Virallinen Apple topic
- « Edellinen
- 1
- ...
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- ...
- 104
- Seuraava »
[q]Sallakat, 2.7.2009 11:53:
---
juu-zo, 1.7.2009 22:01:
jaahas taidampa aloittaa pian kunnolla kirjoittelemisen tällekkin threadille. eli tuli ostettua kaverin kautta usasta iphone 3g 16gb. unlockattu malli joten omalla saunalahdella mennään. pitäisi saapua hyppysiin reilun viikon kuluttua. sitten tositoimissa pinch in ja pinch out *nauru**nauru**iloinen*
---
jos kerran tota kautta hankit niin mikset samantien pyytäny frendiäsi tuomaan S mallia? johan se siellä myynnissä on mun mielestä.
[/q]
Veikkaisin siksi, koska se kuumenee, kuin silitysrauta!
[q]Skenemursu, 30.12.2008 06:25:
mutta se ihmettyttaa etta miten taa uusi akku voi kestaa paljon kauemmin kuin se alkuperainen mika tuli konee mukana. jotain 5h yli menee nyt jo...
[/q]
Akkuteknologia tietty kehittyny (ja vara-akkujen speksit ei välttämättä oo samat ku alkuperäisen). Mutta myös softapuolella on varmasti tapahtunut kehitystä. Niinku Vistassa esim on paljon paremmat virransäästöominaisuudet ku xp:ssä niin eiköhän Applellaki oo samanmoista tapahtunna.
[q]Beliar, 2.7.2009 12:42:
---
Sallakat, 2.7.2009 11:53:
---
juu-zo, 1.7.2009 22:01:
jaahas taidampa aloittaa pian kunnolla kirjoittelemisen tällekkin threadille. eli tuli ostettua kaverin kautta usasta iphone 3g 16gb. unlockattu malli joten omalla saunalahdella mennään. pitäisi saapua hyppysiin reilun viikon kuluttua. sitten tositoimissa pinch in ja pinch out *nauru**nauru**iloinen*
---
jos kerran tota kautta hankit niin mikset samantien pyytäny frendiäsi tuomaan S mallia? johan se siellä myynnissä on mun mielestä.
---
[/q]
Lähinnä syynä että en näe vielä syytä miksi maksaa huomattavasti s mallista enemmän koska siinä on kompassi? muuta etua en siinä uusimman 3.0 päivityksen myötä näe 3g malliin. Muut ohjelmat ja ominaisuudet kun hoituu hyvin jailbreakatussa iphonessa softien avulla.
[q]San Mejor, 8.12.2008 16:18:
Mielenkiintoista luettavaa..
Apple Tells Users "Get a Mac... Antivirus Program"
[/q]
Niin tämäkin. http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=35957&tyyppi=1
uu-uuuh tänään <3
Tällästäkin tuli luettua tuossa mm. jailbreakkauksesta: http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=38289&tyyppi=1
[q]juu-zo,
---
---
Lähinnä syynä että en näe vielä syytä miksi maksaa huomattavasti s mallista enemmän koska siinä on kompassi? muuta etua en siinä uusimman 3.0 päivityksen myötä näe 3g malliin. Muut ohjelmat ja ominaisuudet kun hoituu hyvin jailbreakatussa iphonessa softien avulla.
[/q]
jaano eihän se dollareissa maksa juuri mitään, mun mielestä. mutteipä siinä mitään, itsekin tyytyväinen "tavis" 3G:n omistaja, ei mitää aikomustakaan S-mallia miettiä varsinkaan tän firmispäivityksen jälkeen <3
[q]Sallakat, 17.6.2009 10:05:
uu-uuuh tänään <3
Tällästäkin tuli luettua tuossa mm. jailbreakkauksesta: http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=38289&tyyppi=1
[/q]
Ruottalaiset ties että klo 20.00 aukeis linjat itunesissa :)
[q]Jussi Lius, 9.7.2009 15:32:
Mutta niin, kuin totesin aikaisemminkin niin Nokian N97 malli on auttamatta myöhässä sen 6-9kk. (IMO)
[/q]
Tätä mä en kyl allekirjoita. Jos speksejä katsoo, niin känny on itseasiassa ihan markkinoiden terävintä kärkeä, se missä ollaan jäljessä, on just toi karkkiosasto. Toisaalta karkkiosasto on sellainen, jota voi viilata jälkikäteen, jotain muistia, qwertyä tai 3.5mm plugiliintäntää on vähän hankala lisätä...
