Olen huomannut

Back to häröily O

..että jos herää pahantuulisena, edes aamutreeni ei välttämättä auta.
Eikä suklaa

etten voi ottaa yhtäkään töiden jälkeen jos olen iltavuorossa duunissa ja haluan olla selvinpäin seuraavana päivänä...toisaalta ei oo vielä kiire =P
eiköhän tää kostaudu parin päivän sisää sitte =P

etta engelsmannejen small-talk kulttuuri on perseesta

[q]Ozie, 28.7.2009 08:05:
---
sapeli, 27.7.2009 15:53:
---
Kolera, 27.7.2009 15:01:
njoo pankkikohtasta varmasti on mut esim. nordealla se on 2e+2.5% nostetusta summasta.

---

Nordean asiakas olen.

Kyllä multakin Goalla nostetuista rahoista lähti, mutta ehkä Viro on jotenkin Nordean tai Visa Electronin "omaa aluetta"? Kyllähän siellä pystyi myös monessa paikassa maksamaan Electronilla.

---

http://www.nordea.fi/Henkil%C3%B6asiakkaat/Kortit%2bja%2bmaksut/Kortit/Hinnat/860332.html

Näyttäisi sanovan että Visa Electronilla nostaminen maksaa 1,00 € Virossa.
[/q]
siis viro kuuluu kotimaahan vai meinaatko että viron kruunut on nykyään euroja? =)
ja joo toi euromääräinen nosto on kyl musta vähän hämärä käsite

[q]Ozie, 28.7.2009 19:19:
---
Kolera, 28.7.2009 09:56:
---
Ozie, 28.7.2009 08:05:
siis viro kuuluu kotimaahan vai meinaatko että viron kruunut on nykyään euroja? =)
ja joo toi euromääräinen nosto on kyl musta vähän hämärä käsite

---

Käteisnostot ulkomailla kohdasta löytyy seuraavaa:

"Automaateilla tehdyt euromääräiset käteisnostot Rahaliittoon kuuluvissa EU-maissa sekä kruunumääräiset nostot Ruotsissa Visa Electron-kortilla/kpl" jonka hinta 1,00 €
[/q]
niin eli euroja jos nostaa. Mun mielestä virossa on kyllä valuuttana vielä viron kruunu ei eurot.

tuo euromääräinen on kyl hämärä termi.

Mä ihan juuri tuolta samaiselta sivulta alunperin katsoin myös tuon 2e+2.5% nostettavasta summasta hinnan.

muutta täs sapsun tapaukses nyt näjemmä mikään noista ei ees päde tai on joku hämärähkö setti. selvii sit jos tulee lasku perästä =P

.. olevani jo niin vanhan näköinen, että Kampin edustalla Laserpoint-flaboja jakava tyttönen ei edes yrittänyt tarjota sellaista minulle.*hmph*

että olen kuopassa... "Se ketä toiselle kuoppaa kaivaa, se itse siihen lankeaa" Tai jotain sellasta.. Pska fiilis suoraan sanottuna!

[q]Lyylikki, 9.9.2008 10:19:
---
sapeli, 25.8.2008 15:42:
Olen huomannut että olen alkanut jaarittelemaan... Varmasti liittyy esim. siihen että työssä joillekin asiakkaille täytyy selittää asiat juurta jaksain ja siten on tottunut suoltamaan tuttua asiaa sen enempää ajattelematta, mutta välillä huomaa että toisella on jo kokonaan mielenkiinto lopahtanut aiheeseen.

---

Yhdellä mun työkaverilla on semmonen tapa, että se alkaa kertomaan kaikkia juttuja aina jostain todella kaukaa. Sen jutun käynnistymiseen menee myös tosi pitkään ja itsellä yleensä ehtii mielenkiinto hävitä ennen kuin koko juttu edes alkaa. Se on aika rasittavaa. Varsinkin jos on suuri porukka, jossa keskustelu kimpoilee nopeana tyypiltä toiselle, niin tää yksi alkaakin kertoa puolen tunnin tarinaa kesken kaiken.
[/q]
Täällon yks höpöttelijä =P Sitä ku joskus huomaa et nonii nyt alkaa taas tulee vähän isompaa aasin siltaa kehiin niin totee et ootas mä yritän kertoo tän nopeesti. Sit lopulta ku saa sanottuu asian lyhyesti ni huomaa et niiden aasinsiltojen myötä siitä tarinasta katos se juju ja idea miks ylipäätäsä alotti koko tarinan kertomista. Mut ihan isan puolelta tullu toi tapa kertoa.
Tädillä ku lähtee tarina, ni se hyvin harvoin päätyy siihen mihin alunperin piti ja se lähtee polveilee ihan jonninjoutaviin siskonkumminkaiman työkaverin lapsien opiskeluun ja työntekoon.

