Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- ...
- 148
- Seuraava »
Oo kun oli taas hauskaa
Tuo kun katto oli välillä auki oli kyllä hyvä juttu. Huomasi kyllä heti kun katto meni kiinni heti tuli kuumaa.
[q]powder:
Parhaat bileet EVER. Ei mitään väliä vaikka jotkut täällä periaatedissailee tapahtumaa. Aika vaikeaa mennä sanomaan jotain kämäsiä KermaVoodoohässäkkäbileitä mielenkiintoisemmiksi, tai millään muotoa samalla tasolla oleviksi bileiksi.
I LOVE IT!!!!!!!!!!!!*joo*
[/q]
Kerman päättäjäiset hakkasi Koneiston 6-0 kaikkien haastattelemieni mielestä!
kiitsa kaikille mukaville ihmisille, oli kiva vihdoin tavata naamasta naamaan...pe oli siistiä, lauantaina oli lähtö berliiniin... siistiä sielläkin. *sydän**sydän*
Ihanat bileet*sydän**sydän**sydän*
vitun hyvä show....lavan tytöt olivat mahtavia.varsinki se loppuosa tulen kanssa...
cox yllätti musallaan.....ei ollu niin hard ku kuvittelin ja se oli tosi jees*pihkassa*
PARHAAT BILEET AIKOIHIN
[q]
Mr.D:
Ouch! Ulkoisesti vaiko sisäisesti nautittuna...?
Ja vettä raakana, kuulostaa häijyltä!
[/q]
tosiaankin vettä raakana...*pahis*
KYLMÄÄ vettä.. ja ulkoisesti!!!
Sisäisesti en taida uskaltaa antaa kun voi olla että tuut känniin... *vink**iloinen*
[q]Loyal:
---
Wert:
ainut vitutuksen aihe oli kuumuus, äänentoisto soi LUJAA että korviin sattu :) ensimmäistä kertaa koskaan. miellyttävä kokemus ;)
valot oli jees, Cor oli jees, Slusnik oli loistava!
ja sit mikä parasta: http://www.klubitus.org/kuva.php?id=1589, toi oli siellä...
---
Joo, mäki rakastan tota naista... Onhan se minun tuleva vaimoni *plur**plur**plur*
Tosin pojat muistakaa, katsoa saa, mut ei koskea.
[muokattu 20.7.2003 22:52]
[/q]
hei, oikeesti.... ette te voi olla noin saamattomia, että ootte kuolannu sen perään koko illan, ja huomannu jotain tommosia asioita, ja sit vielä itkette täällä sen perään....
katsoa saa, PUHUA saa... oon joskus kuullu tämmösen jutun että puhuminen on kohteliaampaa ja arvostettavampaa naisten keskuudessa, kuin nollat taulussa tuijottaminen
sori, meni tosi offtopic, mut mä puhun aina suoraan ku tulee jotain mieleen =)
[q]hallucinogen:
Pitää kyllä alkaa kadottaan tota reppua vyötäröltä, mut ei se mitään estäny paitaa ottamasta pois vaikka kuinka masu pömpötti
Joku nainen hymyili mun kaljavatsalle siinä vieressä vihreissä cyberdogin housuissa :P
[/q]
Kessihän on miehen mitta ... alipainoset on kakaroita *iloinen**piis*
[muokattu 9.8.2003 18:33]
avb:[q]Hmm....Tulihan kerran kaytyä... *justjoo*[/q]
Vittu .. olin sen verran känäs .. ääh .. no more ...
En tykännyt.
HUH HUH mikä viikonloppu...
plussat :
Halluissa oltiin ihan ajoissa.. Ei jouduttu edes jonottamaan yhtään. Suurin osa mun kavereista oli valkoisissa ja mä mustissa.. Mut mä en muistanu ruoskii mini ruoskalla kuin trance moonii...*iloinen**justjoo**nauraa*
Proteus *sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*
Orkidea*sydän**sydän**sydän*
tab*sydän**sydän**sydän**sydän*
Viimeiset biisit mitkä tuli niin en unohda niitä varmaan koskaan fillis oli tosiaan katossa! Mä nautin tosiaan... *sydän*
Idille kiitos kun jaksoi mun pälätystä narikkajonossa..*plur*
+Kaikille muille kiitos seurasta.. oli ihkuu nähdä!!!
Taika mä muistan kun sä soittelit rappusilla ukko nooaa sil tikkarilla....
Jatkoilla oli myös kivaa.. Proteus soitti sieläkin kixu setin..
*sydän**sydän**sydän*dutch force - deadline*sydän**sydän**sydän*
Kiitos Henkalle kun järkkäs kyydin premiin...*sydän* Jalat oli jo siinä vaiheessa muussia..*blush*
miinukset:
Joku/ jotkut? Heitteli stobeja parvelta tosiaan että kaveri lähti tikattavax...
JOKU KUOLI!!!!! Ei prkl!!! Mä en käsitä kuinka niin on voinu tapahtua..
Luin myös et jonku juomaan laitettiin jotain tippoja...
Jatkoilla.. tosin itten en ollu viel silloin premissä niin joku hakattiin...*mur*
sit tietenki nää pikku valitus...
