P A C I F I Q U E . 2 0 0 6 : M Y S T È R E 4.3.2006 @
- « Edellinen
- 1
- ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- ...
- 81
- Seuraava »
[q]Miksan, 10.1.2006 00:59:
Aikasemmin ollu mun mielestä et ennakolla ja asialliseti käyttäytyvä 19v pääsee sisää.
En sit tiiä kuinka tiukkoja siellä ollaan.
[/q]
juu toi käytäntö oli ainakin silloin ku ite olin menossa 19v ekaan pacifiqueen, mut ei ne kyl kyselly ees papereita..
..melko kallista..
[q]meow, 10.1.2006 11:58:
..melko kallista..
[/q]
Elämä on.
[q]Hyzenthlay, 8.1.2006 18:48:
Joo niinpä.. Edellisillä kerroilla onkin tullut huomattua, että vedessä tanssiminen voi olla aika haastavaa Kun vettä on polviin tai napaan asti, tanssiminen viel onnistuu, mut siitä eteenpäin on jo vähän hankalaa
hmm.. jospa sit tällä kertaa uskaltais liukuu jostain putkesta *ujostel*
[/q]
Helposti otat kato mallia Prosta ni kyll se siitä menee.. "suihkauttaa luiruuun" ;)
vitun kallista mutta elämä on?
[q]Spanks, 10.1.2006 12:14:
---
meow, 10.1.2006 11:58:
..melko kallista..
---
Elämä on.
[/q]
sponsored by: DNA
[q]sapeli, 10.1.2006 00:53:
---
pietari, 9.1.2006 18:37:
---
No ei kato ne seuraavat pari kuukautta tarvii viel et ois sit varaa tulla tonne
[/q]
sitä varten ollaan säättetty viimeiset 10 kk
se on hyvä jos ja kun pääsee. ei tarvittis noiden parin kaverinkaan murehtia jotka on vielä >20. =P
[q]dj.creme, 11.1.2006 11:20:
huh mitä bullshittiä.espoo ei oo ibiza.(piste)[/q]
No ihan miten haluaa asioita suhteuttaa. Mutta jos Ibizalla maksaa tuplat enemmän sisään hyvään klubiin, eikä se meno siellä ole ainakaan enempää kuin tuplat siistimpää mitä Pacifiquessa. Onhan tuo suomen oloissa ehkä suolainen hinta, mutta bileetkin ovat suhteessa yhtä paljon paremmat. Ainakin mun mielestä..
[q]mkuisma, 11.1.2006 12:49:
Mutta jos Ibizalla maksaa tuplat enemmän sisään hyvään klubiin, eikä se meno siellä ole ainakaan enempää kuin tuplat siistimpää mitä Pacifiquessa. Onhan tuo suomen oloissa ehkä suolainen hinta, mutta bileetkin ovat suhteessa yhtä paljon paremmat.
[/q]
Ei Ibizallakaan sentään tuplia sisään maksa ;) ... ellei ole laiska, ja osta sisäänpääsyä ovelta...
[q]mkuisma, 11.1.2006 12:49:
---
dj.creme, 11.1.2006 11:20:
huh mitä bullshittiä.espoo ei oo ibiza.(piste)
---
No ihan miten haluaa asioita suhteuttaa. Mutta jos Ibizalla maksaa tuplat enemmän sisään hyvään klubiin, eikä se meno siellä ole ainakaan enempää kuin tuplat siistimpää mitä Pacifiquessa. Onhan tuo suomen oloissa ehkä suolainen hinta, mutta bileetkin ovat suhteessa yhtä paljon paremmat. Ainakin mun mielestä..
[/q]
Jos haluaa oikein pilkkua nussia niin erona ibizalla ja suomessa tod näk on, että ibizalla lättyjä on veivaamassa muut kuin suomalaiset.
Ei sinällään, taitaa olla ainoa sisävesipuistobileet koko maailmassa joten turha kai tässä sinällään on lipun hinnasta valittaa. Mä vaan maksaisin mielummin lisää ja ottaisin sen ibizalineupin.
[q]QSR, 10.1.2006 22:37:
se on hyvä jos ja kun pääsee. ei tarvittis noiden parin kaverinkaan murehtia jotka on vielä >20. =P
[/q]
Ja opetellaanpa sitten vähän tuota "suurempi kuin" -merkin käyttöä
pitää käydä huomenna heti aamusta hakeen liput
[q]Hyzenthlay, 11.1.2006 17:09:
---
dj.creme, 11.1.2006 11:20:
ei niinkun millään pahalla mut ku on seurannut tätä keskustelua noista ikärajoista ja tarkastamisesta niin vittu mä repeen ainakin iha kybäl jos tänä vuonna siel ratsataan koko jengi ovella.ja siis en halua ilkeä olla.se olisi vain niin surkuhupaisaa.kierolla tavallaan.
---
Ratsataan? Poliisia ei kiinnosta se, että onko bileissä alle 20-vuotiaita. Sen saa ravintola/klubi itse päättää. Jos kyse on alle 18-vuotiaista, on se tietenkin eri asia...
[/q]
joo siis ei ollut kyse mun heitossa mistään poliisin väliintulosta vaan ihan järjestysmiesten yli-innokkuudesta.*hymy*
[q]dj.creme, 11.1.2006 18:49:
joo siis ei ollut kyse mun heitossa mistään poliisin väliintulosta vaan ihan järjestysmiesten yli-innokkuudesta.*hymy*
[/q]
Niinku mä siinä mun viestissä osotin ni järjestäjien puolesta on viime vuosin tullu info että 19 ennakon kanssa pääsee sisään, eli sillon järjestysmiehillä on myös tää tieto ja päästää ne 19 ennakon kans sisälle.
Tästä vuodesta en tiiä viel mikä käytäntö on mut olettaisin et on samantapanen.
Oijjjeee sittenki pääsis tänne! siistiiiih!!! I'll be there!
[q]sapeli, 11.1.2006 14:08:
---
QSR, 10.1.2006 22:37:
---
Ja opetellaanpa sitten vähän tuota "suurempi kuin" -merkin käyttöä
[/q] pitänee harjotella
En nyt haluis taas olla penseä vanha setä, mutta perseenkö käyttöä ikärajoilla on ylipäätään, jos niistä pitäisi luistaa milloin vuosi, milloin kaksi alaspäin?
siis onks tää sillee et ennakolla ei pääse 18 v? vaa pitää olla 19 *possu*.... ainaski armada toureihi pääs ennakolla 18 mut ovelt sit ne myi 20 ikärajalla. . . .
Tao taoo!!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- ...
- 81
- Seuraava »