P A C I F I Q U E . 2 0 0 6 : M Y S T È R E 4.3.2006 @

Back to tapahtumat O

Party on, lippu taskussa

viime kerralla kastauduin vaan kainaloihin asti, oli liian kiire postailla tuopin kanssa.. tällä kertaa ehkä perusteellisemmin!

Enpä olisi uskonut että menen paikkaan jolla on sama nimi kuin tanssipuolen taiteilijanimeni.. Asiasta on piikitelty MUUTAMAN kerran*igor*
Odotan sormet ja varpaat ristissä että lippukauppa aukeaa ja toivon että saan vielä lipun*hikoil*
Sitten vaan solkkua, masulihasliikkeitä ja biksujen ompelua, nii ja uusia meikkejä -ihkupluri- pitää tietenkin ostaa*tirsk*
Aivan mahtavaa siemailla drinksua aurinkotuoleissa kamujen ja kamujenkamujen kans ja fiilistellä jo nyt tulevia kuumia kesäbileitä*plur*

Pelottaa
Palkkapäivä ens viikol, ja tänne - ja muuallekin - olis pakko saada pian lippu. Epistä, kun Street Beat myy lippuja vaan käteisellä. Muuten lähtis visa vinkumaan. Pliis liput, ettehän lopu!!

[q]Super-Kerttu, 8.2.2006 11:17:
---
Mut eiks Visalta pysty nostaa automaatista rahaa? Tai ainakin mun visalla voi! Se kysyy siinä heti kortin syötön jälkeen pankki vai visa?! Olen meinaan joskus vahingossa nostanut Visalta rahaa!
[/q]
Ai niin, kiitos! En muistanutkaan, että sehän on myös nykyään mahdollista.
Muistin myös, että se olisi paljon kalliimpaa, mutta tsekkasin asian heti, ja eihän se käteisnostopalkkio ollutkaan kuin 1 euro + 2 % noston määrästä.
Varmaan kannattaisi nostaa kerralla enemmänkin, kun kerran tälle linjalle lähdetään..

Ei pääse. Rahat loppu :/

Voi viddu! nyt taitaa vesileikit jäädä tältä tytöltä väliin..

Mites toi anniskelu, kallista?

Viimevuonna tais olla aikalailla samoissa hinnoissa kun keskustan ravintolat ilman alennuksii. eli bisse/siideri 4-5e

Aika kalliit liput!

[q]Valentina, 9.2.2006 10:54:
Aika kalliit liput!
[/q]
Noh, mikäs olis sun mielestä kohtuullinen hinta? Pelkkä iltalippu tuonne maksaa normaalisti 13 euroa, eli nyt 19 euron lisäsijoituksella saat toistakymmentä dj:tä, 5 eri stagea ja yleensäkin koko maailman oloissa aika ainutlaatuisen klubitapahtuman Vesipuistossa. Onhan se, riistoa suorastaan.

Nännihyökkäykset menee kyl yli mun ymmärryksen*eiei*

Jää kyllä tänä vuonna väliin. Vaikka viime vuonna olikin älyttömän hienoa *plur*, jotenkin tuntuu, ettei viitsi ihan näin paljoa siitä ilosta maksaa, koska en kuitenkaan olisi menossa pre- tai after-partyihin, eikä siellä ole ketään must see -esiintyjää. Mutta hienot bileet ne varmasti joka tapauksessa ovat taas *hihu*.

[q]DJ TESTO, 9.2.2006 13:24:
Täällä on paljon nuoria tyttöjä. Kehtaako tällainen vanha pappa astua altaaseen ollenkaan?
[/q]

Todellakin ... ei se ikä vaan asenne :)

Ps vikat treeniviikot menossa :D

[q]ville, 9.2.2006 13:38:
Ps vikat treeniviikot menossa :D
[/q]

Ja itse ollut niin kipeänä viime aikoina, ettei ole uskaltanut treenata joten taidan laittaa talvihaalarin päälle. :D

sopivasti paino noussu sen 8 kiloa..

"mä hukutan sut mun mahalla!"

Ja pas... mitään treeniä, Enhroothkin sanoi että saavutetut linjat on pidettävä että jos ei kelpaa minun luonnonluomaa vartaloani jonkun katsella niin kääntäköön katseensa muualle tai sukeltakoon altaan pojaan, tjtn..

[q]Individual, 9.2.2006 11:06:
---
Valentina, 9.2.2006 10:54:
Aika kalliit liput!

---

Noh, mikäs olis sun mielestä kohtuullinen hinta? Pelkkä iltalippu tuonne maksaa normaalisti 13 euroa, eli nyt 19 euron lisäsijoituksella saat toistakymmentä dj:tä, 5 eri stagea ja yleensäkin koko maailman oloissa aika ainutlaatuisen klubitapahtuman Vesipuistossa. Onhan se, riistoa suorastaan.
[/q]

Ajatelin ett viime vuonna oli paljon halvempia lippuja!Ehkä 30 ei sulle oo paljon, mut jollakin on.
tuntuu muutenkin että lippujen hinnat nousee joka vuosi ihan liikaa.

Mutta ei nyt kuites tarkoitanut pahalla, ei tartte hermostua. En oo vielä itsekää ihan päättänyt että menenkö tuonne vai en .

[q]mayah, 10.2.2006 07:45:
Eeeeiii!! Just vasta alotin *pökr*
[/q]

Kireet ja pienet bikinit niin mä luulen että kaikki miespuoliset on tyytyväisiä

Tao taoo!!

O