Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

Kattelin kanssa niitä valoja mitkä osu niihin puihin näyttivät aika häijyiltä en tiedä sitten vaikuttiko pieni pöhnä asiaan ens kerralla uikkari mukaan niin pääsee lampeen uimaan*vink*

Meitsiki kuumeessa ja angiinaa pukkaa päälle...*nuha*

Mua harmittaa vieläkin ku ei tullu lähhdettyä vaikka vieressä onkin.. edellisen päivän säde vei voimat heh mutta ens kerralla sitte *plur**joo*

Lisää kuvia, lisää kuvia!
Mustakin paikalla oli paljon valokuuvajia, olis kiva tietää mihin nekin kuvat päätyy+tietenkin nähdä niitä.

[q]Hyzenthlay:
kyllä siis ihmetytti, kun väkeä lähti säteestä illuihin kiksun perässä seuraavaksi voisi kyllä kuitenkin tanssahdella tuon kiksun tahdissa..
[/q]
Mä en ihmettele yhtään. Onhan se kiksu kuitenkin niiiiiiiiiiin ihanata, että roketirok vaan aah.

[q]nokua:
jone siin on uus säteen esitanssija *ja mukamas vanha,kunto riitä * jone näytit että vanhana jaksan viel.. ja viel kerran loistavat bileet lisää
[/q]

Nohnoh, ei nyt kuitenkaan. Mä kun olen jotakuinkin yhtä taipuisa kuin rautakanki ja eräs ystäväni on verrannut tanssityyliänikin jäällä liukastelevaan hirveen. Mut juu, kun jonkin verran ottaa volttia vereen baarista niin jalat liikkuvat sentään vielä jotenkin edes joka kuudennelle beatille.

Hauskaa oli.. todellakin. Harmi vaan, että Sonja hävisit niin aikaisin!

Meizi lasketteli vielä *ökkö*

ok, nyt olen rutkasti viisaampi, kiitos

en siltikään allekirjoita systeemin toimivuutta kaiken genresekalaisuuden vuoksi. Tuolla määrällä soittajia bileet pitäis venyttää kahteen tai kolmeen päivään No ei sentään. Kyllä mullekin olisi tuolla maistunut 30 minuuttia dekkien takana.

[q]Kekki:
Ei voi kun kiittää ja kumartaa!
[/q]

Samoin! Upeat bileet, joita oli odotettukin kuin kuuta nousevaa.. Ja kyllä kannatti!
Metsässä oli mukavaa, porukka jaksoi tanssia kiitettävästi ja eikä tuossa musiikkipuolessakaan ollut valittamista! Etenkin Harrin setin aikana ”areenalla” oli suorastaan tungosta!

Vaikka aurinko ei hellinytkään meitä, niin eipä se nyt lopulta tunnelmaa laskenut! Hauskaa oli ja tällaisia saisi olla usemminkin! Kylläpä jäi hyvä fiilis!

Fotolinkkiä tiputan tänne tässä lähiaikoina!

-curry-

Alkuillasta meinasin nukkuu kaverin autoon, mut sitte ku pääs makasiineille (siin 00.00 nurkilla) ni avot. Menokenkää alko pakottaa ja loppuilta oliki täyttä menoa. Proteus ja Neon soitti upeen setin, harmi vaan et peli pistettiin poikki "encoren" kesken.*hmph* Super, Super....*ökkö*

ei tarvi muuta kommentoida kuin että
Southern Sun
puhukoon puolestaan.

ei enää yökerhoja
-V

tonppa:[q]
argh. . .

vieläköhän ehtisi aloittaa tipattoman toukokuun... tai tai..jotain *blush*[/q]

Koskaan ei ole myöhäistä ja sitäpaitsi seuraaviin halluihin on aikaa, ehdit hyvin opetella uuden moovin Unityt menee vissiin kuitenkin viel ton "Chicken Tonightin" merkeissä

[muokattu 20.5.2003 13:28]

btw, onko kellään kuvia sieltä?
..tai uskalsiko kukaan edes ottaa kameraa sinne tunkuun..

ai, mun mielestä bileissä _pitää_ olla pimeetä ja savuista Oli niin kiva kontrasti sit astuu ulkoilmaan ja lähes valosaan, tuntu ku ois yhtäkkii astunu toiseen maailmaan =)

-M

Voi ruletusten ruletus. Nykysuomen sanakirjasta löytyy sana \'Juhlat\' U:n kohdalta Unettomuuden ja Unfuckingbeliveablen välistä - U N I T Y

nemo
[q]os en ihan väärin muista niin ruoskit kyllä muakin.*pahis*
[/q]
Ai niin mä melkein jo unohdin...
sua varten mä hankin seuraavax kerrax super ison ruoskan jos et kokkaa mulle sitä fantastista tomaattikeittoa...*iloinen**vink* Hmm.. mites se menikään.. se tomaattikeitto on niiiiiiiin hyvää että mä vielä muistan sen vanhana mummona...*iloinen*

Joo, no olihan ne bileet... Tosin itse en saanu niistä mitään irti. en sit tiedä oliko seuraavan päivän unityl mitään osuutta asiaan ku nit nyt odotti enemmän ku säteen bileit... Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.

P.S. RMB:n Spring oli kyl tosi jees piristys, täys 10 siitä

Kiitos BL:n porukka upeasta tapahtumasta. Tällaiselle metsäbile n00bille oli aivan karvoja nostattava kokemus kävellä hiekkatietä, kun samalla musiikki voimistui pikkuhiljaa ja valoefektit alkoivat näkymään puitten lomasta. Aivan mahtavaa!! Tätä täytyy saada lisää! Ja kiitos sääukolle, että antoi meidän nauttia illasta ilman vesisadetta. Ensimmäiset metsäbileeni, ja jättivät todella positiivisen vaikutelman. Kiitos kuuluu myös kaikille tutuille ja aiemmin tuntemattomille ihanille ihmisille, jotka olitte edesauttamassa illan onnistumista *sydän*

[muokattu 29.6.2003 17:36]

en päässyt viime unityyn kun liput loppus..ja seuraavienkin aikaan oon etelässä! :(

mut kolmansiin mun on PAKKO päästä! itken ja kitisen jos ei onnaa!

O