Virallinen Apple topic
- « Edellinen
- 1
- ...
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- ...
- 104
- Seuraava »
[q]mku, 28.6.2008 21:09:
---
hallucinogen, 28.6.2008 20:39:
Mese ei muutes toimi iphonella :). Ainakaan se mitä Sonera tarjoaa.
---
Meebo.com on parempi kuiteski :)
[/q]
Installerin kautta saa Apollo nimisen IM-softan joka toimii ihan nätisti.
[q]Jussi Lius, 8.7.2009 13:41:
Uudessa iPhonessa.. kieltämättä on yksi uusi hyvä sovellus.. nimittäin kompassi. Kun se vielä yhdistetään kartta navikointiin GPS paikannuksen lisäksi..
[/q]
Kompassi on kyllä kohtuu kiva keksintö ja tuo löytyy jo osasta Nokian puhelimia. Toimii myös navigoidessa.
---
virtuaali kalja
[/q]
Tää on salee kova! :D
Sanoisin et Applea parempia ns. älypuhelimia tekee tällähetkellä HTC:
http://www.htc.com/europe/product.aspx
..kun jätetään kaiken maa-ilma 'lelu' sovellukset (esim. sytkäri, pulssimittari, virtuaali kalja, jne. jne.) poijes.
[/q]
En olisi kyl ihan samaa mieltä.
Nykyisin puhelinmarkkinat tuntuu jakaantuvan yhä pienempiin segmentteihin, joista jokainen palvelee omaa käyttäjäkuntaansa yhä paremmin. Muutama esimerkki:
- Jos haluaa karkkia, leikkiä jollain pelillä/appsilla ja mp3 kuuntelu on todella tärkeää, mutta fyysinen qwerty, kameran laatu ja softien moniajo eivät ole tärkeitä, iphone on loistava
- Jos haluaa pikkusen karkkia, markkinoiden parhaimman qwertyn, paljon sovelluksia, toimistosovellukset mutta ei kaipaa hyvää kameraa tai 3.5mm kuulokeliitäntää, joku htc:n touch pro 2 on hyvä
- Jos haluaa mp3:a, suht laadukkaan kameran, moniajon, ok tason qwertyn ja helpon sosiaalisten medioiden jatkuvan "online tilan", mutta ei välitä karkista, heikommasta käyttöliittymästä tai "turhista" appseista, n97 on jees
=> IMO nykyisin ei ole olemassa sitä "täydellistä" puhelinta, vaan kyse on enemmän siitä mitä käyttää itse ja mitkä tarpeet kokee itselle tärkeiksi. Jengi helposti unohtaa tämän ja alkaa mainostaa yhtä luuria kaikille sopivaksi ja täydelliseksi valinnaksi.
Esim mä en ikinä voisi ottaa iPhonea koska siitä puuttuu qwertyä, kamera kusee ja laite ei kykene moniajoon. Touch pro 2 taas ei voisi olla valinta, koska muistia ei ole, 3.5mm liitäntä puuttuu ja kamera kusee. Siten omaan käyttöön Nokia n97 on toistaiseksi paras valinta, mutta ei sekään täydellinen ole. Jos saisin jotain toivoa niin näppäimistö tarvitsisi neljännen rivin, käyttistä pitäs kuorruttaa karkilla, sympparin käytettävyys tarvis upgraden ja sovelluksia voisi olla enemmän.
ps gps sovelluksessa aika standardi nykyisin on a-gps+kompassi. Löytyy myös nokioista ja jos kiinnostaa katsoa niin tämä video ja alkaa about 4 minuutin kohdalta:
iAlertU <3 haha. tällä saa säikyteltyä kavereita ja vielä ikuistettua kuvan.
Jahas... Iphone 3.1.2 tullu jakoon...
Täytynee päivittää.
Alko jo huolella vituttaa toi 3.1 jäätyminen..
[q]Wert, 9.10.2009 09:26:
Jahas... Iphone 3.1.2 tullu jakoon...
Täytynee päivittää.
Alko jo huolella vituttaa toi 3.1 jäätyminen..
[/q]
latinkiin. =D
ihmetyttää toi softaspedeily kun tietokonepuolella aika vähän tota bugailuu ni miks tossa sit noita on niin vitusti!? =/
[q]Chantola, 9.10.2009 10:20:
---
ihmetyttää toi softaspedeily kun tietokonepuolella aika vähän tota bugailuu ni miks tossa sit noita on niin vitusti!? =/
[/q]
Applella tuntuu olleen kyllä viime aikoina testauksen kanssa hommat pahasti metsässä.
Mielenkiintoista luettavaa..
Apple Tells Users "Get a Mac... Antivirus Program"
ideoita mista loutaisin Mac OS 9 mun Ibookkiini? akkiseltaan ei pirata baysta ainakaan loytynyt.. ja ei taida apple kauppakaan enaa pitaa hyllyssa =)
ostin juuri vanhaan powerbookkiin uuden akun... melkein 100e :(
mutta se ihmettyttaa etta miten taa uusi akku voi kestaa paljon kauemmin kuin se alkuperainen mika tuli konee mukana. jotain 5h yli menee nyt jo...
[q]laite, 9.7.2009 09:12:
---
Jussi Lius, 8.7.2009 13:41:
Uudessa iPhonessa.. kieltämättä on yksi uusi hyvä sovellus.. nimittäin kompassi. Kun se vielä yhdistetään kartta navikointiin GPS paikannuksen lisäksi..
---
Kompassi on kyllä kohtuu kiva keksintö ja tuo löytyy jo osasta Nokian puhelimia. Toimii myös navigoidessa.