Not so nice feature
Tutkija: Kaikki maailman iPhonet voi kaapata tekstiviestillä
[q]ville, 9.7.2009 20:33:
---
Jussi Lius, 9.7.2009 15:32:
Mutta niin, kuin totesin aikaisemminkin niin Nokian N97 malli on auttamatta myöhässä sen 6-9kk. (IMO)
---
Tätä mä en kyl allekirjoita. Jos speksejä katsoo, niin känny on itseasiassa ihan markkinoiden terävintä kärkeä, se missä ollaan jäljessä, on just toi karkkiosasto. Toisaalta karkkiosasto on sellainen, jota voi viilata jälkikäteen, jotain muistia, qwertyä tai 3.5mm plugiliintäntää on vähän hankala lisätä...
[/q]
Snadisti ollaan n97:ssa kyllä varsinkin käyttis ja käytettävyysosastolla jäljessä HTC:ta, jos vertaa vaikka HTC Touch Pro 2:een, jota se kait on lähinnä HTC:n mallistosta
videoarvostelu:
http://www.newdawn.fi/tekno/?p=21 pt.1
http://www.newdawn.fi/tekno/?p=18 pt.2
[q]ezzy, 9.7.2009 20:43:
Snadisti ollaan n97:ssa kyllä varsinkin käyttis ja käytettävyysosastolla jäljessä HTC:ta, jos vertaa vaikka HTC Touch Pro 2:een, jota se kait on lähinnä HTC:n mallistosta
[/q]
Käytettävyys on joo jäljessä ja tuskin sitä kukaan kieltää.
Käyttiksestä en ihan varma olisi, imo symbiania dumataan aika tavalla, mutta kun ottaa huomioon, että sillä voi pyrittää lähes 10 sovellusta samaan aikaan ja puhelin on silloin täysin toimiva ja akku kestää päivän... niin ei se nyt ihan paska voi olla. Väittäisin että pelkästään tyylikkäillä ikoneille, paremmalla käyttöliittymäsuunnittelulla ja kivoilla taustakuvilla jengin mielipide symbianista muuttuisi aika tavalla. Lyhyesti sanottuna karkki puuttuu ja ton takia jengi dumaa vaikka mahdollisuuksia kyllä olisi.
Mit HTC touch pron tulee, niin kyseessä on enemmän businesslaite: ei 3.5mm jakkia, ei kunnon levyä, kamera keskinkertainen ilman linssisuojusta, mutta näppiksessä 5 riviä. Enemmän "vapaa-aikaan" on tarkoitettu mallit joissa ei ole qwertyä, mutta näiden puute taas rampauttaa htc:n "multimedialinjaa" niin paljon, että itselle ne ei olisi vaihtoehto.
[q]tomii, 2.8.2009 17:10:
Pakko ihmetellä, että miksi jengi hehkuttelee iPodeja. Tuli hommattua tollanen iPod Nano 8gt (4th gen.) ja joutuu kyl todeta, että mun vanha Creativen mp3-soitin hakkaa tän kyl joka osa-alueella, ulkonäköä lukuunottamatta. Käytettävyydessä aika vitun kaukana ton mun Creativen tasosta. Onneksi ostin käytettynä ja sain vielä halvalla, koska jos tästä olisi maksanut sen täyden hinnan mitä keskimäärin huudellaan kaupoissa, niin nyt kyllä harmittaisi. En nyt tarkoita, että laite olisi mikään susi, mutta on täs kyl Applen hypekoneisto tehny hiton hienoa duunia, että jengi mieltää nämä itsestäänselvästi huippuhelpoiksi laitteiksi ja käytettävyyden riemuvoitoiksi. Näin ei todellakaan ole.
