P A C I F I Q U E . 2 0 0 6 : M Y S T È R E 4.3.2006 @

Back to tapahtumat O

Tulipa tilattua liput tänne...

[q]vtm, 7.2.2006 03:22:
---
UzU, 6.2.2006 19:06:
Tampereen bussi täynnä

Elikkäs tilaa eipi enää ole... Ellei tule jotain perusia tms..

Bussi lähtee siis klo 17.00 Tampereen linja-autoasemalta.

---

Oon maksanut 2kpl lippuja ja myös 2kpl matkoja tohon bussiin.
Mistä kukin maksanut tietää pääseekö kyytiin vai ei? Arvelen, että
aika usealla maksaneella menee herssi jos bussin ovella sanotaan ettei ole tilaa.

-Simo
[/q]

Ja kuvittelet että olen ottanut maksuja ihmisiltä sen jälkeen kun bussi on ollut täynnä, tai jos näin olisi sattunut käymään niin en olisi ilmoittanut siitä?

Eli siis nou hätä, jos olet maksanut ajoissa - olet jo matkalla paratiisiin.

Uzu, en kuvittele mitään. Se vaan todella on niin, että myöskään maksaneille ei ole kerrottu
pääseekö mukaan vai ei (vaikka ainahan voi olettaa). Tää mun postaus sai alkunsa siitä, kun kyselimme ystäväni kanssa mailitse asiasta eikä saatu vastausta. Kiitos bussikyydin järjestämisestä.

-Simo

hei nyt joudun kyselee ku ei o aikaa lukee läpi, et onks näit lippuja vielä?

[q]milla, 9.2.2006 13:26:
hei nyt joudun kyselee ku ei o aikaa lukee läpi, et onks näit lippuja vielä?
[/q]
Ei oo vielä ilmotettu et ois loppu elikkä on vielä jäljellä.

[q]Individual, 9.2.2006 11:06:
---
Valentina, 9.2.2006 10:54:
Aika kalliit liput!

---

Noh, mikäs olis sun mielestä kohtuullinen hinta? Pelkkä iltalippu tuonne maksaa normaalisti 13 euroa, eli nyt 19 euron lisäsijoituksella saat toistakymmentä dj:tä, 5 eri stagea ja yleensäkin koko maailman oloissa aika ainutlaatuisen klubitapahtuman Vesipuistossa. Onhan se, riistoa suorastaan.
[/q]

Jep, ihan samaa mieltä! Oikeastaan vähän ihmettelin että eikö se ton enempää maksa..*whaat*
Btw eilen sanottiin lippupalvelusta että lippuja on jäljellä reilu sata. Et vielä ehtii.

JEEE!! En maltaa oottaa! -plur- ynnämuutasellasta..*jiihaa*

Tässä sitä suklaata ja pizzaa vedellään ja taatusti ilman mahaa Pacifiqueen :D

Kai sitä tänne pitää tulla uiskentelemaan

[q]Hyzenthlay, 10.2.2006 22:49:
---
Bio, 10.2.2006 14:47:
Progemahan kasvatus on menossa: pizzaa, hamppareit, kaljaa, siduu..

---

Haha.. pitäsköhän tässä viel muuttaa linjausta. Toi kuulostais vähän helpommalta
[/q]

Nojoo.. siis tolla tarkoitin et en ole mitenkään lisää paastoamassa tai urheilemassa. Käyn salilla ja urheilen normaaliin tapaan. Mun hyvä kaveri opetti mut aikoinaan siihen et ei kannata välittää mitä muut ajattelee susta, oot ihan oma ittes

edit:
voidaa kyl aloittaa kilpailu kumpi saa progemman mahan

[q]Toykio, 13.2.2006 10:37:
Minä pukeiduin viime vuonna pelkkien bikinien sijasta laittamalla alaosaksi kesäiset polvihousut...mutta se ei estänyt muutamaa poikaa kommentoimasta minulle "Hyi vittu!". Mitäs minä nuorien jässiköiden kommenteista, mutta oli siinä itsetunnossa kokoamista koko loppuillalle.

Minulta jää nämä bileet väliin.
[/q]

tosi kiva.tää on just tätä kun bileisiin alkaa kasaantumaan tätä vtun lesoo porukkaa jotka ei tuu diggaileen musaa vaan tsiigaileen ihoa.(ja itse poseemaan...)

täst on ollut runsaasti keskustelua jo pitkään ja melkeinpä kaikkien bileiden yhteydessä nykyään...hävettää itseäkin koko sukupuolen puolest.*blush*

muistan joskus sillon ku kävin ekoi kertoi reiveis ni ei siel ollu tätä Onnela-poseemist™ ollenkaa niihin aikoihin.sen vaa huomaa joistai tyypeist et ne o iha vääräs paikas ku ne hengaa kaverinsa kans ja pyörii nii vitusti et vaikka keskustelevat keskenään ni eivät ehdi toisiinsa katsoakkaan.*toktok*

(miks tääl ei oo enää sitä "haarukka päähän"-hymiöö..)

[q]Juki54, 13.2.2006 11:19:
Juuh, kyllä noin isoon porukkaan aina kusipäitä mahtuu.

Varsin kyseenalaisen kokemuksen sain itsekin, kun täysin vieras mies kävi puristaas mua nänneistä.*släp* :D
[/q]

watafak??that´s sick shit.*nauru*

[q]Avernian, 13.2.2006 11:40:
Mä muistelin että viime vuonna meininki oli paljon lähempänä sedulaa, kuin bileitä
[/q]

so true...*joo*

[ot that seems to be it]
Hahhah :D:D

Mun mielestä ehkä pahimmat pystynokat/ puristit löytyy just hipoista!
[/ot that seems to be it]

Hittooks väliä, vuoden parhaat bileet tulee taas!

