Olen huomannut
- « Edellinen
- 1
- ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- ...
- 67
- Seuraava »
[q]sapeli, 8.3.2009 16:29:
Sitä tottakai tarkoitin idiootilla. Eihän ne omasta mielestään idiootteja ole, tietenkään.
[/q]
Ei kukaan ole idiootti kuin vain hetkittäin ;)
[q]REivaaja, 8.3.2009 16:30:
---
sapeli, 8.3.2009 16:29:
Sitä tottakai tarkoitin idiootilla. Eihän ne omasta mielestään idiootteja ole, tietenkään.
---
Ei kukaan ole idiootti kuin vain hetkittäin ;)
[/q]
Joillain niitä hetkiä tuntuu olevan usemmmin kuin toisilla, eikä se vaadi toisaalta kuin vain yhden hetken niin jonkun muun bileet voi olla pilalla.
[q]sapeli, 8.3.2009 16:32:
Joillain niitä hetkiä tuntuu olevan usemmmin kuin toisilla, eikä se vaadi toisaalta kuin vain yhden hetken niin jonkun muun bileet voi olla pilalla.
[/q]
toi nyt oli tollanen ''kaikki on jossain hyviä'' läppä. Totta turiset. Kuhan et vaan pistä muiden vastuulle omaa oloasi liiaksi :) (en epäile, enkä alennu. Totean)
[q]REivaaja, 8.3.2009 16:40:
---
sapeli, 8.3.2009 16:32:
---
toi nyt oli tollanen ''kaikki on jossain hyviä'' läppä. Totta turiset. Kuhan et vaan pistä muiden vastuulle omaa oloasi liiaksi :) (en epäile, enkä alennu. Totean)
[/q]
En en, ja ihan hyvä pitää tuokin mielessä. Tietty on päiviä kun kukaan kaveri ei saa mieltä piristettyä, ja toisaalta päiviä kun mua saa ohitella ja kampitella ja viskoa oluttuopeilla eikä silti saa hymyä pois naamalta.
Usein vaan tullut huomattua että yksi hymy tai kohteliaisuus voi yllättäen pelastaa kun on muuten mälsä mieli, ja toisaalta yksikin negis kommentti tai ohitus voi tönäistä neutraalin olotilan alamäkeen.
Mun ainakin siis kannattaa tähdätä bileisiin missä tuollaisia alamäkeen tönimisiä tapahtuu vähemmän, ja hymyilyä enemmän.
olen huomannut, että mulla on siisteintä bileissä silloin kun oon selvin päin. Eli tästä lähin tää muija bilettää redbull-vesi-linjalla. Kaveritki kiittää, kun pääsee autokyydillä
[q]La Petite, 8.3.2009 20:17:
olen huomannut, että mulla on siisteintä bileissä silloin kun oon selvin päin. Eli tästä lähin tää muija bilettää redbull-vesi-linjalla. Kaveritki kiittää, kun pääsee autokyydillä
[/q]
oon muuten huomannut saman.. ja rahatkin säästyy :)
Että palapeliä on hirveän vaikea rakentaa, kun suurin osa palasista on hukassa.
[q]Zeratul, 26.1.2008 12:51:
---
Mut kokeileppa joskus, hetken tuijotat oikeen kiivastii jonku neidin kasvoja ja sit toteet et: Viikset! On ne!
Takuuvarma hitti! :)
[/q]
En uskalla, kun pelkään, että nainen lyö liian kovaa. Mut joskus kännissä, kun ei ole mitään menetettävää, vois kokeilla tota. :D
[q]vilna, 30.7.2008 09:03:
---
Aurinkoneiti, 24.7.2008 15:14:
, että tanssiessa on helppo ratkaista ongelmia.
---
...että tanssiminen on tylsempää jos ei ole ongelmia! :)
[/q]
On tylsempää, jos musa on niin tylsää, ettei edes huvita tanssia.
Eilen huomasin, tai oikeestaan keksin, frisbeen syvimmät salaisuudet. Onko ees eniten ikinä miesten keksimä rantalaji! Koko lajin tarkotushan on selvästi saada mahollisimman pienellä energiankulutuksella lihansa liikkeelle vastakkaisen sukupuolen silmien iloks... Hyi meitä miehiä.
Listalla seuraava havainto on se, et kello on jo hurjan paljon, vois lähtee kohtaa hietsuun heittelee frisbeetä. :)
että ajattelen liikaa
..että jos on jo valmiiksi paha mieli, ei todellakaan kannata lukea uutisia
[q]Inferno@Tre, 23.11.2009 19:13:
---
Liian paljon muistettavaa unohtuu loputkin vähät.
[/q]
Ei oo ees liikaa, kaikki vaa menee sekasi mun pääs
olen huomannut että pessimisti ei pety... ja että kesä meni aika helvetin nopeesti
Jotku ihmiset pysyy samoina kusipäinä vaikka antavat toisen käsityksen
Että mu vanha kirjanpito kusee ja paljon...... Tervetuloa rästit <3<3<3<3<3
Maksoin myös pari tonnia liikaa alvia yhessä kuussa. Näillä mennää.
...että tää on mun eka postaus.
[q]katjastiina, 11.2.2007 16:52:
Aivan se olisi kyllä tosi ikävää, musta ihme juttu tossa on se että elämässä voi saada kaiken, kait:0
[/q]
olen myös huomannut että sen kaiken voi menettää, tai sitä kaikkea voi lakata arvostamasta
[q]kottarainen, 17.4.2007 23:02:
Joo hyi saatana, iski kerran pakaraan ja kaksi ryömi paidan sisään kun tallasin tietämättäni maapesään*poks*Syystäkin pelkään..juoksin silloin lähemmäs kilometrin parvea pakoon*puistatus*
[/q]
joo, mulleki on sanottu niin monta kertaa että oo paikallas ni ne ei pistä, mut sillon ku oltiin pienii ja mun sisko sit oli paikallaan, ni amppari meni sen puseron sisään niskasta ja pisti.
että se siitä teoriasta...
Olen huomannut että elän unelmaani! Kova työ palkitaan
- « Edellinen
- 1
- ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- ...
- 67