P A C I F I Q U E . 2 0 0 6 : M Y S T È R E 4.3.2006 @

Back to tapahtumat O

[q]UzU,
Joo muijat max 18v ja jätkät k22.[/q]
Kyl, unohdin ton jätkien korkeamman ylärajan...

liput ostettu!!

[q]UzU, 13.1.2006 18:52:
---
[Nuclear], 13.1.2006 18:41:
K-16, piste.

---

Joo muijat max 18v ja jätkät k22.
[/q]
hehee.. hyvä heitto*iloinen*Haluatko perustella*nauru*

[q]Aidrian, 13.1.2006 18:56:
[/q]

Sä et halua että mä perustelen. ;)

[q]UzU, 13.1.2006 21:35:
---
Aidrian, 13.1.2006 18:56:

---

[/q]

haha

:D

[q]UzU, 13.1.2006 21:35:
---
Aidrian, 13.1.2006 18:56:

---

[/q]
hähää.. äijä haluu vaan nuorta lihaa kehiin*pahis**nauru*

[q]MaaKoz, 13.1.2006 21:44:
Toivottavasti paluumatka onnistu paremmin kuin viimeksi....meinas pari ryhävalasta jäädä espooseen
[/q]

on jotenki surullista et suurin syy lähtee näihin(kin) bileisiin on se bussimatka..

[q]ville, 13.1.2006 17:53:
---
Nelli, 13.1.2006 16:52:
Se ennakkolipulla k18 -systeemi on näin alle 20-vuotiaana minusta ainakin hyvä. Ei missaa kivoja bileitä jos oikeasti tahtoo päästä. ja sillon ei ilmeisesti niitä riehujiakaan kauheasti tule. Siksi vähän tyhmää, ettei täällä sitä ole..

---

Jos bileet myydään ennakkoon loppuun se olisi sama kuin ikäraja olisi k18
[/q]

Niin totta, enhän mä tota tullut ajatelleeksi. Tahtoo vaan keksiä jotain, että pääsisi sisään..

[q]drS, 14.1.2006 01:08:
on jotenki surullista et suurin syy lähtee näihin(kin) bileisiin on se bussimatka..
[/q]

mua kyllä ainakin vähän pelottaa...

Ensimmäisessä Pacifiquessa tuli heiluttua aladdin-liivit päällä, mutta jostain syystä kokonaisuudesta ei jäänyt hirveän hyvää fiilistä käteen... Kun tarkasteli yleistä meininkiä, niin se jäi osittain "ördäilyä uimalassa" tasolle, kun haaveena oli "trooppinen fiilis ja hyvä meininki" -taso. Toivottavasti tänä vuonna tuo taso saavutetaan. Mutta älkää antako minun negatiivisuuden vaikuttaa omaan biletysfiilikseenne :)

[q]Super-Kerttu, 8.2.2006 11:17:
---
josbe, 8.2.2006 10:03:
Pelottaa
Palkkapäivä ens viikol, ja tänne - ja muuallekin - olis pakko saada pian lippu. Epistä, kun Street Beat myy lippuja vaan käteisellä. Muuten lähtis visa vinkumaan. Pliis liput, ettehän lopu!!

---

Mut eiks Visalta pysty nostaa automaatista rahaa? Tai ainakin mun visalla voi! Se kysyy siinä heti kortin syötön jälkeen pankki vai visa?! Olen meinaan joskus vahingossa nostanut Visalta rahaa!
[/q]

Eikös Lippupalvelussa saa kuitenkin Visalla maksettua ihan normaalisti? *täh*

Kävimpä tänään hakemassa itselle lipun, kerran miltei kotiovella pidetään bileet...
Et jos joku sattuu eksymään tai jäämään sitten yöllä jäämään jostain lähtevästä kyydistä niin eiköhän ne noukita matkalla mukaan ja sumplita sitten seuraavana päivänä millä kotia

hehe
lolläärs!
:D

haha :D ei huh

mut kyl

[q]Remotion
KYSYMYS:
[/q]

kyä mulla o aina läpökkäät ollu <3 ekana vuonna oli kauluspaitaki, mut enmä sen kaa veteen änkeny.. ja kylhä siellä luolassaki ym ei-allasmestoilla ihmiset uikkareissa reivannu. ovella on katottu laukkuja (tosin mun ei kertaakaan)

[q]Remotion, 28.2.2006 13:57:
Checklist:
Minkälaisissa vetimissä tuolla allasosastolla saa talsia?
[/q]

Ihan missä haluaa. Tosin allasalue on aika kuuma ja kostea ja siten sopivin asuste on mahdollisimman kevyt. Shortsit ja hihaton on mukavia jos haluaa enemmän kuin uimahousuja pitää.

