Mikä on ammattisi/mille alalle opiskelet?

Back to yleinen keskustelu O

trädenömiksi alkos opiskelut viikko sitten...
eikö tämä tästä..

Must tulee mediatekniikan insinööri

Vitun IT-ala... sais kieltää lailla :D

kemiaa ja fysiikkaa yliopistolla.ens keväänä haen mitä luultavimmin lukemaan farmasiaa.

Päivitetääs ny sit. Järjestelmäpäällikkönä toimin nykyisin.

Mä olen hoito alallla ja haaveena perustaa oma pulju jossa on erilaisia hoitoterapioita :)

Pari vuotta AMKta takana. Taloushallinnon puolelle suuntautuminen..

Musta tulee aivo-neurokirurgilääkärineiti ja tosi pelottava sellanen.. Mjoo, ensin kyllä ihan peruslääkäri

Voice Technology Developer on titteli. Mitä tuokin sitten tarkoittaa, jää arvailtavaksi.

Tietojenkäsittelyy opiskelen ... It-Tradenomi musta tulee joskus , ehkä , toivottavasti...
Tarvis nörttihymiön...

AMK:ssa alko tietotekniikka, 4 vuoden päästä (*joo*) tietotekniikan insinööri

Tänä syksynä alkoi terveydenhoitajan opinnot

oon unelma-ammatissani unelmafirmassa ja elämä hymyilee :)

tarkennus potentiaalisille nillittäjille: unelma-ammatti tähän koulutukseen ja työkokemukseen nähden. urakehitysmahdollisuudet huomioon ottaen myös, eli voi kehittyä yhä enemmän unelmammaksi. tältä se tuntuu tällä hetkellä.

Muutamaa kurssisuoritusta vaille sähkövoimatekniikan kandidaatti.

Ja kauhean pitkä matka ei ole enää maisterin tutkintoon. Noin vuoden opinnot + diplomityö, niin lähitulevaisuudessa olen sitten sähkötekniikan diplomi-insinööri opintosuuntana sähkömarkkinat.

Englantilaisen filologian opinnot alko yliopistossa. Ei kyllä hajuakaan mitä haluaisin tehdä isona, mutta ehkä se tästä selkiytyy...

Tampereen kotitalousoppilaitos ja joskus olis tarkotus valmistua suurtalouskokiksi

[q]Supersonicways, 6.9.2006 22:13:
Englantilaisen filologian opinnot alko yliopistossa. Ei kyllä hajuakaan mitä haluaisin tehdä isona, mutta ehkä se tästä selkiytyy...
[/q]

Kas vaan. Missä yliopistossa?

Moi!
Oon media-assistentti ja nyt oon vuoen sivarissa

Lopputyötä vaille valmis datanomi ja sain just niin vakkari duunin ku it alalla voi saada...

Rakennusalan DI tavoitteena. Pari viikkoa sitten aloitin opiskelut joten muutama vuosi vielä edessä..

O