[/q]
Osoittaa että makunsa kullakin, itse heitin kans ipod touchin (ja navigaattorin ja pokkarikameran) romukoppaan Nokia 5800xm:n ostaessani. Ei o kyllä enää mitään tarvetta koskea laitteeseen johon ei saa mitään korvaavia softia asennettua (jotka korjais jotain applen yhteensopivuusongelmia itseni kanssa) tai vaikka soiteltua flac, ogg, mod, xm, it, s3m filuja. Ei tainnu olla iTouchissa ees customoitavaa EQ:a, pelkkiä presettejä. Äänenlaatukin on lähes yhtä hyvä ja EQ:lla saa vielä muokattua mieleisekseen. Ei toikaan täydellinen ole, mutta saapahan ainakin itse muokata sellaiseksi kuin haluaa, jos osaa.
odottavan aika on piiiiitkääää...!
mutt pieni probleema tuli kyl eteen, ei niinkään hardwarepohjainen.. eli yritän rekkaantua hopeinenomena.nettiin mutt prkl se vahvistuskoodikuva on niin epäselvä ettei oo mitää toivoa selvittää mitkä kirjaimet/numerot siinä on miten kukaa on voinu päästä sinne rekisteröitymään jos kerran tollasta perhana!??
edit: taas hieman nopeasti reagoitu ennenku luettu se kuuluisa pienellä kirjotettu teksti missä selkeät ohjeet... ;P
iphone 3.0 lataa :P ROXXOR!!!
[q]Jussi Lius, 9.7.2009 21:32:
---
ville, 9.7.2009 20:33:
---
Jussi Lius, 9.7.2009 15:32:
---
---
..tuolla 6-9kk tarkoitan sitä, että liian kauan meni että päästiin tuolle tasolle sitten N95.. koska kilpailijoilla Apple ja HTC ainakin.. ovat olleet speksien mukaan jo lähes tuolla tasolla jo jonkinaikaan.. Qwertyn hypettäminen on jo hieman vanha juttu.. koska kyseinenhän näppäimistö on jo ollut sitten ensimmäisen Communicatorin.
Tässä oma henk. kohtainen plus/miinus eroavaisuudet..:
Apple
=====
+ hyvä näyttö
+ kohtalainen käyttöliittymä
- kaikki muu sitten maksaakin tai on jollain tavalla lukittu.. jne. jne
Nokia
=====
+ hyvä näyttö
+ hyvä kamera
--- käytettävyys
--- bugisuus/muut ongelmat.. myös rakenteelliset esim. parta jää puhuessa näppäimien väliin -> köyhänmiehen handsfree.. kun luuri on poskes kiinni [henk. nähty tapaus] :D
--- laturi hässäkät (töissä joutuu ihan riittävästi ihmettelemään et mikä laturi mihinkin malliin..)
HTC
=====
+ kohtalaisen hyvä ja iso näyttö
+ käytettävyys sekä muotoilu
+ toimivuus sekä app's
+ lataus SUORAAN USB eli miniUSB käy puhelimeen suoraan.. HUOM! HUOM! ;)
- uutta versiota odotellessa.. missä siis Noksumaiset muistin sekä näytön päivitykset. ;)
- jussi
[/q]
Mistä malleista sä puhut vai laitatko siis nyt kaikkien valmistajien laitteet samaan nippuun?
onhan tossa N97:ssa vähän tehoton cpu kyllä kilpailijoihin verrattuna, tosin suurin osa taitaa tuijottaa pelkkiä megahertsejä yhtä paljon kuin megapikseleitäkin.
n97:ssa on lataus microUSB:stä. ja lähes kaikissa on kans applikaatioiden siirto/asennusmahdollisuus suoraan usb -> luuriin tai luurin selaimella ja asennus itse luurissa.
toi htc näytti arvostelussa kyllä todella kivalta, mutta kuten villep sano, niin pelkällä teemalla(MyPhone, iDesk tai vaikka android-teema M1) saa symbianista paljon siedettävämmän
ja HTC herossa on 3.5mm plugikin
[q]Jussi Lius, 9.7.2009 21:46:
---
ville, 9.7.2009 20:59:
Mit HTC touch pron tulee, niin kyseessä on enemmän businesslaite: ei 3.5mm jakkia, ei kunnon levyä, kamera keskinkertainen ilman linssisuojusta, mutta näppiksessä 5 riviä. Enemmän "vapaa-aikaan" on tarkoitettu mallit joissa ei ole qwertyä, mutta näiden puute taas rampauttaa htc:n "multimedialinjaa" niin paljon, että itselle ne ei olisi vaihtoehto.
---
Jannuhan vetää HTC'sta ihan mutu tunteel ny.. ;D
No eipä se mitään.. jokainen valkkaa sen oman puhelimen niihin omiin tarpeisiin niin kuin itse näkee parhaakseen.
- jussi
[/q]
?
