P A C I F I Q U E . 2 0 0 6 : M Y S T È R E 4.3.2006 @
- « Edellinen
- 1
- ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- ...
- 81
- Seuraava »
[q]drS, 9.1.2006 08:12:
joo siis todellakin kevyt ibizatrance tyyliin chicane ym ja varsinkin wanha proge tyyliin northern exposure ois aivan täydellistä tonne allaspuolelle, mun mielestä paljon parempaa ku monet viime bileissä soineet househitit. ei kaikki house oo kesäistä...
[/q]
Kyllä kiitos! Juuri tällaista itsekin kaipaisin*super*
edit: Chicane ja BT!
T Ä Ä L L Ä ! ! !
[q]drS, 9.1.2006 08:12:
..inkin wanha proge tyyliin northern exposSS.<LUVVVVVVVVVV3! :)
[/q]
[q]Jone, 3.3.2006 07:55:
---
x3n0g3n, 3.3.2006 05:55:
Kirjoitus
---
Jo toisena päivänä putkeen voi Pacifique-topicin lukemisen aloittaa ajatuksella "tällaisiin ihmisiinkö tulen Serenassa törmäämään."
Onneksi mä kartan sosiaalista kanssakäymistä tuntemattomien kanssa.
[/q]
Mun mielestä tää oli tosi kaunis stoori.
niin ennakkolipullakin on k20?
Uh, tällaisina päivinä sitä toivoo hartaasti, että Pacifique tulisi pian.
Suomen talvi, jee.
Tuntuu että jos ikäraja on 18, niin paikalla pyörii varmaan aika paljon 15-17 vuotiaita. K-20 yleensä auttaa siinä ettei ne alle 18 vuotiaat yritä sisään (ainakaan yhtä paljon) ja promoottori joudu kuseen.
[q]dj.creme, 11.1.2006 11:20:
ei niinkun millään pahalla mut ku on seurannut tätä keskustelua noista ikärajoista ja tarkastamisesta niin vittu mä repeen ainakin iha kybäl jos tänä vuonna siel ratsataan koko jengi ovella.ja siis en halua ilkeä olla.se olisi vain niin surkuhupaisaa.kierolla tavallaan.
[/q]
Ratsataan? Poliisia ei kiinnosta se, että onko bileissä alle 20-vuotiaita. Sen saa ravintola/klubi itse päättää. Jos kyse on alle 18-vuotiaista, on se tietenkin eri asia...
ole hyvä alien
saiskohan tosta koko päivän kestävän tapahtuman joku vuosi?
edit: ja kesällä varsinkin!
[q]mange, 12.1.2006 23:04:
---
anis, 12.1.2006 23:01:
Huh. Harvoin mä kiljahdan kun nään joidenki bileiden line-upin!
---
Ihmettelen että mitenkäs näiden bileiden line-up erottuu joistakin muista pippaloista? Samoja heppuja ja mimmejä täällä soittelemassa kun muuallakin. Nämä maksaa paljon, muut bileet paljon vähemmän.
[/q]
Ei se erotukaan,mutta oon vaan niin iloinen,kun Proteus on soittamassa siellä,jotenkin mä oon vaan miettiny viime aikoina et joojoo turha toivo,ei se kuitenkaa siel soita. Vaikka mistäs mä sen oisin voinu tietää mut silti*pepsodent*
[q]anti, 12.1.2006 23:08:
---
mange, 12.1.2006 23:04:
---
anis, 12.1.2006 23:01:
Huh. Harvoin mä kiljahdan kun nään joidenki bileiden line-upin!
---
Ihmettelen että mitenkäs näiden bileiden line-up erottuu joistakin muista pippaloista? Samoja heppuja ja mimmejä täällä soittelemassa kun muuallakin. Nämä maksaa paljon, muut bileet paljon vähemmän.
---
Mikä järki tuoda ulkomaalaisia soittajia suomeen kun suomesta löytyy yhtähyvin asiaansa ajavia ihmisiä halvemmalla jotka soittaa samanlaista saundia.
