Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

[q]hallucinogen:
Alle tuhannen viestin taaperot voi suksia... niin paitsi tää ei koske jonea kun se puhuu asiaa
Täähän ei sit ollu läppää

[muokattu 30.7.2003 08:14]
[/q]

Rehellisen offtopic:

Näin on kato, paitsi että ne, jotka voivat suksia vittuun, ovat alle 750 viestin taaperot. (Tai sitten mun pitää ottaa huima kiri tänään ja kirjoittaa paljon paskaa.)

[muokattu 30.7.2003 08:33]

meinasin tulla seksimessuilta viä jatkaa menoa halluihin mutta olin niin hyvässä tuubassa etten jaksanu, iha hyvä vaan mun tuurilla oisin saanu eka tuopin päähä ja si joku ois juottanu pahat sekotukset ja pihalla viä moraa keuhkoon*eiei*

[q]GammaGoblin:
harmittaa kun ei tullu lähdettyä kumanakaan päivän... olis ollu hauskaa taas pitkäst aikaa...
[/q]

Niih.... ja mua harmittaa kans että et saapunut paikalle... nooh seuraviin säteisiin sitten...*joo*

Oli ihan mukavaiset pileet, tosin mun makuun soitanto loppui n. 3 h liian aikaisin.
Harmillista, mutta nukkumaan oli lähdettävä, koskapa seuraavana aamuna oli pikkusiskon \”synttärivastaanotto\” (lauluherätys & yhteinen aamupala). Oli siinä isosisko vähän koomassa kahden tunnin unien jälkeen.

Yläkerran tungoksen nähtyään allekirjoittanut näki viisaimmaksi vaania hylättyä tuoppia ja käydä täyttämässä sen WC:n hanasta. Paikkana Gloria oli mulle aivan uusi (ylläri!) ja taitaa olla niin ettei missään sisätilassa riitä ilmastointi kun on kunnon aerobikkauksesta kysymys. Eli kuuma tuli ja sitemmin ulkona dösää odotellessa kylmä. Jälkimmäinen kuitenkin lienee sentään omaa syytä.

[q]Mr.Pink:
Ite pää-bileethän oli vast lauantaina teatrossa.

Siel oli älytön meiniki!
RMB:t sun muut ja aivan vitusti porukkaa!
[/q]
..jeps, tuolla tuli myös oltua..ja pirun kivaa oli ja tosiaan mukavasti porukkaa..kax asiaa jäi erityisesti mieleen..se kun Robert Miles käveli vastaan ja kätteli ja kerto et kivoi kemuja tääl Suomessa*plur*..ja se kun pureskelin jäitä ni hampi lohkes..*poks*

..ainii, tuli myös ostettua sellane hiiieno airave paita..joka on vieläkin tallella.

*sydän*

ainut vitutuksen aihe oli kuumuus, äänentoisto soi LUJAA että korviin sattu :) ensimmäistä kertaa koskaan. miellyttävä kokemus ;)
valot oli jees, Cor oli jees, Slusnik oli loistava!
ja sit mikä parasta: http://www.klubitus.org/kuva.php?id=1589, toi oli siellä...

onko phoutoi tulossa....?

kuuma oli päätä särki mutta hyvää musaa tuli koko illan!
saipa joku siellä sisälläkin haavaa, tuopista tuli mutta toivottavasti jäi poika eloon!

[q]Kriss G:
Olis varmaan tullu aikaa hyvää palautetta sulta jos olis laitettu tänne topic: ”kaikki jotka oli meidän bileissä ilmoittakaa nickinne niin lisäämme teidät ryhmäviestiin koska ei ole kiva jos toiset eivät sattuneet saamaan kutsua ja alkavat vinkua bileiden omassa topicissa ettei kiinnosta”

Ja lisäksi näiden piti olla alunperin metsä bileet mutta sisätila kun saatiin ilmaiseksi niin eihän sitä voinut jättää väliin. Ja onhan se mukavaa angstin purkua kun saa kiusata naapureita*pahis*
[/q]

Ymmärsin itse tuon väärin, anteeksipyyntöni. En tiennyt että nämä oikeasti olivat jotain muuta kuin kotibileet, mutta oh well. Toisaalta jos tämä _olisi_ ollut pieni kotibile, niin olisin ihmetellyt vastaustasi

