Virallinen Apple topic
- « Edellinen
- 1
- ...
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- ...
- 104
- Seuraava »
[q]johannyt, 23.9.2006 21:17:
---
luode, 23.9.2006 19:47:
pidät minua siis aivan tyhmänä. kiitos.
---
öööh no anteeksi en mä pahalla tarkottanu :D tosta ekasta viestistä nyt vaan sain sitten väärän kuvan! ok no jos siis järjestelmäasetuksia ei löydy koko koneesta (!!) niin ehkäpä ne sais jotenkin asennuslevyltä palautettua, en valitettavasti tiiä sit enempiä. :/
[/q]
no nyt ymmärsit. ei koko koneelta löydy. yritin jo tuolta asennuslevyltä katsella, mutta en saannut vielä ainakaan silmiini tai sitten en vain osannut katsoa oikeista paikoista. yritän siis vielä. voihan pihvinuija. :D
[q]johannyt, 24.9.2006 11:44:
lähetin sulle maililla omani, en tiä toimiiko mut koklaa :D toiv se ei vedä sit sun konetta ihan jumiin :D niin ja mulla on siis viimeisin 10.4.7 os x. tosi kumma juttu kyl :/
[/q]
toimii vou. kiitos ja ylistys!
Brändi, imago ja maine muodostuvat kohderyhmän mielikuvista ja mielipiteistä. Applen on helppo myydä mitä vain, koska a) se hoitaa markkinoinnin pirun hyvin b) puskaradio toimii = ilmaista brändin vahvistamista. Mutta, jos tätä kaikkea osaa katsoa kriittisesti, huomaa kyllä totuuden sieltä välistä :) En lähde sen enempää fleimaamaan apple-käyttäjiä, mutta kannattaa joskus miettiä miten markkinointi vaikuttaa omaan ostokäyttäytymiseen.
[q]whispering, 3.2.2010 14:06:
---
Yallu, 3.2.2010 09:02:
Ööö...? Kai tiesit, että F-secure on yksi raskaimmista virustorjunnoista? Kun halpa kone jumittaa, syy on yleensä mukaan myydyn F-securen virusturva.
---
Aijaa, itellä kyllä ollu yks kevyimmistä. Vanhemmissa versioissa oli kyl jotain ajoittaisia nousuja...
Edit: ...ja valmistajan sivuilta: http://www.f-secure.com/fi_FI/products/home-office/internet-security/
"Toimituksen valinta, erityismaininnalla "kevein tietoturvaohjelmisto", Micro Actuel, Ranska, lokakuu 2009."
"F-Securen 2010 -tuoteversio sai erinomaiset testitulokset puolueettoman kansainvälisen AV-Comparativesin tekemässä viidessä tietoturvaratkaisujen vertailussa.
(...)
F-Securen vaikutus tietokoneen suorituskykyyn oli vain 3,6 % verrattuna tietokoneeseen, jossa ei ole tietoturvaohjelmaa. Kilpailevien tuotteiden keskiarvo on 11,1 %."
[/q]
Omien kokemusten mukaan tosiaan myös raskain ja paskin. Duunissa joutuu valitettavasti ajamaan tota.
testeissä näyttäis suoriutuvan suht ok.
http://www.av-comparatives.org/images/stories/test/summary/summary2009.pdf
[q]whispering, 3.2.2010 14:06:
---
Yallu, 3.2.2010 09:02:
Ööö...? Kai tiesit, että F-secure on yksi raskaimmista virustorjunnoista? Kun halpa kone jumittaa, syy on yleensä mukaan myydyn F-securen virusturva.
---
Aijaa, itellä kyllä ollu yks kevyimmistä. Vanhemmissa versioissa oli kyl jotain ajoittaisia nousuja...
Edit: ...ja valmistajan sivuilta: http://www.f-secure.com/fi_FI/products/home-office/internet-security/
"Toimituksen valinta, erityismaininnalla "kevein tietoturvaohjelmisto", Micro Actuel, Ranska, lokakuu 2009."