Pitää olla selvinpäin, että muistaa pitää vatsan sisässä :D

Ihquu! Tampere rulaa! Ja Okiru on ihana :)

Yksi toive pääarenan soittolistalle, ehkä loppuiltaan : Chicane - Saltwater
Hrrr tuli kylmät väreet kun pitkästä aikaa kuunteli

[q]dj.creme, 20.2.2006 13:38:

jos et oo koskaa toisenlaisis bileis ollut niin et varmasti ymmärräkkään eroa.

[/q]

Ekat bileeni oli vuonna 1992 Tampereen edesmeinneissä legendaarisissa Hatanpään teollisuushalleissa, nimi oli muistaakseni Flow ja flyer oli keltaiselle tavalliselle paperille mustalla painettu. Sen jälkeen olen aika monenlaisissa bileissä ollut. Kolmatta kertaa Pacifiquiehin. Toisenlaisissa? *täh* Onnelan työntekijänä olin ihan muuten vaan kinnostunut terminologiastasi.

[q]salaisinko?, 21.2.2006 15:04:
---
Mar6, 21.2.2006 14:53:

Julkinen on aina julkinen

---

Jos ei ole valmis maskutamaan julkisilla, niin imo. turha whineä sitten kyydeistä.
[/q]

Siksihän meillä on muutenkin tunnetusti ihmisiä jotka ovat autolla/antavat kyytiä.
Mieluummin olen silti kimppakyydissä klubittajakavereideni kanssa kun menen tuon (hyvin vittumaisen) matkan bussilla+junalla.

Mutta eipä ole minun ongelmani tämä juttu, mulla on kyytini, joko ajan tuonne autolla tai joku toinen ajaa autoani

[q]salaisinko?, 21.2.2006 15:10:
---
Mar6, 21.2.2006 15:07:

Siksihän meillä on muutenkin tunnetusti ihmisiä jotka ovat autolla/antavat kyytiä.
Mieluummin olen silti kimppakyydissä klubittajakavereideni kanssa kun menen tuon (hyvin vittumaisen) matkan bussilla+junalla.

---

Pitää muistaa, että kaikille tuo kyyti ei ole mikään itsestäänselvyys ja mikäli sellaista ei saa, niin on käytettävä muita keinoja. Jos on niin kermaperse, että jättää bileet väliin kyyti"ongelman" takia, niin on kyllä syytä katsoa peiliin (ja tuo siis ei ole sulle osoitettu, vaan näin yleensä)

---
Jusna666, 21.2.2006 15:07:

Eihän täälä kai kukaan oo whinennykkää..
Tää alko vaan siitä, että ajattelin jos rupeisin kuskaa porukkaa ees-taas.

---

Viimeisenä kahtena vuonna jengi on valitellut tuota kyytiongelmaa, eikä tämäkään vuosi eroa siitä millään lailla. Ja saat vapaasti kuskaa jengiä edes takas, toihan on mainio tapa saada hieman extraa itselleen, jos tietty jää yli bensakuluista :)
[/q]

Mun jutun pääpointti oli se että on tosi jees jos joku klubittaja tarjoaa kimppakyytimahdollisuutta tyyliin "Onni antaa kyytiä" "Maija matkat liikennöi"
Sillon pääsee hyvässä ja hauskassa samanhenkisessä seurassa bilettään :) Ilmottelen kun itse lähden kuskiksi jonnekin bileisiin (Tosin nelipaikkaiseen autooni ei paljoa mitään mahdu)

mä oletan että joku keksii heittää mut altaaseen, mikä on mukavaa kun en osaa uida*toktok*

tuo kyyti juttu kiinnostaisi muakin. sieltä varmaan moni lähtee afterpartyihin joten kuvittelisi että tilataksin saa sieltä tilattua, mutta olisi kiva jos saisi tietää kyydistä etukäteen ettei siellä odota kylmässä märkänä pariatuntia*poks*

[q]KittyCleo, 21.2.2006 18:08:
No toivottavasti Jonen posse ottais vesikuvia. Tosin viime kuvat näyttävät olevan otettu niin kaukana vedestä että ei taida olla vesikoteloa*uuh*
[/q]

Viime vuonna pysyttäydyin tosiaan altaiden reunoilla kuvaamassa johtuen siitä, että toissavuotinen uhkarohkeus kameralaitteiden kanssa (kahlasin vyötäröä myöten veteen ne mukanani) palkittiin erään yleisön edustajan taholta niiden tahallisella kastelemisella.

Serenan kuuma ja koskea ilma sekä muut paikan ja veden läheisyyden tuomat haasteet tuovat peliin aina hieman turhankin paljon ylimääräistä jännitystä jo ilman vedessä kuvaamistakin. Järkkärien vesitiiviit sukelluskotelot ovat tuhansien dollarien hinnoissa ja käytännöllisyydeltään tämän tapahtuman yhteydessä vähintäänkin kyseenalaisia. Etsin kuitenkin edelleen vaihtoehtoisia keveämpiä, edullisempia ja toivottavasti myöskin kätevämpiä ratkaisuja tilanteeseen.

Olisihan se tosiaan kiva kuvata altaissa. Pitää toivoa että saamme sen jotenkin onnistumaan, mutta en uskalla lähteä moista lupaamaan kun kullakin kuvaajalla on kuitenkin useampia tuhansia euroja laitteissaan kiinni ja tästä johtuen huoli niitä vesipuistoon kantaessa on kova.

Tao taoo!!

O