Virallinen Apple topic

Back to yleinen keskustelu O

[q]siveys, 3.2.2010 10:29:
---
Yallu, 3.2.2010 08:58:

No huhhuh.. Valkoinen Mäkki + Teranen limppu, tonnilla pääset.

---

Syöt varmaan myös joka aterialla veteen tehtyä kaurapuuroa, kävelet työmatkasi, haet vaatteesi kirpputorien ilmaislaatikoista, et koske alkoholiin, tiskaat tiskisi käsin ja peset nyrkkipyykkiä.

Just niinkuin Annakins tekee kans!
[/q]

En, mutta 500€:lla teen vaikka mitä kivaa..

Jos jätettäiskin se Ulkoinen teran limppu ostamatta ja laitettais sekin raha kiinni vaikka HP:n media palvelimeen ja siihen sitten pari terasta limppua, niin sit vois hoitaa backupit langattomasti ja vois katsella kaikkia kivoja leffoja ja valokuvia ja kuunnella musaa sen olkkarissa olevan PS3:n kautta..

[q]ezzy, 3.2.2010 10:51:
Mitä mä missasin?
[/q]
Varmaankin yhteyden niden kahden asian välillä, joista me ollaan viimeksi tässä topicissa "keskusteltu" :D

[q]siveys, 3.2.2010 10:01:
---
ezzy, 3.2.2010 00:17:
Veikkaan, ettei kysyjä ollut etsimässä 1500-1700e läppäriä :) Ihan villi veikkaus.

---

lol

oot ezzy varmaan ihan fiksu tyypi, mut sun kannattais ehkä vähän enempi meditoida sen ajatuksen ympärillä, että kaikki ihmiset ei ajattele ja toimi samalla tavalla kuin sinä :D
[/q]

Mitä mä missasin? Netin selailuun ja musan kuunteluun 1700e läppäri. Ootko nyt ihan tosissas?

Iphone Saksassa 99€

http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=33426&tyyppi=1

Vielä kun joku keksii että miten tuolta tilataan.

EDIT: Vai onko kyseessä täkäläinen kytky*ding*

öh... äh.. iMac 24" 8G muistilla himottais kovasti kuvien vääntöön ja musan tekoon.. mistähän reilun 2ke pierasis...

[q]nichrome, 10.8.2009 15:30:
Jos haluut puhelimeltasi paljon tuunattavaa ja säädettävää, iPhonen kanssa saa olla nysväämässä kaiken aina uusiksi isompien päivitysten jälkeen (itellä menee aina päivityksen jälkeen jailbreak uusiksi, OpenSSH sisään uusiksi, App storen ulkopuoliset softat uusiksi, jne jne). Eli paljon joustavammin varmasti tommoinen oma muokkaus onnistuu muilla luureilla.
[/q]

ja ilman jailbreakkausta varmaan ainoa luuri missä ei juurikaan säätöjä millekään ole :) ainakin kun vertaa symppariin, joka on just päinvastainen valikkohelvetti. Välimuotoa odotellessa :D

[q]luode, 24.9.2006 13:37:
toimii vou. kiitos ja ylistys!
[/q]

haa vau, hienoa! :)

mullakin uuden karhea macbook edessäni. en osaa kyl viel kunnolla käyttää mut eiköhän tää tästä kun ystävällistä apua oon saanut jo monesti

[q]Yallu, 3.2.2010 09:02:
Ööö...? Kai tiesit, että F-secure on yksi raskaimmista virustorjunnoista? Kun halpa kone jumittaa, syy on yleensä mukaan myydyn F-securen virusturva.
[/q]

Aijaa, itellä kyllä ollu yks kevyimmistä. Vanhemmissa versioissa oli kyl jotain ajoittaisia nousuja...

Edit: ...ja valmistajan sivuilta: http://www.f-secure.com/fi_FI/products/home-office/internet-security/

"Toimituksen valinta, erityismaininnalla "kevein tietoturvaohjelmisto", Micro Actuel, Ranska, lokakuu 2009."

"F-Securen 2010 -tuoteversio sai erinomaiset testitulokset puolueettoman kansainvälisen AV-Comparativesin tekemässä viidessä tietoturvaratkaisujen vertailussa.

(...)

F-Securen vaikutus tietokoneen suorituskykyyn oli vain 3,6 % verrattuna tietokoneeseen, jossa ei ole tietoturvaohjelmaa. Kilpailevien tuotteiden keskiarvo on 11,1 %."