[/q]
Mitä jengi tekee nykyaikana kompassilla? EN o kyllä ikinä (tätä ennen) kuullut kenenkään käyttävän kompassia navigoidessa muualla kuin metsässä suunnistusharrastuksen yhteydessä O_o
[q]ezzy, 9.7.2009 13:21:
---
laite, 9.7.2009 09:12:
---
Jussi Lius, 8.7.2009 13:41:
---
---
Mitä jengi tekee nykyaikana kompassilla? EN o kyllä ikinä (tätä ennen) kuullut kenenkään käyttävän kompassia navigoidessa muualla kuin metsässä suunnistusharrastuksen yhteydessä O_o
[/q]
Onhan toi ihan kiva kun kävelee oudossa kaupungissa (mielellään helvetillisessä kännissä). Kartta kääntyy aina "oikein päin" joten on helppo siirtyä paikasta a paikkaan b.
Nooh, ilmankin tietty pärjää mutta on tosta ollut apuakin.
[q]laite, 9.7.2009 13:24:
Onhan toi ihan kiva kun kävelee oudossa kaupungissa (mielellään helvetillisessä kännissä). Kartta kääntyy aina "oikein päin" joten on helppo siirtyä paikasta a paikkaan b.
[/q]
Eihän se sillon oo kompassi ...tai sit mul naksahti jotain päässä eikä perus logiikka enään toimi. Jos ylhäällä kokoajan pohjonen, niin sillon se kartta on samoin päin koko ajan. Jos se taas kääntää kartan menosuunnan mukaan (niinku autojen GPS), niin sillonhan se ei oo kompassi..
[q]whispering, 9.7.2009 13:34:
---
laite, 9.7.2009 13:24:
---
Eihän se sillon oo kompassi ...tai sit mul naksahti jotain päässä eikä perus logiikka enään toimi. Jos ylhäällä kokoajan pohjonen, niin sillon se kartta on samoin päin koko ajan. Jos se taas kääntää kartan menosuunnan mukaan (niinku autojen GPS), niin sillonhan se ei oo kompassi..
[/q]
Niin siis toi kääntää kartan aina niin että pohjoinen osoittaa pohjoiseen.
Kyllä toi oma 3G täytyy laittaa myyntiin ja kaveri saa roudaa Italiasta GSn tilalle palkkapäivän jälkee.. :)
[q]Skenemursu, 30.12.2008 06:25:
mutta se ihmettyttaa etta miten taa uusi akku voi kestaa paljon kauemmin kuin se alkuperainen mika tuli konee mukana. jotain 5h yli menee nyt jo...[/q]
Kai Applenkin akut kehittyy ajan saatossa ;-)
[q]juu-zo, 1.7.2009 22:01:
jaahas taidampa aloittaa pian kunnolla kirjoittelemisen tällekkin threadille. eli tuli ostettua kaverin kautta usasta iphone 3g 16gb. unlockattu malli joten omalla saunalahdella mennään. pitäisi saapua hyppysiin reilun viikon kuluttua. sitten tositoimissa pinch in ja pinch out *nauru**nauru**iloinen*
[/q]
jos kerran tota kautta hankit niin mikset samantien pyytäny frendiäsi tuomaan S mallia? johan se siellä myynnissä on mun mielestä.
iPhone 3GS 32GB
24 kk:n sopimus
22,00 /kk + Minun Sonera -liittymän kk-maksu, alk. 1,99 /kk*
528 + Minun Sonera -liittymän kk-maksu, alk. 1,99 /kk*
12 kk:n sopimus
47,00 /kk + Minun Sonera -liittymän kk-maksu, alk. 1,99 /kk*
564 + Minun Sonera -liittymän kk-maksu, alk. 1,99 /kk*
iPhone 3GS 16GB
19,00 /kk + Minun Sonera -liittymän kk-maksu, alk. 1,99 /kk*
456 + Minun Sonera -liittymän kk-maksu, alk. 1,99 /kk*
41,00 /kk + Minun Sonera -liittymän kk-maksu, alk. 1,99 /kk*
492 + Minun Sonera -liittymän kk-maksu, alk. 1,99 /kk*
iPhone 3G 8GB
15,00 /kk + Minun Sonera -liittymän kk-maksu, alk. 1,99 /kk*
360 + Minun Sonera -liittymän kk-maksu, alk. 1,99 /kk*
33,00 /kk + Minun Sonera -liittymän kk-maksu, alk. 1,99 /kk*
396 + Minun Sonera -liittymän kk-maksu, alk. 1,99 /kk*
http://www.sonera.fi/Puhelin%20ja%20liittym%E4/iPhone+hinnat
[q]jUSSi, 30.12.2008 07:49:
---
Skenemursu, 30.12.2008 06:25:
mutta se ihmettyttaa etta miten taa uusi akku voi kestaa paljon kauemmin kuin se alkuperainen mika tuli konee mukana. jotain 5h yli menee nyt jo...
---
Kai Applenkin akut kehittyy ajan saatossa ;-)
[/q]
joo naemma vahan kuin viini... silla akussa lukee etta valmistettu 2004 =)
akun kayttoajaksi tuli melkein 6h, laitoin sen takas virtaan kun sanoi etta 9min jaljella.
kaytto oli aika vaisua eli selain, skype, email ja hieman photoshoppia. wlan oli paalla koko ajan ja nayton taustavalo lahes taysilla.
aika tyytyvainen tohon silla muistaakseni kun konee ostin silloin joskus niin ei se noin kauaa kestanyt yhdella latauksella.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- ...
- 104
- Seuraava »