P A C I F I Q U E . 2 0 0 6 : M Y S T È R E 4.3.2006 @

Back to tapahtumat O

[q]Setä?, 29.1.2006 16:06:
Mistä näkis onko vielä tonne lippuja..?
[/q]

Vaikka lippupalvelun/tiketin (kumpi niitä nyt myykään) sivuilta... taitaa vielä olla ihan hyvin jäljellä

[q]embie, 29.1.2006 16:11:
---
Setä?, 29.1.2006 16:06:

---

Vaikka lippupalvelun/tiketin (kumpi niitä nyt myykään) sivuilta... taitaa vielä olla ihan hyvin jäljellä
[/q]

Ja ostamalla ennakkolipun nyt, ei tarvitse moisesta enää huolta kantaa...*vink* Sitä bilejärjestäjätkin varmasti arvostaisivat.

[q]Individual, 29.1.2006 16:14:
---
embie, 29.1.2006 16:11:
---
Setä?, 29.1.2006 16:06:

---

---

Ja ostamalla ennakkolipun nyt, ei tarvitse moisesta enää huolta kantaa...*vink* Sitä bilejärjestäjätkin varmasti arvostaisivat.
[/q]

Todellakin! Itsellä lippu jo hanskassa, mutta kavereiden puolesta saa jännittää vielä

TÄTÄ ON ODOTETTU!!*sydän**plur**sydän*
ja odotetaan viel vähä aikaa mut onneks ei enää kauaa...
Bikinitilaus läks, enää puuttuu rusketusraidat

[q]Setä?, 29.1.2006 16:06:
[/q]

103kpl oli tänään jäljellä.

Lippu hankittu *sydän*

eiiii sanokaa ettei toi 103 lippua ole totta??

[q]Hyzenthlay, 31.1.2006 00:15:
eiiii sanokaa ettei toi 103 lippua ole totta??
[/q]
Varmaanki lippupalvelussa 103 jos se luku pitää paikkansa.
Niinku jo sanottiin ni streetin liput tossa tuskin on mukana.

Lippu Taskussa!

lippu taskussa, hyvä mieli *sydän*

lippuja myydään kolmessa paikassa

street
tiketti
lippupalvelu

Kuukausi jäljellä tapahtumaan, aiempina vuosina liput on loppuneet vikalla viikolla, joten kyllä sitä varmaan olisi ihan fiksu idea ostaa lippu muutama viikko etukäteen :)

Huhu muuten kertoo, että mestaa dekotaan tänä vuonna moninkertainen määrä aiempaan verrattuna, joten pitäisi olla puitteet kunnossa

Ps jos olet small kokoinen mies mies, sinulla ei ole uimahousuja, et halua laittaa speedoja, joissa voit esitellä kummassa lahkeessa roikutat niin mulla olisi ratkaisu: Myynnissä mustat katu-uskottavat surfshortsit kokoa s (saumat vetäisty itse koneella keltaisella uv-langalla, jotta ovat myös pacifiqueuskottavat). Itsellä lantion ymprysmitta about 85 eli samoissa mitoissa pitäisi olla jos meinaat nämä saada mahtumaan. Ovat maksaneet 50e vuonna 2003, pidetty kerran vuonna 2003 pacifique. Nyt myydään tarjousten mukaan, pistä privaviesti.

pps keskellä talvea ei muuten uimashortseja löydä

eipä taida päästä ku oon töissä ton viikonlopun

[q]ville, 3.2.2006 16:22:
pps keskellä talvea ei muuten uimashortseja löydä
[/q]

kyl mä löysin viime talvena jostain urheilukaupasta, eikä paljoo maksanu..

lippu taskussa!

Tampereen bussi täynnä

Elikkäs tilaa eipi enää ole... Ellei tule jotain perusia tms..

Bussi lähtee siis klo 17.00 Tampereen linja-autoasemalta.

Lippu varattu, enää pitäis torstaihin mennessä keksiä jostain rahat. Mut eiköhän se järjesty jotenkin. Asiat aina järjestyy. Varsinki kun nyt pääsee ekaa kertaa "laillisesti" sisään. Eipä estäny aikaisempinakaan vuosina kyllä. *jiihaa**jiihaa*

[q]UzU, 6.2.2006 19:06:
Tampereen bussi täynnä

Elikkäs tilaa eipi enää ole... Ellei tule jotain perusia tms..

Bussi lähtee siis klo 17.00 Tampereen linja-autoasemalta.
[/q]

Oon maksanut 2kpl lippuja ja myös 2kpl matkoja tohon bussiin.
Mistä kukin maksanut tietää pääseekö kyytiin vai ei? Arvelen, että
aika usealla maksaneella menee herssi jos bussin ovella sanotaan ettei ole tilaa.

-Simo

hei jee näähän on kohta kivaa! :)

jejjea nyt on liput ja laput plakkarissa. groovy & funky rhythms siinäpä vasta jotain, erittäin tervetullutta tänne talven keskelle, lämpötilan ollessa reilusti + asteen puolella. tietty junkka vetää puoleensa myös. ihana päästä hieman toisiin maisemiin.

Tao taoo!!

O