Olen huomannut

Back to häröily O

[q]niomic, 20.3.2009 01:19:
Kukahan siinä voittaa ku lvl70 romanipala vetelee menee ympäri stadia kannut ja pesari kädes, voi olla et aggrot nousee niin nopeesti et Ana ja sen rasistikaverit tulee lätkimään turpaan, cooldownit on liian pitkät ja sulta puuttuu mainitankki!
[/q]

nyt rajaa tolle pelaamiselle! :D

että unohdan kaikki tällaiset olen huomannut asiat alta 5minsan huomaamisen jälkeen.

[q]sapeli, 27.7.2009 12:17:
Olen huomannut että Viroon menijöiden ei kannata vaihtaa euroja kroneiksi, koska siellä puolella voi nostaa automaateista Visa Electronilla paikallista valuuttaa ilman mitään lisäkuluja!
[/q]
eikös tuossa kuitenkin oteta se perus% nostetusta summasta mikä kaikkial ulkomailla nostaes on?
Ikävää tos on jos ei satu muistaa paljon tilillä on rahaa ja sit ruveta arvuuttelee et paljos pystyy nostaa tililtä ku ei siel saa sitä millää näkyvii.

[q]sapeli, 27.7.2009 14:34:
---
Kolera, 27.7.2009 14:06:
---
sapeli, 27.7.2009 12:17:
Olen huomannut että Viroon menijöiden ei kannata vaihtaa euroja kroneiksi, koska siellä puolella voi nostaa automaateista Visa Electronilla paikallista valuuttaa ilman mitään lisäkuluja!
---
eikös tuossa kuitenkin oteta se perus% nostetusta summasta mikä kaikkial ulkomailla nostaes on?
Ikävää tos on jos ei satu muistaa paljon tilillä on rahaa ja sit ruveta arvuuttelee et paljos pystyy nostaa tililtä ku ei siel saa sitä millää näkyvii.

---

Nostin 1000 eek lauantaina ja tililtä oli lähtenyt täsmälleen vastaava määrä euroja - näiden valuuttojen välinen kurssihan on kiinteä. Mut tuo tilisaldo-ongelma on tietty olemassa, paras ottaa Suomesta saldokuitti mukaan ja koittaa siihen merkitä aina mitä nostaa.
[/q]
njoo pankkikohtasta varmasti on mut esim. nordealla se on 2e+2.5% nostetusta summasta.

näin viikon kouluu sotkemisen myötä et unen tarve tippunu 8-7h:sta n. 5-6h. Vitun ärsyttävää ku ole tottunut tämmöseen ja ku herää ni haluu vaan nukkuu lisää ja pyörii sängyssä minkä kerkee mut ei tuu uni ei =P
ja miks helvetis mä viel haukottelen jossei unta saa enää!

pojasta polvi paranee. vittuku alkaa olee vaikeeta nykyää lopettaa näitä päivän parin putkia.

[q]spoinkel, 17.8.2007 16:42:
---
Chatte, 16.8.2007 23:24:
---
Kultakisu, 16.8.2007 19:13:
Olen huomannut, että bilettämisen jälkeisenä päivänä on aina kamala morkkis. Oli sitten vetäny överit ja on kauheessa darrassa tai sit käyttäytyny ihan mallikelpoisesti. Silti aina hävettää ja tekis mieli painaa pää puskaan

---

En ymmärrä. Mistä ihmeestä sitten morkkis - jos ei oo ollu mitään ongelmaa?

---

Ehkäpä tässä on jotain uskonnollista filosofiaa - ihmisellä ei saa olla hauskaa!
[/q]
mikähän tässä nyt morkkiksen merkitys onkaan? ettei olis vaan angstia paluusta arkeen

Olen huomannut että bileitä valitessa kannattaa miettiä aika paljon myös sitä millaista porukkaa sinne on tulossa. Kivat kanssabilettäjät voi pelastaa muuten huonommatkin bileet, ja toisaalta idiootit kanssabilettäjät voi pilata muuten erinomaiset bileet. Se on vaan todettu että joihinkin tapahtumiin ja joihinkin paikkoihin tulee idioottia porukkaa enemmän kuin toisiin.

et Clawfingerin sanotukset on suht rehellistä kitinää(pystyn kokea sanotukset)
ja että kyseisen orkan sanotukset on tajuta kun herrat on kaikki hoiva-alalla töissä

ja että kun sitten myöhemmin luen tekstini niin tunnen itseni vähän Mark Hamiltoniksi tai muuten vaan vitun vammaiseksi =P mitää järkee taas