Marski:[q]
illuihin saavuin kuitenkin jotain klo 09 aikoihin ilmeisesti koska kaikki näyttivät kantavan siidereitä kädessään *ding*[/q]

mäkin taisin viihtyä täällä sit sen sekavan 2 tuntisen ajan :)

no se paikka oli ihana. must oli ihanaa tehä kävelyretkiä kallioille kukkuloille, ja katella merta. oli ihanaa makoilla riippukeinuissa ja laskee liukumäkeä! musiikki oli hyvää siltä osin mitä muistan.

mut en tykänny siitä tungoksesta, enbkä etenkään siitä pimeestä huoneesta missä tapsa soitti. haluisin jotain valosaa ja avaraa tilaa missä tanssahdella! ja toivottavasti ens kerralla on parempi ilma että siellä toisella puolella ihmiset tanssis siinä terassilla ni ei tulis sitä tungosta.

no mut mä viihdyin, ja lippu seuraaviinkin kemuihin on onneks taskussa!

ainii ja sorge jos aiheutin jotain häiriöö jollekkin, olin aika hyvässä juhlakunnossa*heiii* mut oli kiva nähä pitkäst aikaa kaikkii kivoja, harmi vaan etten muista juur mitään mitä oon kellekkää puhunu, mut tuskin mitään tärkeetä*plur*

[muokattu 18.6.2003 13:22]

Mielipidettä:

++ Animatrix
++ Deejiit jotka on mukana musan menossa
+ OK musiikki, ehkä pidän enemmän kiksusta mutta kuitenkin tanssittavaa
+ Mukavia ihmisiä jotka pyytävät anteeksi kun tallovat väkijoukossa varpaille ;)
+ halvemmat juomat kuin viereisessä baarissa

-- Ilkeät / epämukavat baaritarjoilijat (ainoa mukava henkilö oli se vähän nuorekas naistarjoilija)
-- Diskantit liian lujalla, luulin että korvat särkyy kun vinkuna kävi liian kovaksi muutamassa vaiheessa
- Ei flaiereita annettu kun lähdin pois :P
- Yläkerrassa ei omaa musaa, niinkuin edellisillä kerroilla.
- Ei UV-valoja tanssisalissa, UV-strobo / UV-skanneri ois unelma gloriaan.

Ja tosiaan tämä oli sitten day 2/2 :)

[muokattu 15.7.2003 02:16]

hyvät kestit
'nuff said

Kyllä oli kivaa, ainakin mulla näissä bileissa. Ihan päällikkö-settejä kaikilta djltä.
Mr.D soitti oikee kivaa kiksua ja sitte Tab ihan mieletön setti, suhun voi aina luottaa
Cosmolta tuli todella kivaa musiikkia kanssa ja jalat sekä kädet heilu
Porukkaa oli ihan kohtalaisest, tietyst ois voinu sitä enempiki olla, mutta mahduttiinpahan ainakin tanssahtelee kunnolla :)

Juu, Nessi korjas meiän kohal kans koko potin

Tultiin aika myöhään ja tuli etkoiltua vähän eri meiningeissä. Rankan työviikon lopuks tää oli kyl loistava stressin purku keikka Kesti vähän lämmetä, mutta kun Nessi alotti niin sit ei kyl ois millään tahtonu lähtee pois tamppaamasta...

psysex:[q]oli joo ihan siistii siihen asti ku joku pelle ehti laitta jotain saatanan tippoja mun juomaan...ei varmaa 1 lonkerosta siihen kuntoon pääse missä olin.että niitäkin on näissä bileissä liikkeellä..*dissaa*[/q]

Tääkin on vähän sellanen urbaani legenda että aina kuulee jollekkin muka noin tapahtuneen ja aina vaan kelaa että eihän tollasta nyt oikeesti tapahdu. Mut kai sit näköjään tapahtuu? Mitäköhän kiksejä jengi tosta sitten saa?!? *täh*

Missä lieneekään ne sitten on .. .no sitä odotellessa

hyvät oli kemut, bisse maistui! Concord dawnin morning light jäi mieleen biiseistä!*piis*

Mitäs tähän nyt sitten sanoisi. Oli meikäläisen ensimmäiset tuon tyyppiset bileet, ei tosin jää viimoisiksi
Hauskaa oli vaikka jalat kärsi kovasta menosta. Ei kai sit muuta ku uusia popoja ostamaan ja taas menoks

[q]patis:
Ei oo helvetti mitään järkeä luukuttaa ku viimestä päivää noinkin pienessä tilassa.[/q]
Eikä oo helvetti mitään järkeä ylipäänsä olla bileissä ilman tulppia.

O