Mikä on ammattisi/mille alalle opiskelet?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- ...
- 23
- Seuraava »
[q]Dana, 3.4.2006 15:45:
en siis tiedä vielä tuleeko musta tutkija vai poliitikko
[/q]
Kannatan poliitikkoa. Jotain väriä siihenkin skeneen.
Itse menen nyt englantia lukemaan. Musta taitaa siis tulla opettaja
Puuartesaaniksi syksyllä.
IT sektoria edelleenkin. Tällä hetkellä olen Tampereen Yliopiston täydennyskoulutuskeskuksen listalla opiskelemassa Pelin Henki -koulutuksessa.
Jossa opiskellaan digitaalisen median tekemistä peli suunnitttelun kautta.
3kk työssäkokeilu on menossa Helsingissä, eräässä IT sektorin firmassa.
Kieliteknologi. Saadaan sit googleen vihdoinkin toimiva hakumoottori ja kunnon puhuva pää kunhan valmistun.
Opiskelen saksaa yliopistolla, maisteriksi valmistuminen näillä näkymin 2010.. Mut ammatista ei toistaseks mitää hajua.
Pukuompelijaksi sitä olisi tarkoitus. Tai ompelija-artesaaniksi, selviää tarkemmin kesän alulla kun hakutulokset saapuvat postiluukkuun. ;)
Aika kaupalliselle puolelle menee itellä. Tuotantotaloutta opiskelen kolmatta vuotta. Suunnitelmissa vielä lukea kauppatieteitäkin ennen työelämään siirtymistä.
Datanomiksi. *nolo*
nojoo, kaksoistutkintoo, eli tulee myös lukio siinä sivussa. Koko paketti neljässä vuodessa.
En kyl usko et onnistun vääntämään ylioppilaaks, ku on kurssit onnistunu jo mennä vähän sekaisin.
Sosiaali- ja terveysalaa oon opiskellu jo nelisen vuotta ja nyt sitte valmistun toukokuussa lähihoitajaksi.. Wuhuuu!!!! PÄIHDE- JA MIELENTERVEYSTYÖ ois niinku se mihin oon erikoistunut.. kait yritän hakeutua samanlaisten ihmisten pariin...?? eli pöllöö oon vissiin itekki..kai..
Mutta oikeesti olin harjottelus psyk.pitkäaikaisosastolla ja tykkäsin tosi kovasti joten ihan oikeelle alalle oon hakeutunu ja nytte tuorein harjottelu oli katkaisuhoitoasemalla ja se vasta jees olikin..!! Onneks tiesi mitä haluaa ettei täs vaihees rupeisi sitte tökkiin..
Tällä hetkellä suunta näyttää olevan tutkijan ura ja jos hyvin menee niin voi tituleerata itsensä nimikkeellä professori joskus hamaassa tulevaisuudessa
Jee, mulla on enää puolitoista vuotta jäljellä koulua*jiihaa*
Opiskelen Pukuompelijan perustutkintoa ja tämän koulun jälkeen aion hakea amk opiskelemaan vaatesuunnittelua!
Ihanaa kun tietää mitä haluaa*hymy*
Helsingissä valtsikassa, pääaineena sosiaalipolitiikka.
Sivuaineena kaupunkipolitiikka, joka on myös erittäin mielenkiintoista.
Olis kiva päästä myöhemmin suunnittelii hyvinvointipalveluja ja -järjestelmiä,
mikäli hyvinvointivaltiota ei kokonaan romuuteta..
Melkein kuuden vuoden työpaikka tietokonelehdessä on nyt sitten historiaa. Näemmä olen tällä hetkellä asumiseen/sisustukseen keskittynyt freelancetoimittaja, mikä on minut tuntien hieman hämmentävää. :-P Pahasti kuitenkin näyttää siltä, että tie vie sairasloman kautta työkyvyttömyyseläkkeelle aivan lähitulevaisuudessa. :-/
"...variaatiolle voidaan usein osoittaa lingvistinen struktuuri, joka on periaatteessa sama huolimatta siitä, missä vaiheessa muutos on. Variaatio on tällä tavoin paitsi kielellisen muutoksen synkroninen heijastuma myös itsessään osa kielen kunkinhetkistä järjestelmää; siinä synkronia ja diakronia leikkaavat toisensa."
-Nykysuomen rakenne ja kehitys (Heikki Paunonen, Päivi Rintala)
en taidakaan hakea
[q]Encoder, 3.4.2006 15:28:
Lasketaanko DI-opinnot tekniseksi vai tieteelliseksi työksi, jos ei aio tutkijaksi?
[/q]
Taiteelliseks työks mää ne laskisin, suunnittelijan hommat ainakin.
[q]-Haltija-, 24.4.2006 20:22:
Jee, mulla on enää puolitoista vuotta jäljellä koulua*jiihaa*
Opiskelen Pukuompelijan perustutkintoa ja tämän koulun jälkeen aion hakea amk opiskelemaan vaatesuunnittelua!
Ihanaa kun tietää mitä haluaa*hymy*
[/q]
No voi hitsi ku olis ite kans yhtä innokas
Itellä nyt kröhöm... neljäs vuos menossa tota Pukuompelijan linjaa
Nyt ennen kesää siis tarkotus valmistua vihdoin
Mutta mitä nyt tuossa huonossa koulussa ollessani olin,niin innostus kyllä lopahti melkeen ekan vuoden jälkeen ja tuskin hetkeen aijon tämän alan hommia tehdä
Omaksi huviksi kyllä varmasti tulee ommeltua kaikennäköstä!
Tässä kuussa lähtee hakupaperit Valokuvaajan ammattitutkinnon linjalle
Opiskelen amkissa tietojenkäsittelyä, eli yks nörtti lisää ilmoittautuu... Pääaine riippuu saanko siirron helsinkii vai en, jos saan tiedonhallintoa haluaisin alkaa opiskelemaan. Jos jään Hamkii multimedia ja e-learning.
Securitaksella respassa töissä ja opiskelemaan hakenu TaY:lle kasvatustieteitä ja vaihtoehtosesti PirAMK:iin sosionomi-alalle. Et näin =)
Moi kaikki ihanat klubittajat!
Tätä aihetta on varmaan joskus ennenkin tutkittu, mutta kun en ole ollut mukana klubituksessa vielä kovin kauan ja en jaksa alkaa kaikkia noita aiheita selailemaan, niin kysynpä tässä tätä mieltäni askarruttanutta asiaa. Eli..mitä teet työksesi/mihin ammattiin opiskelet. Mikä sinusta tulee isona?
Itse opiskelen luokanopettajaksi ja tajusin, etten tunne ketään (no okei yhden) opettajaa, joka ois bileihmisiä. Onks opet keskimääräistä vakavamielisempiä vai onks teitä täällä? Ehkäpä en muutenkaan ole kaikkein tyypillisin vekkihameluokanopettajapersoona..
Laitoin tähän nyt mukaan tällaisen gallupinkin, joka on kyllä suoraan sanottuna aika pebasta.. Se on nyt osittain työkkärin sivujen mukaan muotoiltu, mutta vaikea oli saada siihen mahtumaan kaikkea mitä halusi ja vieläpä jotenkuten loogisesti niputettuna.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- ...
- 23
- Seuraava »