[q]Freja, 12.12.2007 16:19:
Joo. Olen myös huomannut, että uusi hammasharjani muistuttaa ainakin väriltään erästä dildoa. Pese sillä ny si hampaita.
[/q]
niiii. ehkä sitä ei ole tarkoitettukkaan hampaiden pesuun!

[q]kinderi, 18.11.2009 15:37:
---
Tytti, 17.11.2009 22:50:
että monimutkaisessa elämäntilanteessa eniten lohtua saa usein yksinkertaisesta (pop)musiikista.

---

Tai jos on selittämättömästä syystä apea olo, niin joku angstlaulu ala Nelly Furtado tms "hömppä" on aika jees.
Muuten tuleekin harvemmin kuunneltua tollasia..
[/q]
tai jos ei ole jostain selittämättömästä syystä apea olo ni kuuntelee Katatoniaa ni kyl on kohta =P

Olen huomannut, että meikit silmissä itkeminen on kurjuuden maksimointia. Kirvely jatkuu pitempään kuin nikottelu.

Olen huomannut etä olen aika pahassa humalassa*känni* ja että portsarikin on vain ihminen.

[q]remotion, 4.8.2008 21:34:
---
Kolera, 4.8.2008 03:54:
notta nykyää metanolia nauttiessa muisti katkeaa aivan uskomattoman helposti. Tiedä sitten johtuuko muka iästä vai siitä ettei kiinnosta muistaa mitn =P

Niin ja että dokaus laihduttaa. Heti oli sunnuntaina paino tippunu 3kiloo ku oli lauantaina pämppäämäsä =P

---

se o etanolia :D metanolista lähtee näkö...tai henki.
[/q]
eikäku La Sol

et mullon nyt ollu samat kledjut yötä päivää päällä perjantai-illasta lähtien. aika herkkää hekumaa irtoo tällee lievän liskojen yön jälkee =P
j
a senki huomasin taas et on ikävä omistaa tämmönen levoton reuhka ja mennä baariin missä sisällä saa röökata. reuhka ku kastuu ni se yhes illas tarttunu savunhaju on aika voimakas tos nenän alla =P

että olen vammainen mutta hyvin suuri osa muista ihmisistä onkin vammaisempia...ja vittu että se on hajottava tieto(siispä kiellän asian)

Olen huomannut olevani huomaamaton enkä huomaamattani huomaa huomattavia asioita ilman HUOMIOI kylttiä.huomiona yllättävän harvoin huomaan silloinkaan.

että kaadoin juuri maitoa makaroonilaatikkooni noin 0,5 litraa...*justjoo* no se on sit ainakin kalsium pitoista ruokaa*nauru*

notta ystävät sekä kaverit eivät enää jaksa minua. musta on tullu yhtä saatanan rasittava ku alkoholisti-isästäni. ja joo päisää ei jaksa vittujakaan välittää muiden fiiliksistä mut onneksi on morkkikset *sydän*
jahas että näin kaunista sunnuntaifilosofointia ja havainnointia

[q]Ober, 17.4.2007 22:44:
Ampparit on melko perseestä.. mut sanoisin silti et paarmat(!), ne aurinkoisten rantojen sitkeät vittupäät. Mikään ei oo nii perseestä ku ottaa arskaa rannalla fiilis täydellinen sit paikalle sattuu yksikin paarma pörrää ympärille ja pilaa kaiken.
[/q]
Joono jos et pelkää ampiaisia ni paarmat kyl vie voiton aika rankasti. Ensinnäkin ne surisee niin saatanan lujaa vähän välii jossain pään tienoilla. Aina ku sä liikut tai teet jotain niin ne kyllä istuu iholle iskeäkseen lihaan kiinni mutta jos sä ootat oikeen paikallas että se tulis nyt siihen iholle kii et saisit sen paskanaaman rusikoituu ni ei se vittunaama tuu ikinä iholle ja jos tulee ni tulee semmosee paikkaa missä ei sitä nää tai tunne!

kyl sitä joskus muksumpana oli jonkinlaista ampiaiskammontapasta mut eipä juuri enää. Vittumaisin kokemus on ollut mökillä kun katon eristeissä ollut pesä heräsi talvihorroksestaan kun olimme lämmittäneet mökkiä viikonloppuna. Sieltä yks pisti muistaakseni toista vanhempaani ja niitä siinä sitten etsiskeltiin 5-10minsaa mutta ei mitään näkynyt joten iskin sitten pääni tyynyyn. Ei se muuten mutta tyynyn ja niskan välissä oli sit 2-3 ampiaista jotka pistivät suoraan niskaan =P Sillon hymyilytti kyl joo aika rankasti. Vielä kun olisi ollut allerginen ampiaisille niin olis ollut piskuinen kiirus päivystykseen

Olen huomannut että elän unelmaani! Kova työ palkitaan

O