"F-Securen 2010 -tuoteversio sai erinomaiset testitulokset puolueettoman kansainvälisen AV-Comparativesin tekemässä viidessä tietoturvaratkaisujen vertailussa.
(...)
F-Securen vaikutus tietokoneen suorituskykyyn oli vain 3,6 % verrattuna tietokoneeseen, jossa ei ole tietoturvaohjelmaa. Kilpailevien tuotteiden keskiarvo on 11,1 %."
[/q]
Jostain kumman syystä lähes aina eniten prosessoritehoja syövä prosessi..
[q]Yallu, 3.2.2010 15:29:
Jostain kumman syystä lähes aina eniten prosessoritehoja syövä prosessi..
[/q]
En omassa koneessa käytä mitään aktiivisesti skannaavia virussoftia (koska ne kuitenkin hidastaa), mutta sen verran täytyy sanoa että nimenomaan F-Securen 2010-versio toi reippaan parannuksen nopeuden/keveyden suhteen.
[q]whispering, 3.2.2010 08:42:
Toimiiko Macin kovalevy jotenkin eritavalla? Vai onko niissä jo nykyään aina SSD levyt?
[/q]
En mä noista SSD-levyistä tiedä, mut siinä mielessä mäcci toimii eri tavalla et se tekee tollaset operaatiot itekseen, ja poistaa siis sen säädön.
[q]siveys, 3.2.2010 10:29:
Syöt varmaan myös joka aterialla veteen tehtyä kaurapuuroa, kävelet työmatkasi, haet vaatteesi kirpputorien ilmaislaatikoista, et koske alkoholiin, tiskaat tiskisi käsin ja peset nyrkkipyykkiä.
[/q]
no meikällä ainakin siellä kovolla on muutaki ku bäkappeja nii se on koneessa kii päivittäin. Mitä ongelmaa tossa on? Viissataa maksais mun vuokran ja ostais kaheks viikoks safkaa nii ei tarviis syödä sitä veteen keitettyä kaurapuuroa joka olis edessä jos sen laittais kiinni siihen tietsikkaan.
btw, työmatkojen käveleminen ja käsitiskaus on ihan suositeltavaa arkipäivän realismitsekkiä ihan itse kullekki aina välillä.
[q]Epailija, 26.1.2008 22:51:
---
Anselmi, 26.1.2008 11:47:
Yleensä kuluttujat ovat tottuneet saamaan jotain lisäarvoa jos maksavat enemmän.
---
Yleensä kuluttajat vain luulevat saavansa todellista lisäarvoa, mutta todellisuudessa he maksavat brändistä eli mielikuvista. Apple ei tässä suhteessa ole mikään poikkeus, vaan vain yksi muiden joukossa.
[/q]
Mutta mistä syntyvät brändit? Marimekko on brändi, mutta Tuijan talouskangas vaikka kuinka pieris ei ole brändi, toki siitä voi tulla brändi jossain tulevaisuudessa. Jos on ostamassa kännykkää, niin niillä markkinoilla Nokia on tunnetumpi brändi, kuin hongkongilainen "easy lee mobile", joka sinänsä on hassua, jos kuluttajat Nokian valitessaan vain luulevat saavansa jotain lisäarvoa, mitä he eivät todellisuudessa saa.
[q]mku, 10.1.2007 17:47:
etenkin tuossa SMS systeemissä on ihan uudenlainen lähestymistapa (ainakin mulle).
[/q]
millanen se sit on?
[q]tumpsi, 10.1.2007 18:08:
---
mku, 10.1.2007 17:47:
etenkin tuossa SMS systeemissä on ihan uudenlainen lähestymistapa (ainakin mulle).
---
millanen se sit on?
[/q]
http://www.apple.com/iphone/phone/ sielt sit klikkaat luurinkuvaa.
[q]thomas, 10.1.2007 18:10:
---
tumpsi, 10.1.2007 18:08:
---
mku, 10.1.2007 17:47:
---
millanen se sit on?
---
http://www.apple.com/iphone/phone/ sielt sit klikkaat luurinkuvaa.