Loppuvuodesta ostettu touch löysi jo uuden kodin. Hauskaahan sillä oli leikkiä jonkin aikaa, mut ei mulla niille surffailu jne ominaisuuksille oikein normisti ole edes käyttöä. Macbook riittää. Musaa varten ois ostoslistalla nyt nano :) ja vois ehkis tän macbookinkin vaihtaa uuteen..

[q]Annakins, 2.2.2010 09:21:
MacBook vai MacBook Pro? Niiden oleelliset erot?
[/q]
Mikä kenellekin sitten on oleellista. Erot tehossa ja värissä tulivatkin jo mainittua. Itselleni noilla ei ole väliä, mutta olisin ainakin henk. koht. kaatumassa Pron suuntaan syistä: 1) Valaistu näppis 2) Jämäkämmän oloinen. Tiedän tosin aika monta, jotka eivät maksaisi noista euroakaan ekstraa :)

kertokaa miten voi olla mahdollista, että miulta on kadonnut järjestelmäasetukset kokonaan.. tai ehkä enemmänkin tahtosin tietää miten saan ne takaisin.

[q]luode, 23.9.2006 15:16:
kertokaa miten voi olla mahdollista, että miulta on kadonnut järjestelmäasetukset kokonaan.. tai ehkä enemmänkin tahtosin tietää miten saan ne takaisin.
[/q]

ööh veikkaan että oot raahannu sen vaan pois dockista :D (siis se palkki missä on ohjelmakuvakkeita)

jos näin on käyny niin takasin saat sen sinne vaikka etsimällä ensin spotlightilla (omppu-space) "järjestelmäasetukset" ja klikkaamalla näytä kaikki ja sitten raahaat löytyneen linkin tonne dock-palkkiin.

macbook whitee odottelen kans tässä.. saatana että odottaminen on tuskaa

[q]johannyt, 23.9.2006 15:31:

ööh veikkaan että oot raahannu sen vaan pois dockista :D (siis se palkki missä on ohjelmakuvakkeita)

jos näin on käyny niin takasin saat sen sinne vaikka etsimällä ensin spotlightilla (omppu-space) "järjestelmäasetukset" ja klikkaamalla näytä kaikki ja sitten raahaat löytyneen linkin tonne dock-palkkiin.
[/q]

pidät minua siis aivan tyhmänä. kiitos.

[q]luode, 23.9.2006 19:47:

pidät minua siis aivan tyhmänä. kiitos.
[/q]

öööh no anteeksi en mä pahalla tarkottanu :D tosta ekasta viestistä nyt vaan sain sitten väärän kuvan! ok no jos siis järjestelmäasetuksia ei löydy koko koneesta (!!) niin ehkäpä ne sais jotenkin asennuslevyltä palautettua, en valitettavasti tiiä sit enempiä. :/

I *sydän* IBook, vaik nyt hieman harmittaa, että hommasin tän jo ajat sitten (tai no vuosi sitten), kun nyt olis tarjolla MacBoockeja...

En vieläkään osaa käyttää kaikkia herkkuja mitä täs on, mut joka päivä oppii jotain uutta.

I *sydän* Apple

*pimpmymac*
kävin ostamassa lisää muistia imaciin ja nyt on ilo ylimmillään
näitä on niin ihana pimppailla
I *sydän* mac

psst: pian on e-pisteeseenkin tulossa uudet imac 24"
siellä on jo 20" jota ihailin tänään, näyttöä oli jo sen verran paljon että tuli istun-leffateatterin-eturivissä-efekti
minkäköhänlainen seinä se 24" on??

[q]Saara, 23.9.2006 21:23:
I *sydän* IBook, vaik nyt hieman harmittaa, että hommasin tän jo ajat sitten (tai no vuosi sitten), kun nyt olis tarjolla MacBoockeja..[/q]

ei kandee suotta harmitella, mä hankin ibookkini vuodenvaihteessa ja kävi sama ajatus mielessä kun mb:t tuli markkinoille.

Lukemieni käyttäjäpalautteiden perusteella olen kyllä erittäin tyytyväinen että en alku huumassa mennyt vaihtamaan tätä.

[q]Lost-Soul, 15.6.2006 12:08:
Eikös Cinema Displayt ole samoja näyttöjä kuin Dellit?
[/q]

Niissä on sama näyttöelementti, mutta Dellin näytöissä on empiirisen havainnoinnin perusteella epämiellyttävän jyrkkä kontrasti (ja spekseissäkin kontrastisuhde on isompi, mikä periaatteessa pitäisi olla hyvä asia mutta käytännössä tässä tapauksessa ei kyllä ole). Hyviä näyttöjä nekin on toki.

O