En mä tiedä mistä sä puhut mutta:
- touch pro 2:ssa ei ole 3.5mm liitäntää
- sen kamera on aika kökkö ja siinä ei ole linssisuojusta (=pitkässä juoksussa turha)
- muistia on puoli gigaa, jota voinee pitää aneemisena multimediakäyttöön
=> Tämä laite ei ole tarkoitettu kilpailemaan N-sarjan kanssa, vaan businesspuolelle eli E-sarjan kanssa.
[q]Jussi Lius, 9.7.2009 21:32:
..tuolla 6-9kk tarkoitan sitä, että liian kauan meni että päästiin tuolle tasolle sitten N95.. koska kilpailijoilla Apple ja HTC ainakin.. ovat olleet speksien mukaan jo lähes tuolla tasolla jo jonkinaikaan.. [/q]
Kerro mulle missä kaikissa luureissa tässä maailmassa on:
- 32G muistia sisällä ja muistikortti päälle
- Varsin jees kamera linssisuojalla ja salamalla
- a-gps+kompassi
- kosketusnäyttö
- qwerty
- moniajo
- bluetooth 2.0
- wlan
- hsdpa
- 3.5mm kuulokeliitäntä
Mulle kun ei tule mieleen yksi puhelin, ehkä olen missannut ne kaikki muut?
(ei sinällään, pelkät speksit ei puhelinta tee, mutta kyllähän toi on hemmetin vakuuttava lista ja taitaa olla ainoa maailmassa)
Ulkoinen usb kovalevy nakyy vain Disk utilitylla. mika eteen?
Eli mun vanha PB 12" vaati isomman kovalevyn ja vaihdoin kovun sisaan ja otin vanhan ulos ja laitoin kuoriin. Missaan vaiheessa se ei nakynyt finderissa muuta kuin minun Minimacissa... muissa koneissa se loytyi vain disk utility kautta. viikko sitten Minimac poksahti sahkopiikin vuoksi ja nyt pitais kaivaa jotain tiedostoja silta kovulta...
disk utilities infot nayttaa talta:
Name : Macintosh HD
Type : Volume
Disk Identifier : disk1s3
Mount Point : Not mounted
File System : Mac OS Extended (Journaled)
Connection Bus : USB
Device Tree : IODeviceTree:/PCI0@0/EUSB@1D,7
Writable : Yes
Universal Unique Identifier : 54291E3E-523C-31F1-B228-1D31F6926C10
Capacity : 55.8 GB (59,877,387,264 Bytes)
Owners Enabled : No
Can Turn Owners Off : Yes
Can Be Formatted : Yes
Bootable : Yes
Supports Journaling : Yes
Journaled : No
Disk Number : 1
Partition Number : 3
Repair Disk sanoo nain:
Verify and Repair volume Macintosh HD
Checking Journaled HFS Plus volume.
Checking Extents Overflow file.
Checking Catalog file.
Invalid key length
Volume check failed.
Error: Filesystem verify or repair failed.
mitenkas paasisin sisaan tohon kovun fileihin jotta saisin ne ainakin oleellisimman kopioitua talteen?
ahhh pientä säätöö eka ku ei meinannut pinkoodin laitto tms onnistuu ja aktivointi mutt nyt skulaa. siis ääkkösetkin ja kaikki wau <3
heeeelvetin pähee juttu!
Jokainen käyttäkööt ja löytäkööt itselleen sopivan puhelimen.
Musiikki, nettisurffi ja viihdekäyttöön (noi pelit pyörii miellyttävästi iPhone, nimimerkki koukussa muutamiin) on omansa, enemmän työkäyttöön etc omansa.
Osa siinä välissä.
Jokaiselle jotakin.
Mutta:
[q]ville, 9.7.2009 22:21:
- Varsin jees kamera linssisuojalla ja salamalla
[/q]
Mä en o ymmärtän tätä puhelimen kamerajuttua alkuunkaan.
Loppupeleissä siitä kännykän kamerasta ei koskaan saa kuin kohtuullisen hyvissä olosuhteissa ellei kokoa pakosta lähdetä suurentamaan.
Onhan se kiva olla olemassa ja laatu riittää ns "muistilappu" käyttöön mut ei tollaselta voi mun mielest vaatia paljoa.
Kamerat kameroina...
Kamera on mun mielest se viimeinen valintakriteeri puhelinta etsiessä.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- ...
- 104
- Seuraava »