[/q]
SMS
iPhone includes an SMS application with a predictive QWERTY soft keyboard that prevents and corrects mistakes, making it easier and more efficient to use than the small plastic keyboards on many smartphones.
eli mikä tos on nyt niin uutta, qwerty vai ennustava tekstinsyöttö? :D
(toki toi softanäppis on uudehko juttu, mut on seki nähty ekaa kertaa jo vuosii sit.)
[q]tbo, 3.2.2010 17:16:
no meikällä ainakin siellä kovolla on muutaki ku bäkappeja nii se on koneessa kii päivittäin. Mitä ongelmaa tossa on?
[/q]
Kenties se, että Annakins ei saa edes sitä 160 gigan kovalevyä täyteen, joten sillä ei ole mitään tarvetta laittaa sitä ulkoista kovalevyä vähän väliä takaisin kiinni läppäriin. Jos konetta kuljettelee ympäri kämppää tai matkoilla niin sen "turhan" kovalevyn kiinnittämisen unohtaa todella helposti. Sitten kun se levyrikko oikeasti iskee niin tulee itku puseroon.
[q]Viissataa maksais mun vuokran ja ostais kaheks viikoks safkaa nii ei tarviis syödä sitä veteen keitettyä kaurapuuroa joka olis edessä jos sen laittais kiinni siihen tietsikkaan.
[/q]
Ja se mitä sä voisit tehdä Annakinsin rahoilla on relevanttia siksi, että...?
hay guys. mun omenatalouteen kuuluu powermac g5 2,3 dp ja 20" cinema display.
ps. miks tää threadi on häröilyssä?
[q]Anselmi, 26.1.2008 11:47:
Yleensä kuluttujat ovat tottuneet saamaan jotain lisäarvoa jos maksavat enemmän.[/q]
Yleensä kuluttajat vain luulevat saavansa todellista lisäarvoa, mutta todellisuudessa he maksavat brändistä eli mielikuvista. Apple ei tässä suhteessa ole mikään poikkeus, vaan vain yksi muiden joukossa.
[q]thomas, 28.7.2006 15:54:
kyl ainakin non-intel macilla audacity toimii kuin junan vessa, audio recorderia pitäis varmaan joskus testata itsekin.
[/q]
not quite. mun powermacilla audacity tappaa äänikortin. välillä napsahtaa soundi poikki kesken soiton ja sit ei äänikortista lähde pihaustakaan, joskus pariin viikkkoon, toisinaan pariin tuntiin. äänieditori on kyl semmonen softa jota pc-puolelta kaipaan. sound forge or stfu.
[q]mku, 7.11.2006 09:53:
Adobelta on tulossa todella kova soundin käsittely softa, mutta ainakin nyt jaossa oleva Beta on vain Windowsille.. Luulisi silti että Mac tuki tulee myöhemmin muiden Adoben softien tapaan?
[/q]
hoplaa: http://www.stealthunit.net/message.aspx?intMessageID=318142&intBoardID=6
[q]mku, 7.11.2006 09:53:
Adobelta on tulossa todella kova soundin käsittely softa, mutta ainakin nyt jaossa oleva Beta on vain Windowsille.. Luulisi silti että Mac tuki tulee myöhemmin muiden Adoben softien tapaan?
[/q]
taitaa olla macillekin beta jo haettavissa.
[q]thomas, 7.11.2006 10:33:
jussis - kattos tästä:
[/q]
Asenna linux :
[q]Lost-Soul, 15.6.2006 12:08:
Eikös Cinema Displayt ole samoja näyttöjä kuin Dellit?
[/q]
Niissä on sama näyttöelementti, mutta Dellin näytöissä on empiirisen havainnoinnin perusteella epämiellyttävän jyrkkä kontrasti (ja spekseissäkin kontrastisuhde on isompi, mikä periaatteessa pitäisi olla hyvä asia mutta käytännössä tässä tapauksessa ei kyllä ole). Hyviä näyttöjä nekin on toki.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- ...
- 104
- Seuraava »