P A C I F I Q U E . 2 0 0 6 : M Y S T È R E 4.3.2006 @

Back to tapahtumat O

aAaa pacifiQUE
hyvisten bileet... heh ois überiä jos vois ottaa omat viinat tuonne messiin. tuonne ei voi edes salakuljettaa taskumattia saakuta (missä sitä pitäis?)

[q]ville, 2.1.2006 22:04:
nyt täytyy suoraan sanoa:

onpas perseestä

sen vielä hyväksyy, että lippujen hinta nousee, mutta se, että lippujen hintaa nostetaan näinkin paljon osittain sen varjolla että mukaan tulee "etkot ja jatkot" on syvältä ja poikittain.

Ensinnäkin näihin bileisiin tulee paljon jengiä kehä III ulkopuolelta, joilla ei ole mahdollisuutta etkoihin eikä välttämättä jatkoihin. Nää bileet loppuu 02 ja jatkot alkaa 05. Tolla välillä on kolme tyhjää tuntia ja monet pohtii että mitäs helvettiä tossa välissä sitten tehdään kun jatkoista kerran on maksettu ...

Ehkä järjestäjällä on joku kuningasidea tän homman takana mutta mä en sitä näe näillä tiedoilla

Toivottavasti tapa myydä bileet etkojen ja jatkojen kanssa ei yleisty.

(sori järjestäjät, älkää ottako henkilökohtaisesti, oon vaan täysin eri mieltä tästä markkinointipolitiikasta)
[/q]
Amen tälle. Kyllä mullakin kavereita kehä III:n sisäpuolella asuu, joten majoittuminen ei liene ongelma, mutta oletettavasti ottaa kunnon päälle kolmet bileet 'kahden päivän aikana'*hih*mutta jos lystistä tämän verran maksaa, niin kyllä yritystä tulee ainakin olemaan, jotta joka paikaan jaksaa mennä*nauru*

[q]Homegrove, 3.1.2006 13:50:
Juu siis en kritisoinut hintaa vaan ymmärsin marisijoita. Kyllä se 51 x 2 tuntui aika pahalta Depeche Modesta ja se tapahtuma kestää vaan kolmisen tuntia lämppäreineen ja odotteluineen.
[/q]
Mutta noissa tilaisuuksissa voit olla aivan satavarma, että homma toimii ja tapahtuma on viimeisen päälle järjestetty yleisön viihtyvyyden ja teknisten puitteiden kannalta, en tietenkään väitä, etteikö tässä olisi homma hallussa, mutta ymmärtänette pointtini.

Tuli sitä itsekin maksettua esim. R.E.M:in lipusta noin vuosi sitten yli 60 euroa.

[q]ville, 3.1.2006 15:09:
Mutta siltikin, mä mielelläni näkisin, että tuo noussut lipunhinta näkyisi myös jollakin muulla tavalla kuin parempana PA:a ja parempina valoina. Itselleni tuo parannus olisi esimerkiksi se ulkomaalainen nimi.
[/q]

Sama täällä, lineuppi vaikuttaa harmillisen tylsältä vaikka hyvää saundia on takuulla tulossa..

[q]ville, 3.1.2006 15:09:

Miksi minä maksaisin 6e enemmän kuin viimekerralla, sillä kaikki näyttää nyt täysin samanlaiselta?

Itselläni vastaus on aika yksinkertainen: Viimeisin vuosien aikana kun minulla on olllut ilo seurata Pacifiquen järjestäjien toimintaa, olen tullut täysin vakuuttuneeksi siitä, että järjestäjillä on tavoitteena järjestäjää entistä parempi tapahtuma.

Mutta siltikin, mä mielelläni näkisin, että tuo noussut lipunhinta näkyisi myös jollakin muulla tavalla kuin parempana PA:a ja parempina valoina. Itselleni tuo parannus olisi esimerkiksi se ulkomaalainen nimi.
[/q]

Suora lainaus http://www.pacifique.fi/show.shtml : 'DJ's, synchronized swimming, fire, juggling, taïko, UV-art, duo balancing, stilts, character art, Chinese flags, ballet & capoeira'

Ainakin osa tuosta on uutta tuossa tapahtumassa, yritetään ihan selkeästi tuoda mukaan lisää spektaakkelimaisuutta. Varmasti tuo olikin jo yleisessä tiedossa, mutta kommentoin vain.

En tiedä teistä mutta mun mielestä tollanen summa on ihan kusenmaku. Jos menisin samana päivänä dokailee niin summa ois kaksin jos ei kolmin kertanen.

[q]Tuikkari, 5.1.2006 22:15:
En tiedä teistä mutta mun mielestä tollanen summa on ihan kusenmaku. Jos menisin samana päivänä dokailee niin summa ois kaksin jos ei kolmin kertanen.
[/q]

Tuohan taas riippuu ihan täysin ihmisestä. Joillekki tuo 30 voi olla viikon ruoka, toisille yhen illan taksikyyti himaan.