TÄLLÄKIN FOORUMILLA ON VITUSTI NATIONALISTEI=RASISTEI!!!!!111111

et oon nyt ollut himassa käymättä ulkona sunnuntai aamuyöstä lähtien. Eli reilu 3vuorokautta jo =P

että pidän väkivaltaa oikeutettuna toimenpiteenä saadakseni "kiusaamisen" loppumaan.
Oli taas niin lähellä etten rojauttanu kyynärpäällä tyttöä naamaan kun ei suostunut lopettamaan puremista vaikka ainakin 2 kertaa kovaan ääneen sanoin et oikeesti nyt loppu saatana.

pojasta polvi paranee -> vajaa 5h darrarsta sammumiskuntoon =P sankaroitumista

kuorivani mandariinit jne. niin että kuorista syntyy fallos-symbaali

että sössötykseni/poskienlotina ei kuulu omaan korvaan vasta ennenkuin kuulen äänitettyä puhettani. Inhoan myös ääntäni aika rankasti =P Ei kai se sit ookkaa ihme et ku yrittää puhua ni kukaa ei noteeraa kunnes todetaan hetken päästä että "voisitko olla huutamatta" =P

[q]sapeli, 6.9.2007 07:17:
että herääminen aikaisin on helppoa, jos on vaan jo illalla päättänyt vaan yksinkertaisesti nousta ylös kun kello soi.

Vaikeaa taas on päätyä siihen päätökseen riittävällä vakaumuksella
[/q]
väittäisin kyllä että ei se ole siltikään kaikille helppoa. Kyllä sä sieltä sängystä ylös pääset mut miten sä saat sen pahimmillaan tunnin kestävän kooman pois. Kyl sitä on joskus kattonu työkavereita ku ne tulee niin taju kankaalla töihin et mitenhän liikenneturvallisuuden kanssa on oikein ollu

Olen usein miettinyt, että miten Tartu mikkiin -ohjelmassa aina on niin hyviä laulajia, että ne laulaa stemmoja, mutta huomasin justiin, että sehän on toi perkeleen Hintsanen!

[q]mariq, 10.2.2009 10:26:

Eilen töistä lähtiessäni pääsin taas ihailemaan taivasta, kun kuu oli nousemassa samaan aikaan kun aurinko oli laskemassa, ja aivan valtavan kokoinen oranssinsävyinen kuu möllötti just horisontin yläpuolella Kyllä harmitti ettei ollut kamera mukana.

[/q]

Se kuu ois näyttänyt kameralla otetussa kuvassa sen kokoselta kuin näyttää ollessaan korkealla, eli hyvin pieneltä. Jostain syystä kuu näyttää ihmisen silmissä isolta ollessaan lähellä taivaanrantaa. Iso kuu taivaanrannassa on siis vain optinen harha, jota kamera ei näe. Testattu on moneen kertaan.

Tässä vielä linkki aiheesta. http://science.nasa.gov/headlines/y2005/20jun_moonillusion.htm

[q]nomic, 27.1.2008 12:40:

En uskalla, kun pelkään, että nainen lyö liian kovaa. Mut joskus kännissä, kun ei ole mitään menetettävää, vois kokeilla tota. :D
[/q]

Sinällään hauskaa et tarkotin hitillä listaykköstä tai muuta vastaavaa menestystä.
Mut ehkä se oon vaan minä.

Oon muuten huomannu semmosenki jutun et mitä pahemmin naisia tylyttää, sitä enemän ne tykkää.

Vai mitäs pidätte seuraavista tilanteista:
Nainen lähestyy pöytää: -Mahtuuks tähän?
Minä: -Riippuu kui levee perse sul on.
Nainen hymyilee leveesti ja istahtaa viereen.

Hetken päästä naisen ystävä palaa pöytään karaokelappua viemästä.
Minä: -Kai se juontaja nyt edes masens sut kertomalla et laulamaan on joku parin tunnin jono?
Nainen: -No joo, olihan siinä aikalailla jonoa, ei tainnu tykätä musta.
Minä: -No piitäähän siinäki joku naamaraja olla et ketä päästää laulamaan.
Ja taas tykättiin kauheesti.

Ja eilen huomasin et naiset kännissä on pahempia ahdistelijoita ku miehet ikinä. Onko se niin vitun vaikeeta luoda keskustelua ilman et kyöhnätään iholla kii? Ois ollu pariinki otteeseen ahdistelusyytteen paikka.

Ihme olentoja noi naiset.

että Kevät on tulossa

Olen huomannut että elän unelmaani! Kova työ palkitaan

O