Mikä on ammattisi/mille alalle opiskelet?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- ...
- 23
- Seuraava »
19. päivä saan TaMin paperit teollisen muotoilun koulutusohjelmasta. Aika helpottava mutta samalla omituinen tunne valmistua... suosittelen silti.
Parturi-kampaajaksi olen opiskelemassa. Oma yritys ja kovaa työntekoa tulevaisuudessa! Vuoden päästä valmistun...
Kuntosaliohjaajaksi olisi tarkoitus tulla. Marraskuussa on lisenssikoe. Jonka jälkeen alkaa personal trainer opinnot
jiuuuh. syksystä lähtien oon sitten tilintarkastaja ernst & youngilla ^___________^
[q]ella_, 28.5.2006 22:25:
jiuuuh. syksystä lähtien oon sitten tilintarkastaja ernst & youngilla ^___________^
[/q]
Kiva että joku osaa hommansa.
[q]thebbo,
Kiva että joku osaa hommansa.
[/q]
thanks, i guess. en oikein osaa lukea et oliko tää sarkasmia vai ei :D
[q]ella_,
thanks, i guess. en oikein osaa lukea et oliko tää sarkasmia vai ei :D
[/q]
Voi se käydä ihan vaan kohteliaisuudestakin.
restonomikoulutusta hankkimassa..
2007 kevät meneekin oikiksen pääsykokeisiin lukiessa.
Eniten kiinnostaisi tuolta se kansainvälinen juridiikka, ja mahdollisia sivuaineita voisivat olla kognitiivinen psyka & filosofia.
opiskelen vielä muutaman päivän esitystekniikkaa. pitäis pe valmistua media-assistentiksi
legolekuri reipas kolme vuotta viel
Huomenna pitäisi valmistua sähköasentajaksi. Töissä tällähetkellä VR:llä sähköasentajan ammattia harjoittelemassa, 3:lla omakotityömaalla satunnaisesti, sekä maatilalla apulaisena .. pohjanmaa <3
ylioppilas pohjalta koneinsinööriksi, todennäköisesti energiatekniikkaan syvennytään,mukavaa on ollut
Yrittäjä oon, oma kuntosaliketju.*pupu*
ylipäälikkö
Raksa <3 Ehkä joskus jotai jatkokoulutusta
Parturi - kampaajan töitä tehny kohta 9 vuotta
AMKissa kauppaa, valmistuminen vuodenvaihteessa ja sit jatkokoulutusta viestinnästä.
LTO
Valmis hoitsu*joo*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- ...
- 23