Ibizalla ei taida päästä tolla rahalla mihinkään sisään

[q]mkuisma, 5.1.2006 23:04:
Ibizalla ei taida päästä tolla rahalla mihinkään sisään
[/q]

Good point!

[q]jeesboks, 7.1.2006 23:44:
taitaapi jäädä nämä kemut tällä kertaa. hyvät kemut varmaan tulos mut ei niin ei.
[/q]

noh voi dääm..

taitaapi jäädä nämä kemut tällä kertaa. hyvät kemut varmaan tulos mut ei niin ei.

[q]Everes, 3.1.2006 14:01:
aAaa pacifiQUE
hyvisten bileet... heh ois überiä jos vois ottaa omat viinat tuonne messiin. tuonne ei voi edes salakuljettaa taskumattia saakuta (missä sitä pitäis?)
[/q]

Mietipä missä ois sopiva piilo

Tikettejä näyttää ainakin tulevan jakoon 500 vähemmän, kuin viime vuonna.

[q]jeesboks, 7.1.2006 23:44:
[/q]

no mut miks hitos?

huomenna ize hakee libui! :))

jälleen kutsuu serena, kolmatta kertaa. :) lupaavalta vaikuttaa, on hienoa ettei vaan luoteta siihen että vesipuisto areenana riittää fiilikseen, vaan että rakennetaan isot teema-bileet, se on todella hienoa!! hinta ei musta ole lainkaan suolanen, nimenomaan jos sitä vertaa keskieurooppaan tai Ibizaan, ja ehkä se karsis nuita bikinien nipistelijöitä/känniääliöitä vähäsen..? Mutta täytyy toivoa että musiikki olisi rankempaa kun viime vuonna, soittakaa nyt jumankeuta jotain muutakin kuin housea siellä pääareenalla jookosta? Ja vois tosiaan olla tapahtuman kehittämistä sekin jos nähtäisi jotain ulkomaisiakin nimiä siellä, ehkä 2007 sitten..

mutta onhan se nähtävä että mitä tuo mystere tarkoittaa käytännössä.

[q]Tiuge, 8.1.2006 16:38:
Mutta täytyy toivoa että musiikki olisi rankempaa kun viime vuonna, soittakaa nyt jumankeuta jotain muutakin kuin housea siellä pääareenalla jookosta?
[/q]

Joo housen lisäks saa soittaa chilliä ja drum'n'basea :)
Siinä vaiheessa kun siellä alkaa soimaan kiksu ja/tai polkka niin voidaan alkaa pitää pileitä jossain ihan muualla.

Kyllä se house on lämpimien ilmojen musaa <3

[q]UzU, 8.1.2006 17:24:
---
Tiuge, 8.1.2006 16:38:
Mutta täytyy toivoa että musiikki olisi rankempaa kun viime vuonna, soittakaa nyt jumankeuta jotain muutakin kuin housea siellä pääareenalla jookosta?

---

Siinä vaiheessa kun siellä alkaa soimaan kiksu ja/tai polkka niin voidaan alkaa pitää pileitä jossain ihan muualla.

[/q]

Word.

[q]UzU, 8.1.2006 17:24:
---
--

[/q]

Eiiiiii...miten niin lämpimässä pitää soida house?? henk.koht täytyy sanoa että mä en jaksa sitä tanssia kuutta tuntia.. liian vetelää.. ja tästä aiheesta on varmasti jokaisella oma mielipiteensä, enkä ole siis sanomassa etteikö lainkaan housea, mutta eikö voisi soittaa MYÖS jotain missä on enemmän energiaa/vauhtia/nostetta jotta olisi hiukan enemmän vaihtelua siinä musassa päareenalla? jos haluaisin vaan chillailla siellä niin sitten sopis hienosti että tulis chilliä musaa mutta tanssimaanhan sinne on tultu!

[q]Homegrove, 8.1.2006 18:03:
yli 130 bpm musiikkia ei voi tanssia, sitä tampataan. Tuolla tanssitaan. Koita joskus heiluttaa pyllyä, voisit tykätä.
[/q]

jaa, eikös jokainen tanssi tyylillään, että kai sitä tamppauskin on tanssia tavallaan?*jiihaa* no nyt harhaudutaan hiukan aiheesta, pääpointti oli siis että se pääareenan musiikki voisi olla hiukan vaihtelevampaa kuin viime vuonna, ja jos siihen mitenkään saisi joko lisää virtaa tai vaihtoehtosesti vaikka salsaa (löytyy tästäkin perästä sentään kykyä pyöriä sen tahdissa ;) niin that's all I'm asking for.

Tao taoo!!

O