Uida saa vaan uikkaireissa.

[q]
entä taas mitä jos on pelkissä uikkareissa jollain muulla osastolla, tuleeko siitä sanomista?
[/q]

Ei tule, mutta muille osastoille mennään aulan kautta jossa on aika viileää. Lisäksi osa alueista on aika viileitä kuten se ravintola, joten siellä tulee aika vilpoisa olo pelkissä uikkareissa. Kaikissa tanssisaleissa pärjää hyvin pelkillä shortseilla tai on ainakin aiemmin pärjännyt.

[q]
Monet on ottamassa sandaaleja, flipfloppeja, ukkovarpaan ahdistajia, juu neim it, mitä tarkoitusta varten nämä on?
[/q]

Luolassa tulee varpaille vilpoisa olo ilman jalkeita. Lisäksi joku voi luolassa astua varpaille, joka tuntuu aika pahalta. Ja luolan lattiat on kuten ravintolassa, eli paskaa saattaa olla (tupakantumpit, muovimukit), vaikka ei kyllä lasinsiruja. Jos meinaat luolissa olla, ota jalkineet.

[q]
otetaanko omat juomat pois ovella vai saako esim pukkariin tuotua omaa saunabissee tms?
[/q]

Otetaan jos löydetään (ja hyvin tod näk löydetään), jos ei löydetä niin et sä kuitenkaan pysty viemään lasipulloja saunaan, sillä koko alueella ei saa lasia olla. Ja varmasti omat juomat on ravintolassa kielletty. Serenassa myydään bisseä, kannattaa ostaa sieltä.

jeez! liput kädessä häh häh =)

<vertanenästäkerjäil>
Hyvä että kaikki rumat ja läskit joilla on huono itsetunto jäivät kotiin niin sai katsella nättejä misuja koko illan.

vai mitä Antti?
</vertanenästäkerjäil>

Sitten oikeasti:

+ fiilis yleisesti
+ musa, mä tykkäsin etenkin Mr. A:n setti.
+ kaverit, liukumäet ja villivirta; ja etenkin ne yhdessä!
+ visuaalinen ilme kaikkine performansseineen

- ihmiset on tyhmiä. Minä tulen luultavasti joku päivä olemaan iltapäivälehden kannessa kun ammuin 10 ihmistä ihan vain sen takia että ne eivät osaa minkäänlaista järjellistä ajattelu. Esimerkkejä:
*jamppa kiipeää trapetsitaiteilijatytön nilkkaan asti kiinni
* sankari kaataa pari kolme sangollista vettä kiukaalle kun kuvittelee että niin tulee paremmat löylyt ja ei usko kun sille sanotaan siitä.
* kaikki mikä irti lähteää myös irti revitään, kukat, palmut, köynnökset
* kaikki minkä voi varastaa niin varastetaan (eväät, housut.. )
* lääpitään kaikkea millä on kaksi jalkaa ja isommat tissit kuin itsellään (toinen kohta ei välttämätön)
* ollaan liian sekasin ja heitetään kaikki roju altaaseen. Kai siinä oli tarkoitus saada vähän väriä muuten niin tylsän siniseen veteen.
* Tampereen bussissa olleet ääliöt jotka syljeskelivät lattialle, jättivät sinne puolikkaa leivät yms roskat

Pelkään että ensin vuonna yhä useampi bilettäjä jättää tapahtuman väliin ja heidän tilallaan on lisää taviksia vailla tapoja.

Järjestelyistä ISO plussa. Kaikki toimi erittäin hyvin. Visuaalit oli upeat, ruokaa ja juomaa sai kohtuu ajassa. Tämmöisen tapahtuman järjestäminen vaatii varmasti pirusti duunia.

Vaikka ehkä postauksesta jääkin negatiivinen kuva niin silti nautin ajastani Pacifiquessa ja tulen uudelleen. (ehkä pesäpallomailan kanssa)

ps. en ole väkivaltainen ihminen.

[q]patis, 5.3.2006 14:13:
Ja sauna-villivirta-lastenallas -akseli rokkas taas.
[/q]

Secont that. Samaa rataa itsekin oikeastaa kaikki kolme vuotta mennyt.

Ensimmäinen Pacifique oli paras <3
Nyt se on jo nähty, eli ei enään ens vuonna :(

Tao taoo!!

O