Mikä on ammattisi/mille alalle opiskelet?

Back to yleinen keskustelu O

mä olen nykyään varapresidentti

Kauppikseen olis tarkoitus pyrkiä ens keväänä..

olen koodiapina

Taparikollisuus ja kiristys. Tietenkin itseoppineena kantapäänkautta.

Vaikka mulla onkin jo www-suunnittelijan paperit niin olen nyt sitten virallisesti kirjoilla Varsinais-Suomen Maaseutuoppilaitoksessa, elikkä meikästä saattaa tulla vielä joku kaunis päivä puutarhuri!

Kuuluiskohan maantiede sitten tohon tieteelliseen työhön.
Onhan se luonnontiedettä.

Sain kun sainkin peruutuspaikan ja aloitan vuoden päästä sosionomin tutkinnot

Miä oon vaan ammattilainen, beibe.

Kait se on tuo kaupallinen, poissa oravanpyörästä, toivottavasti ikuisesti.

menin sitten täydentämään räjäyttäjän tutkintoani vuoden kestävälle maksulliselle kurssille. ensi kuussa alkaa koulun penkillä istuminen, jota kestänee ensin 2½ kuukautta. teoreettisten osuuksien jälkeen pitäisi siirtyä käytännön työhön, joten abt. 4 kk kuluttua toivon mukaan voin haistattaa paskat vanhalle duunilleni

[q]sapeli, 23.8.2006 03:52:
meikästä saattaa tulla vielä joku kaunis päivä puutarhuri!
[/q]

Ei vaan joku päivä kaunis puutarhuri!!

[q]Jusna666, 29.8.2006 18:01:
---
sapeli, 23.8.2006 03:52:
meikästä saattaa tulla vielä joku kaunis päivä puutarhuri!
---
Ei vaan joku päivä kaunis puutarhuri!!
[/q]

5. vuosi alkaa (ehkä viimeinen!) yliopistossa konetekniikan osastolla, suuntaunut oon materiaalitekniikkaan eli metallurgiaan sekä elektroniikkakomponenttien valmistustekniikkaan. Mut isona musta tulee DJ Tiesto.

Susta Kosmo piti tulla Jean-Claude Van Buuren.
Joten mä omin sen jos alat Teostoksi!

Mut joo, tosiaan tuli valmistuttua medianomiksi ja nyt sitä tuleekin sit tehtyä sekalaisia av-alan hommia. Eli mailatkaa jos tarvitte audio- tai videopalveluita. PUM!

Oon verhoilulinjalla, mutta kattoo ny.. Itse työ vaikuttaa mielenkiintoselta mutta tää amistouhu Meidän opska vaikuttaa vähän työhönsä kyllästyneeltä. Että toivon mukaan pääsen johonkin toiseen kouluun ens vuodeks =)

Höh lukiolaisii syrjitään :(

Opiskelen ylioppilaaksi.

Sen jälkeen olis tarkoitus hakea yliopistoon lukea logopediaa/fonetiikkaa jonka jälkeen olisin puhetieteiden maisteri >> valmis puheterapeutti.

Toinen polku johtaa siis tuonne, toinen hunningolle jos mikään näistä ei toteudu ja kolmas sitte armeijan kautta maanpuolustustehtäviin.

[q]astaroth, 29.8.2006 17:54:
menin sitten täydentämään räjäyttäjän tutkintoani vuoden kestävälle maksulliselle kurssille.[/q]

Nyt tiedän keneen kannattaa ottaa yhteyttä jos on jossai paskas paikas bileet!

Teinpä semmoisen päätöksen, että jään pois töistä 15.9. ja teen opinnäytteeni valmiiksi, josko mustakin sitten tulisi jotain.

[q]Kirsikka, 14.11.2005 20:39:
Musta tulee agrologi (AMK), eli opiskelen maaseutuelinkeinoja. [/q]

No olihan tääl toinenkin samalta alalta!

Meikä oli alunperin sisustajapuuseppä artesaani, sittemmin maaseutuyrittäjä/viljelijä-opinnot ja kohta onkin 8v lihakarjankasvattajan uraa takana.
Varasuunnitelma B: Jos em. menee puihin, lähden hiihtopummiksi Alpeille :)

Tänä syksynä alko matematiikan opinnot yliopistossa. En kyl viel tiiä mikä musta isona tulee*ding*

O