Hesperiassa oli melkein yhtä kuuma kuin saunassa...*justjoo*
[q]planey:
mutta mitäs lahden konemusaosastolla tapahtuu nyt jatkossa kun impulsekin pisti pillit pussiin? *täh*
[/q]
Jaa, enpä tiedä :/ taiteiden yönä saattaa siellä lastauslaiturilla taas olla jotain, ja 1.10 on etanat. Muusta ei mitään hajua.
[q]Silphid:
---
..känniääliö.. *eiei*[/q]
Kolerako, eiei, sehän vaan vähän lepuutti silmäluomia siinä
[q]jUSSi:
---
Ei niin, kixu olisikin varmasti maistunut paremmin kuin halpa polkka. Mutta älä pelkää, en ole tulossa uudestaan Pussyyn vähään aikaan. Kyllä minä löydän sellaisia juhlia, missä viihdyn.
[/q]
..sen uskon varmasti, sillä helsingissä on kuitenkin
suomen paras klubibileiden tarjonta.
ei näitä asioita kannata niin tosissaan ottaa,
mutta musta on tosi tylsää kun jengi käy
dissaa suoralta kädeltä, mutta sanahan on vapaa,
ja totuus joskus satuttaa!!
taru
[muokattu 18.8.2003 15:52]
[q]Big_O:
---
Mark:
saaressa liikku villi huhu että (taas) oli lippuja skannailtu aika roppakaupalla
---
Tuo ei tullutkaan mieleen. Selittäisi kyllä sen miksi rannekkeita ei taaskaan ollut kaikille lipun ostaneille.
[/q]
Kuullostaa mielenkiintoiselta, joskin on aika vaikea uskoa siihen että olisi kauhean helppoa tehdä feikkilippuja, joilla fuulaisi ketään kolmea vuotta vanhempaa. Noissahan oli nimittäin lakka päällä ja lakan näköä & tuntua ei ihan iisisti kotikonstein duunata.
paras hetki illassa oli kun ne alakerran vessat avattiin. ja sai HAPPEA!
en joo kyl nyt oikein tykänny bileistä :(
ja ens hallut jätän kyllä mielelläni väliin, jos ne on tuola samassa paikassa.
mutta kiitos ihanille kavereilleni :)(:
:)
Jebu!
Vähän myöhään heräsin tännekin kirjoittelemaan, mut parempi myöhään ja silleen...
Olipas kekkerit, kyllä...!!!
Tarvii sanoa yks tärkeä asia: Kyllähän taas tuli todistettua, että ihmiset tekevät aina bileet itsellensä ihan itse!
Bileorganisaattorit + Artistit + Crew vain auttavat heitä toteutuksessa!
Sen verran runsaasti oli hymyileviä kasvoja ihan joka puolella!!! :) :) :)
18.07 otetaan uusiksi!
Joonas juu... kattelin siin et te lähitte jo..
ja oli kamatkin keräämättä. ni aattelin et
olkoot. pääsin Heinin kyydis saloon
ja sielt junal turkuu..
oli muuten tosi kivaa mut ne vitun tappelija tuopin heittelijät*dissaa* ens kerralla ne voidaa jättää bileistä pois ei oo kivaa jos saa tuopista/ pullosta ..
silti,, hyvät ystävät pelasti illan ja ne jatkot .. eskolle & marialle .. muut . *sydän**ökkö*
[q]powder:
Täytyy yrittää. Olisi kuitenkin mukavampaa, jos ottaisit kantaa asioihin asianmukaisesti, etkä olisi noin selvästi lapsellisen piiloärsyyntynyt pyrkiessäsi epätoivoisesti peittämään agendan mukanaan tuoman kognitiivisen dissonanssin.*pelle*
[/q]
tässäkö kohtaa pitää nauraa. en ole piiloärsyyntynyt vaan ihan oikeasti ärsyyntynyt. vituilleen menneitä quoteja _on_ inhottava lukea, ja harmillisen montaa henkiloa ei taalla tunnu kiinnostavan korjata quotejaan vaikka huomaisi sen menneen vituilleen.
tasta taas on useasti seurannut tulkintavirheita.
ja mista ihmeesta paattelet tuosta lauseesta etta yritan peitella tuota kognitiivista dissonanssia. olen taysin painvastaisella kannalla, mutta minulla ei ollut talla hetkella intresseja kommentoida asiaan yhtaan mitaan. jatkossa saattaisi olla mikali osaat(te) pitaa keskustelun luettavassa muodossa mm. tekemalla selvaksi kenen postauksiin milloinkin vastaat, ja mika postauksessasi on omaa tekstiasi.
[muokattu 29.7.2003 17:35]
Jooh, ei kai tässä nyt tarvi vikistä mistään, yhet vuoden parhaista bileistä ja piste. Ei jäänyt mikään asia vaivaamaan, kaikki oli hoidettu niinku pitääki, ja oikeesti välillä sai keräillä päätään ja jalkojaan läjään ettei ne ois hajonnu ku tajus et lavalla _oikeesti_ on carl cox! tää hymiö tulee myös täältä: *sydän*
-M
- « Edellinen
- 1
- ...
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- ...
- 148
- Seuraava »