[/q]
Varmaan siksi, että ihmiset haluais välillä ehkä nähdä muitakin dj:tä soittavan bileissä, kuin mitä tähän perusrinkiin kuuluu.
edit: Toki näissä bileissä venue lienee sen verran ainutlaatuinen, että en heti sitä mihinkään perusyökerhoon vertaisi...
[q]ville, 13.1.2006 14:27:
---
Korbenn, 13.1.2006 14:16:
Voisiko järjestäjä infota mitä vauhtia liput on lähtenyt myyntiin?
---
Eihän tuolla vauhdilla ole loppupeleissä mitään väliä, sillä tapahtuma myydään kuitenkin loppuun :)
[/q]
Niin. Mutta haluaisinkin tietää kuinka aikaisin se lippu pitäis ostaa. Just nyt kun ei haluais lompakko taipua... ellei ole pakko.
Harmittelen minäkin tota ikärajaa. en itse itseäni lue "riehuvaksi teiniksi", ei ainakaan ole tullut missään baarissa/bileissä häiriöksi oltua.
Se ennakkolipulla k18 -systeemi on näin alle 20-vuotiaana minusta ainakin hyvä. Ei missaa kivoja bileitä jos oikeasti tahtoo päästä. ja sillon ei ilmeisesti niitä riehujiakaan kauheasti tule. Siksi vähän tyhmää, ettei täällä sitä ole..
Saas nyt sitten nähdä, halu ainakin olisi kova päästä. Mutta on se ~30e:n lippu turhan kallis jos sisään ei pääse
Jesh! Liput hommattu. Ensimmäistä kertaa lähdössä näihin ihanan eksoottisiin pirskeisiin enkä usko että tulee pettymään.. Fiilis ja kiva kihelmöivä jännitys kasvaa vaan näitä odotellessa ja viime vuoden Pacifique kuvia katsellessa
Täällä on paljon nuoria tyttöjä. Kehtaako tällainen vanha pappa astua altaaseen ollenkaan?
Superkivaa: Viime vuonna jotain jäi puuttumaan mulle näistä bileistä ja nyt kun on superhyviä artisteja ja tekis tosiaan mieli lähtä vaan hymyilemään ja nauttimaan, niin olen sairaslomalla jolla ei saa saunoa eikä uida! voihan
sentään. No, kesää, Konemetsää ja UMF:ia odotellessa. Kaikki jotka menevät tänne Pacifiqueen niin pitäkää huisin hauska ilta
[q]Individual, 30.1.2006 22:22:
---
herman, 30.1.2006 22:19:
---
Setä?, 29.1.2006 16:06:
Mistä näkis onko vielä tonne lippuja..?
---
103kpl oli tänään jäljellä.
---
Lähde?
[/q]
Lippupalvelu.
Ja joo, näin sano lippupalvelun tietokone. Eli kokonaismäärästä ei kyllä ole tietoa, kun lippupalvelulla tuskin on tarkkaa tietoa esim. StreetBeatin myynnistä. No, joka tapauksessa ei ole loppu, sitä vissiin alunperin haettiinkin..
edit: Joo, huomasin vasta, että oli jo vastattu että 'on'.
[q]herman, 30.1.2006 22:19:
---
Setä?, 29.1.2006 16:06:
Mistä näkis onko vielä tonne lippuja..?
---
103kpl oli tänään jäljellä.
[/q]
Lähde?
edit: Olisi todellakin mielenkiintoista kuulla hieman pohjaa tuolle väitteellesi, koska ainakin Lippupalvelun sivut kertovat, että tilaa on. Saatavuuttahan he ilmaisevat kolmella tavalla:
ja tällä hetkellä status on siis "vapaa"
edit 2: ...ja ihan hyvin olisi tilaaminen onnistunut myös Tiketin sivuilta.
Tao taoo!!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- ...
- 81
- Seuraava »