhotu. Onko kenelläkään mitään muuta keinoa ku vedessä hautominen ton rauhotteluks?
[q]juu-zo, 7.3.2010 21:06:
Mun rustokoru on alkanu temppuilee vaikka oon yrittäny varoo sitä nytte viime aikoina erityisen paljon. En oo nukkunukkaan sen päällä ollenkaan. Silti hirveän kipee ja turvonnu. Alkaa pian tappi käymään lyhkäseks jos tää ei tästä rauhotu. Onko kenelläkään mitään muuta keinoa ku vedessä hautominen ton rauhotteluks?
[/q]
voit kokeilla suolavedessä huuhdella, saa esim apteekistakin.
Ja näyttää lävistäjälle et mitä mieltä se on, ammattilaisia kun on niin osaa sanoo tapauskohtaisesti et mitä kantsii tehdä. Kyl se voi ihan siit itsestäänkin rauhottua, koeta vaan jaksaa!
Jei - taas kaksi kuvaa kauniimpi ja samalla unelma toteutettuna :)
Toisen nakututin toissapäivänä Chelmsfordissa käteen ja toisen joitakin tunteja sitten kylkeen Camdenissa<3
Voin erittäin lämpimästi suositella ASK Tattoota, mahtava palvelu ja hittiläisen tarkkaa duunia, enemmän kuin tyytyväinen saa olla*joo* Koskaan missään ollut noin viimesen päälle hygienistä meininkiä, jopa niin ettei samassa huoneessa saanut olla muita henkilöitä. Nyt vaan huuhtelua ja rasvailua..hippasen tuppaa vielä kirvelemään*nauru*
[q]Metz^^, 15.3.2010 11:08:
---
juu-zo, 7.3.2010 21:06:
---
kannattaa myös väliaikasesti laittaa pyöree koru niin ei toi tappi ongelma tuu vastaan ja pääset peseen paljon paremmin :)
[/q]
Voisin tosiaan koittaa rengasta välillä. Onneks tämä on tästä alkanut jo pikkuhiljaa rauhottumaan. Ei oo enään niin kipee ku viikko sitte.
[q]Mimir, 2.9.2006 21:24:
Uskaltaako noin miten helposti tehdä? Siis lävistyttää uudelleen jo kertaalleen lävistettyä kohtaa? Mulla on nimittäin se tilanne, että tota lävistystä ei alunperinkään saanut kovin syvälle, eli se jäis lähes väkisinkin seuraavallakin kerralla sunnilleen samoille kohdille.
Ongelman mulla muodostaa nyt just myös se, etten saa sitä korua pois lävistyksestä. Täytyy varmaan käydä lävistysliikkeessä irrotuttamassa, ite en saa vaikka miten väännän. Enkä tosin ees kauheesti uskalla vääntää kun se on kasvanu ulos jo sen verran että pelkään repäseväni koko korun irti jos sitä kauheesti kiskon.
[/q]
Missä sulla on se koru? Onko rengas, nappi vai mikä? Rengasta en itse meinannut millään saada auki enkä pois huulesta. Ajattelin että pitää mennä liikkeeseen ja pyytää pihtejä mutta miespuolinen kaveri sitten sai sen voimillaan auki *nauru*.
Kyllä monet ovat lävistäneet uudelleen samaan kohtaan. Tosin en tiedä onko se järkevää jos se jouduttaisiin laittamaan ihan samaan kohtaan. Silloin se varmaan kasvaisi jälleen ulos. Noh joku asiantuntija tietää mua paremmin.
Valmista tuli :) (Siinä lukee siis MIX TAPE, ei esim. mix face :DD)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- ...
- 91
- Seuraava »