Olen huomannut
- « Edellinen
- 1
- ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- ...
- 67
- Seuraava »
Mitä vanhemmaksi elää, sitä nopeammin vuodet kuluvat.
,että on ihanaa laulaa.
[q]sativa, 6.11.2008 14:26:
Se on niin kummallista tuo fyysisen ruumiin rappeutuminen. Miten sielu osaa sopeutua vanhan ja fiksun näköiseen temppeliin, jos mieli on vielä niin kovin epäkypsä, tietämätön ja nuori? *täh*[/q]
22-vuotias ja puhuu fyysisestä rappeutumisesta? :D
Älä huoli, kaikki on suhteellista! Mun ikäisenä kun kattelet vanhoja valokuvia, niin sä mietit, että miten oot yleensä ikinä voinu näyttää NIIN nuorelta. :)
...että jotkut on oikeasti TOSI surkeita suutelijoita. En oikeesti edes uskonut, että joku voi olla niin surkea, kunnes törmäsin tässä joitain viikkoja sitten elämäni ensimmäiseen surkeaan suutelijaan. Mä en tajua miten joku voi olla niin totaalisen huono moisessa
Yks parhaista äänistä on ku sohval tai sängyl maatessa kuuluu huoneen toiselta puolelta pien TUMPS kun kissa laskeutuu löröpaikaltaa ja tulee seuraavaks viekkuu/päälle makaamaa
... että klubbariin on tullut paljon uutta porukkaa parin viime kuukauden aikana. Vetävätköhän isot DJ:t ja tapahtumat tänne kiinnostuneita?
taas kerran että viha on jotakuinkin ainoa eteenpäin ajava voima.
[q]Yonna, 30.7.2008 21:01:
että useinmiten ihmiset haluavat vain hyötyä toisista ihmisistä
[/q]
So true
Et minusta on tullu vuosien varrella siivushullu
Ennen täällä oli pommin jäljiltä nyt mietin mitä voisin viellä siivoo
että syksyn pimeyttä jaksaa paljon paremmin kun on jotain ja joku jota odottaa.. *sydän*
Huomasin perjantaina et mun on sittenki mahollista olla niin juovuksissa että muutkin sen huomaa, ts. humalatilani muutti (ilmeisen) merkittävästi käyttäytymistäni. Huomasin myös että tämän maagisen rajan(alkoholimäärässä mitattuna) ylittämisen seurauksena oksentaminen oli väistämätöntä, ja seuraavan aamun kankkunen oli pahin moneen vuoteen. :S Ei taida siis olla vaivan arvosta, pysyttelen mielummin hiukan tylsempänä(tai siis tosi tylsänä) ja parempivointisena.
Että kavereista saa paljon enemmän irti kuin parisuhteesta
tai sit nykynen tyttöystäväni vaan ei oo se mulle paras....who knows
[q]sapeli, 23.10.2007 10:44:
--
Olen huomannut myös että ihminen ei itse pidä muutoksista ja vaihteluista, jollei sitä itse ole aikaansaanut tai pitkään toivonut. Go figure.
[/q]
Olen huomannut, että muutokset, kaikesta tiedostetusta tarpeellisuudestaan huolimatta tuntuvat usein kovin hankalilta ja varsinkin pelottavilta, vaikka itse haluaisi ja aiheuttaisi muutosta..
Ihminen on sopeutuvainen eläin, mutta usein kovin vastahakoinen sellainen
että järjestelmä ei toimi.
... että vaikka itse kaihdan konflikteja, muiden aiheuttamat sellaiset synnyttää välillä ihan mielenkiintoisia keskusteluja
Olen huomannut myös sen että voin suuttua ihan järkyttävän paljon jos minua pilkataan samalla kun työni tekemistä vaikeutetaan ilman mitään järkevää syytä. Luultavasti yhdistelmä montaa asiaa mutta en ole pitkään aikaan vihastunut noin paljoa, oikein silmissä sumeni. Sain pysyttyä silti jotenkuten asiallisena, mutta huh huh
että hasselpähkinät on paljon mauttomampia kuin maapähkinät.
... että joskus perjantaisin aika todella matelee hitaasti.
..että ei kannata kasata asioita patoutumaan sisälleen; ne saattaa purkautua äkillisesti yllättävillä tavoilla, jotka ei välttämättä kuvasta sitä ominta tapaa käsitellä asioita. *toktok*
[q]Zeratul, 30.12.2007 22:42:
Et mäkkärissä se nätein tyttö on aina autokaistaa palvelemassa. Miksi moinen vääryys, eihän siitä nää ku vilauksen, jos sitäkään. :'(
[/q]
Niin ja aina DriveInin tyttö on ainoa joka ihastuu suhun
Olen huomannut että elän unelmaani! Kova työ palkitaan
- « Edellinen
- 1
- ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- ...