P A C I F I Q U E . 2 0 0 6 : M Y S T È R E 4.3.2006 @

Back to tapahtumat O

kyllä ulkomainen iso stara ois tälle tapahtumalle tavallaan piste iin päälle ja edustaisi, aivan kuten ville sanoi, jonkinlaista edistystä verrattuna edellisiin kertoihin. tosin en tiedä viittiskö tästä maksaa kauheasti ekstraa lipun hinnassa, kun suuri osa tarkkaavaisuudesta kuitenkin suuntautuu muihin juttuihin.

Huh,olipa siisti traileri*sydän*
Ei millää jaksais enää venaa,kohta vuosi odotettu!
Koskahan liput tulee myyntiin?*jiihaa**jiihaa**jiihaa*

[q]ville, 19.12.2005 13:15:
Ps kiva traileri, mukava nähdä et kuvat tuli hyötykäyttöön :)
[/q]

Vois laittaa sen koko proggiksenkin saataville jossain vaiheessa.

Makee traileri, vaikka olis ollu kiva nähdä vähän meininkiäkin viimevuosilta =)

Täällä ollaan kuitenkin, jätin vapaatoiveen jo hyvissä ajoin duuniin.

Jees, mä oon kans jonkun vähä isomman ulkomaalaisen starban kannalla, mieluummin maksaisin sit just vaikka hiukan ekstraa. Kuten Ville totes, bileet kaipais vähän uutta verestystä, jotta joka vuosi mentäis hiukan eteenpäin. Järjestelyissä (valot, PA jne.) ei pahemmin oo enää parannettavan varaa. Pari kertaa jo kokenut ton ja tänä vuonna jäi jo hiukan vaimeampi fiilis bileistä, koska ne eivät käytännössä tarjonneet mitään uutta ensimmäisiin verrattuna. Tosin silti viime vuoden ehdoton ykkönen bilerintamalla.

Laitetaan vielä muutama nimiehdotus sellasista DJ:stä, jotka itse mielelläni näkisin tuolla:

Dimitri from Paris
Danny Howells

jibijibibjibi!!!ehdottomasti tuonne!traileri oli erittäin tykki!kunnon provosointia kun valmiiks on jo iha jääätävät täpinät päällä. *nauru**sydän*

Nyt kun täällä on puhuttu niin kovasti noista artisteista niin mä toivon todellakin ettei tänne raahata ketään ulkomaan staraa. Mieluummin keskityn semmoiseen jossain kuivassa tilassa ja täällä voi huoletta leikkiä vedessä kun joku suomalainen pätevä dj soittelee ihania viisuja. Ei sit harmita jos on sattunut just jonottaa mustaan putkeen tai ollu saunassa kun dj-joka-maksaa-liian-paljon soittaa niitä samoja biisejä ja sit missaa ne.

[q]ville, 21.12.2005 11:13:
---
tässä tapauksessa työkeikka oli siis pari kuvaa bileistä, eli oli tossa pieni totuudensiemen :)
[/q]

Joo oma firman työt on paras tapa saada lykkäystä valtion velvotteista. Eivät pistä hanttiin missään vaiheessa ennenkuin on aivan pakko :)

voi olla et pääsee tänne voi olla ettei pääse

Öh? Varmaankin joku bugi ku tiedoissa väitetään et tää ois ilmanen?

Onko siis mitään tietoo millon liput tulee myyntiin / paljon maksaa?

[q]bubbelgum, 28.12.2005 13:25:
Öh? Varmaankin joku bugi ku tiedoissa väitetään et tää ois ilmanen?

[/q]
Ilmeisesti silloin kun järjestäjällä ei ole ilmoitusta laittaessaan vielä antaa lipunhintaa, klubbari ilmoittaa automaattisesti lipun hinnaksi "ilmainen."

[q]bubbelgum, 28.12.2005 13:25:
[/q]

Ei mutta aina näitä on kiva veikkailla:

Hintaveikkaukseni on 30 (+bf) eli 31e ja lineup puhtaasti suomalainen. Viimevuonna oli 26e eli nostoa tulisi 4e.

Mielummin maksaisin 40e ja hyvä ulkomainen lineup kuin 30e ja kaikki suomalaiset kolmatta kertaa. Mut en sit tiedä mitä mieltä muut on.

Jos line upin suhteen ei tapahdu mitään merkittäviä muutoksia, niin itse en kovin mielelläni maksa euroakaan enempää kuin viime vuonna. Muut järjestelyt on jo edellisinä vuosina hoidettu niin hienosti, ettei ihmeemmin parantamisen varaa ole jäänyt. Ja jos johonkin vielä halutaan enemmän euroja kiinni laittaa niin eiköhän ne ole jo säästetty tietynlaisen 'rutiinin' käytännönjärjestelyissä tuomalla säästöllä.

Eniveis, vaikkei hinta nousiskaan, mutta jos line up on edelleen yhtä "tylsä", joutuu laittaa harkintaan nämäkin kemut.

Pakko sanoa, että mun mielestä suomalainen line-up on toiminut oikein hyvin pacifiquessa,vaikka itse oonkin keskittynyt enemmän siihen tanssimiseen ja musiikkiin (altaassa uiskentelun sijasta;). Kotimaisten dj:den parhaimmisto soittaa taatusti hyviä settejä, kun taas ulkomaalaisilta on nähty monta rimanalitusta Vai johtuuko se sitten siitä, että niiltä odotetaan niin paljon...

Että oikeestaan mieluummin suomalainen line-up ja halvempi hinta, kuin toisinpäin.

Noh, kävi miten kävi, oon täällä

onko vielä mitään tietoa lippujen hinnoista..?tai edes siitä et milloin lisäinfoa on tulossa..?*pepsodent*

liput on, biksut viel hakusessa..
en sitten turhan aikasin alkanu valmistautuu.

Nyt on lippu taskussa ja odotus voi alkaa...

*tähti* Just surffasin Lippupalvelun sivuille, näyttäisi sen mukaan tulevan viikon päästä myyntiin, eli tarkemmin ma 9.1. klo 8:00. Hinnaksi on ilmoitettu 33,70e. Näin siis Lippupalvelun mukaan, viralliselta taholta ei vielä ole tullut mitään infoa. *tähti*

Onkohan mulla silmissä vikaa vai miksi näen kaikki tarvittavat tiedot ensimmäisessä postauksessa? :)

Voikohan tuosta lineupista enää paremmaksi nousta suomalaisin voimin. Se jäänee nähtäväksi... :D

Tao taoo!!

O